PART 3

662 26 2
                                    

Reggel fáradtan keltem ki az ágyból. Kimentem a konyhába, egy poharat tele engedtem vizzel, és visszamentem a szobába. Szerencsémre Laci még aludt. A nyaka fölé tartottam a poharat, és ráborítottam az egész pohárral.

- Azt a kurva! Bazdmeg Mercike te normális vagy?!?!? -Kelt ki az ágyból.

-Bocsi-Nevettem.

-Anyám!- Kiabálta, s becsapta az ajtót.

°°°°°

- Haragszol?? -Kérdeztem, majd leültem mellé az asztalhoz.

-Rád nem lehet haragudni.- Simított végig az arcomon. Olyan nagyok a kezei. És puhák!

Megreggeliztünk, Laci felöltözött, és már indultunk is Lillához.

-Hali csajszii! -Ölelt meg Lilla.

-Helooo!

-Khm.

-Igen??- Mind a ketten Laci felé kaptuk a fejünket.

- Tudtommal 11-re van időpontja a cukiságnak a kozmetikába.

- Igen.

-10:50 van kicsim.

-Akkor rohanunk Lilla. Köszi, hogy vigyáztál rá pár napig.

-Szivesen.

-Akkor mi megyünk is. Szia Lilla!

-Annyira jó lenne, ha legalább 1 nap nem rohannátok!

-Mi sosem rohanunk!-válaszolt Laci

-De de!

-Na, jolvan. Köszi Lilla szia!-csuktam be magunk után az ajtót.

-Siessünk baba.-húzott lefelé a lépcsőn.

Belépve a kozmetikába mind a 4 ember minket bámult. A pultos csaj egyből lerohamozta Lacit, mert képet akart. (Nyilván én fotóztam őket!)
Kilépve a kozmetikából Lacival megálltunk Dario pizzázójánál, hogy vegyünk 3 db családi pizzát. Amíg várakoztunk Laci készített egy insta storyt, én meg csak bámultam kifele az ablakokon.
Miután elkészült a rendelésünk Milóékhoz vettük az irányt, mivel ma stúdióznak a srácok. Megérkeztünk, és egyből egy feles poharat nyomott a kezünkbe Peti.

- Sziasztok!- köszöntünk Lacival.

-Csá tesó!

- Sziasztok!

-  Hali skacok. - Köszönt Manu is.

-Kajálunk??-kérdeztem tőlük.

- aha, de siessünk mert lassan neki kéne állni. -jött ki Myló a stúdióból.

-Oké Milán! Sietni fogunk!- Paskolta meg Peti legjobb barátja  vállát.

-Tesó, neked már megint a kezedbe van az a macska??- Nézett Laci Manura.

- Te a te csajodat ölelgeted állandóan, én pedig az enyémet.- Símogatta tovább Tukót.

A képzelet szüleményeWhere stories live. Discover now