PART 11

587 23 7
                                    

 Egy hete, hogy kiengedtek. Laci végig mellettem volt, amikor tudott. Ez olyan édes tőle nem??? Na mind1. Az orvos felírt valami gyógyszert, hogy véletlenül se ájuljak el valamikor. Lacival ezért sokszor összekaptunk, mert én nem láttam értelmét szedni ennek a szarnak. Ő meg persze biztosra akar menni. Ma reggel is ezt történt.

- Vedd már be Mercike!- nyújtotta a gyógyszert, meg a csésze kávét.

- Nem! hagyjál már!- Kikerültem, és bementem a szobámba.

- Nem fogsz jobban lenni!- Ordította.

- Jól vagyok te lüke! Azóta sem fájt a fejem, nem szédültem, és nem voltam rosszul+ nem ájultam el. Szóval dobd ki azt a szart, és csináljunk valami mást az ordításon kívül.

- Én csak azt szeretném, ha nem esne többet bajod. Mert nem élném túl.- mondta kisfiús hangon, és ült le mellém.

- Nem fog!

- Azt nem tudhatod biztosra.

- De hogy nem!

- Ahjj! Lehetetlen vagy. Mondták már??

- ja, asszem.- Vontam lazán vállat.

Laci odaadta a kávét, a gyógyszert pedig kivitte a konyhába.

- Szerencséd, hogy a tegnapi koncert elmaradt, különben ma nem lehetnék itt.

- Hétfőn koncerted volt, még is itt voltál az ajtóba kedd reggel 8-kor.- Nevettem rajta.

- Jól van, az különleges eset volt. Egyébként, tudod hogy mért voltam nálad ennyit ezen a héten??

- Mert kedvelsz??

- Azért is. 

- Tudtam! Eskü elmegyek most már valami jósnőnek!- Nevetett egy sort a kijelentésemen, majd folytatta.

- Jövőhéten kezdődik a turné.

- Már holnap??

- Aha. De írok minden nap!

- Olyan jó barát vagy!- Majd beleborultam a karjaiba.

- Tudom.- Kuncogott.

ººººº

Délután 3 volt, mikor elment. Azt mondta, hogy vigyázzak magamra, és hogy egyem meg azt a kurva gyógyszert a kedvéért, hogy ne idegeskedjen miatta. Ezek után szimplán barátilag  megölelt, és elment. Titkon reméltem, hogy majd megcsókol, de nem tette.

Miután elment, én felhívtam Anettet, hátha ráér. Jó pár napja nem dumáltunk.

- Szia Ani!- Köszöntem neki a kelleténél talán kicsit hangosabban, amit meg is jegyzet.

- Ne ordíts már a telefonba baszki!

- Jó van boccs! Egyébként ráérsz??

- Most nem annyira. Talán később. Miért??

- Laci turnén van. Gondoltam talizhatnánk.

- Áhh! Ha nincs Laci, akkor már jó vagy én is ugye??

- Ja.-nevettem rajta.

- Jól van, holnap ráérek. Beülünk a cafe-be, és mesélsz nekem egy kicsit a barátságotokról.

- Oké Anett! De te is mesélsz majd a te pasidról.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A képzelet szüleményeWhere stories live. Discover now