PART 10

542 20 1
                                    

Vasárnap. Az a nap, melyet a legjobban utálok a hétből. Hogy mért is???
Mert vasárnap az utolsó pihenő napom.(meg az egyetlen is.)

Reggel épp ezzel a gondolattal keltem, de amint megpillantottam a mellettem fekvő félig meztelen Spaccot, egy apró mosoly jelent meg az arcomon. Még egy ideig néztem, ahogy alszik majd kimentem a konyhába készíteni magamnak egy cappucinot. Miután kész lett, leültem az egyik bárszékre, és csak bámultam kifelé a fejemből. Nemsokára halk lépteket hallottam. Laci felébredt. Ennek tudatában elbújtam a konyhaajtó mögé.

- Mercike! Hahoo!- Kiáltozott.- Hol vagy??? -Éreztem a hangján az aggódást.

-Ez nem vicces!-Majd leült az asztalhoz, ahonnan teljesen kivehető volt, hogy hol is rejtőzöm épp. Gondolom túl fáradt volt ahhoz, hogy pár centire balra fordítsa a fejét.

- Itt vagyok te lüke!- Odaléptem hozzá, és játékosan beletúrtam a hajába.

- Kicsit megijesztettél.

- Sorry. Kérsz valamit??

- Ömmm. -Harapta be alsó ajkát, és hol a szememet, hol pedig a számat nézte. Majd megszólalt.- Nem köszi. Hány óra???

- Asszem negyed 12, de nem vagyok benne biztos. Ott az óra.- mutattam jobbra.

- Nekem mennem kell. - Gyorsan felállt, visszarohant a szobába, majd magáraöltötte a pólóját. - Jó volt a tegnap este. Meg persze a ma reggel is.- Kuncogott. Szia!- Homlokon puszilt, majd elhagyni készült a házat, de még visszaszólt.- Majd írok!

- Szia!- Odaballagtam az ajtóhoz, s becsuktam azt.

°°°°°

A nap további részében Anettel beszélgettem facetime-on. Beszámoltam neki mindenről, amit eddig nem tudott a Lacival való kapcsolatomról. Ő pedig azt előszeretettel hallgatta.
Délután beszéltem Lacival. Azt mondta, hogy ma Milóéknál iszogatnak kicsit a srácokkal, és arra gondolt, hogy elmehetnék én is. Először nem akartam belemenni, de végül rávett.

°°°°°

Nagyon jó a "buli,, ahhoz képest, hogy délután 5 órakor mindenki kellőképpen be van már csiccsentve. Laci Brunoval, manuval, meg Milánnal tolja a dumát. Mi pedig kettesben Petivel.

- Neem, nyugi csak szopatlak!- Röhögött a képembe.- Ha láttad volna az arcod!- Röhögött tovább.
(Itt egyébként elég rendesen elhitette velem, hogy meleg.)

- Hahaha! Nagyon vicces vagy Marics- Forgattam a szemeimet.

- Ne dorgasd a szemed, mert még fenn akad! - Nevetett tovább.

- Megtennéd, hogy nem nevetsz rajtam?!? - Már nagyon idegesítő volt.

- Bocsi.- Mondta komolyan.- Egyébként honnan ismered Spaccot??

- Ne mondd, hogy nem láttad a haverod interjúját!- nevettem rajta.

- Hát, nem.-Vakarta a tarkóját.- Akkor, ezek szerint te újságíró vagy??

- Nem! Az rtl reggeli egyik műsorvezetője. 

- jaaa. mióta tolod??

Éppen válaszoltam volna, de Laci megszólalt mögülem.

- Mercike, gyertek már ide!

A képzelet szüleményeWhere stories live. Discover now