PART 4

622 24 5
                                    

Hazérve letusoltam, és átöltöztem egy bulizós szettbe, mivel László kitalálta, hogy menjünk el bulizni.

-Indulhatunk skacok?? -Kérdezte tőlünk Laci.

- Mingyárt, csak keresem a power bankem. - Kiabtam ki a nappaliból.

- Ahjj, haladjmár Mercii!- Csapkodta az ajtót Brúnó.

- Indulhatunk!

°°°°°

Belépve a klubba egyből latámadtuk a bárpultot. Én kértem egy Martinit, Brunóék meg csak egy vodkát. Iszogadtunk, és beszélgettünk.
Pár percel később megjelentek Milánék.

- Hali! -Integedtem nekik. - Háti ti? Hogy hogy itt??

- Laci írt, hogy felkéne dobni a hangulatot ebben a buliban. Mi meg jöttünk, ahogy tudtunk.

- Szar a hangulat mi tesóm?!?!

- Bulizni jöttem, nem pedig beszélgetni. Azt otthon is lehet!

- Fel vagyok háborodva! Te nem Merci??- Brunó felém fordult, majd vissza a fiúkhoz.

-De! Szerintem menjünk innen. Úgy látom, hogy nem tartanak minket nagy party arcoknak ezek az "emberfeletti'' egyedek.

Laciék csak röhögtek rajtunk. Mi felálltunk, és kisétáltunk az italainkal az épületből. Helyet foglaltunk a lépcsőn, és beszélgetni kezdtünk.

-Na, és mi van a csajjal?? - Brunó felé fordítottam a fejem, és belekortyoltam az italomba.

Lazán megvonva a vállát válaszolt.- Semmi extra.-Majd rágyújtott egy cigire.

- Szoktatok dumálni??

- Aha, de nem túl sokat. Most azon agyalok, hogy hogyan tudnánk többet találkozni.

- Hát, hívd el egy randira!

-Nem lehet. -Szomorodott el.

- Már mért ne lehetne?? A kondi teremben még azt akartad, hogy megkedveljen!

- Valamit nem mondtam el. -Szívott bele a cigijébe.

-Még is mit??

Lágyan kifunta a füstöt, és felállt.

-Barátja van.

Eldobva a tüdőrákot okozó füstölő szart, otthagyva engem, visszament a klubba.
Csak meredtem magam elé. Biztos fontos lehet neki a lány, csak nem mer az érzéseiről beszélni. Megértem csórit. Én sem mondanám el akárkinek, a titkaimat. Laci, vajon tud valamit a lányról??

°°°°°

A nap már javában ment le, és egyre hűvösebb lett idekint. Már egy ideje kint ültem, ezért gondoltam bemegyek.
Kerestem a fiúkat, de csak Manut meg Milót láttam a pultnál.

-Nem tudjátok véletlenül, hogy hol van Laciék??- Léptem oda hozzájuk.

- Ööömm lássukcsak.- Méregette szemével a táncparkettett Myló. -Peti egy csajjal táncol ott hátul. Brunó felszívódott.

A képzelet szüleményeWhere stories live. Discover now