Vote ve yorum bırakmayı unutmayın...
Evin havuzlu bahçesinin girişinde bir kaç kız kahveleri eşliğinde sohbet ederken Doğan'ı görünce sustular.
"Tekcan?"dedi kızlardan biri şaşkınca. "Sen eve uğrar mıydın yahu?"
"Uğrardım."dedi Doğan göz devirip. "Siz kokanalar olmasa.."
"Bu kim?"dedi kız tersçe yanındaki süt çocuğunu süzerken.
Zira hokka burnu,ürkek bakışları ve Doğan manyağının arkasından pıtı pıtı adımlarıyla adeta Yalın bir av gibi görünüyordu herkesin gözüne. "Baba sana kaç kez dedi dışarıdan bulduğun saçma tipleri eve.."
"Babayı senden iyi tanıyorum."diye gürledi Doğan. "Sus o yüzden."
"Yürü sen de."diye gürledi Doğan sinirle. "Bakma sağa sola diyorum sana. Rehinesin sen ! Turist Ömer değilsin."
Yalın korkuyla yutkunurken yarasına rağmen sallana sallana tespihi ve omzundaki ceketiyle yürüyen adama bakındı. Gençti. Toydu. Kendisi gibi. Lakin bir o kadar da görmüş geçirmiş duruyordu ki Yalın onun neyi gördüğünü ve geçirdiğini kendine yutkunarak itiraf etti.
Ceset konvoyu görmüştü muhtemelen.
Ağzındaki kürdanı dişlerken sıkıntıyla bir nefes verdi belalı tiplerin arasında Doğan. "Yukarı katta oda var mı kopiller?"diye mırıldandı yanındaki iki genç oğlana. Bira ve sigara tüttüren iki aylak omuz silkerken "Fazla oda yok."diye mırıldandı oğlanlardan biri.
"Gel la."diye diye gürledi Doğan Yalın'ın ensesinden tutup yürütürken önünden.. "Benim odamda kalırız."
"S-SENİNLE.."
"Benim rehinemsin malak."dedi Doğan göz devirip. "Kimle yatıracam Müge ile mi?"
"Bakın benim.."dedi Yalın panikle. "ANNEM PANİK ATAKTIR KALBİNE İNER NOLUR.."
"Seni anan benim için doğurmuş canım..Hamurunu.."diye mırıldandı Doğan derin bir nefesle. "Sallanma sallanma hadi. Şu oda.."
"Hepsi kardeşin mi?"dedi Yalın aşağıdaki belalı tipleri süzerken.
"Malesef."diye göz gezdirdi Doğan.
"Ama.."
"Anlatırım bir ara..Yerleş dur."dedi Doğan dikişleri sızlarken kehribarlarının sulanmasıyla. "Dikişleri düzelttircem."
"Polisi ararsan Yalın.."diye fısıldadı Doğan sertçe. "Ambulansı da ara. Gelip alsınlar cesedini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gangsta Paradise
RomanceBir silahlı ganster. Ve onun esir aldığı fazla düzen takıntılı "rehini". "Normal bir yaşam süremem,usüle göre yetiştirildim..."diye yineledi silahlı olan.