𝐴 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑜𝑓 𝑓𝑜𝑢𝑟 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑟𝑢𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑜 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑦. 𝐻𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟, 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑡 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡.
𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑘𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑛𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑠𝑐𝑟𝑒𝑎𝑚𝑖𝑛𝑔. "𝐴𝑛𝑎𝑏𝑒𝑙𝑙𝑒, 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝." 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑣𝑜𝑖𝑐𝑒 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑝𝑎𝑛𝑖𝑐. "𝑊ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑃𝑎𝑝𝑎?" 𝑇ℎ𝑒 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠. "𝑊𝑒 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑛𝑜𝑤!"
𝑆ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔. "𝑊ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑀𝑎𝑚𝑎?" "𝐼𝑡 𝑖𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑜𝑜𝑛. " 𝐻𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒. 𝐻𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑎𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒𝑚. "𝐿𝑒𝑡𝑠 𝑔𝑜 𝐸𝑠𝑡𝑒𝑙. 𝐴𝑛𝑎𝑏𝑒𝑙𝑙𝑒, 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠, 𝑜𝑘? 𝐷𝑜𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒."
𝐵𝑢𝑡 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘, 𝑎𝑛𝑑 𝑠ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑎 𝑡𝑟𝑒𝑒 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑚𝑒𝑡𝑎𝑙 𝑐𝑢𝑓𝑓𝑠. 𝐻𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑤𝑎𝑠 𝑐𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔. 𝐹𝑜𝑟 𝑎 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒, 𝑠ℎ𝑒 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑒𝑟 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑙𝑑 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑔𝑎𝑧𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠ℎ𝑎𝑚𝑒𝑑. 𝐴 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑐𝑟𝑜𝑤𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟. 𝑇ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑜𝑤𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑚𝑎𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑐𝑜𝑔𝑛𝑖𝑧𝑒𝑑, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝐷𝑎𝑣𝑖𝑑 𝐷𝑎𝑖𝑛𝑠. 𝐴𝑛 𝑜𝑙𝑑 𝑚𝑎𝑛 𝑤ℎ𝑜 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑔𝑟𝑎𝑛𝑑𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑙𝑎𝑦 𝑚𝑎𝑡𝑒 𝐻𝑒𝑛𝑟𝑦. 𝑆ℎ𝑒 𝑠𝑜on 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟 𝑒𝑦𝑒𝑠.
𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑟𝑒𝑎𝑐ℎ𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑣𝑖𝑙𝑙𝑎𝑔𝑒. "𝐸𝑠𝑡𝑒𝑙, 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑎𝑢𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑣𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑡ℎ. " "𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑚𝑎? 𝐴𝑟𝑒𝑛'𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔?" "𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑀𝑎𝑚𝑎. 𝑊𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑦 𝑠𝑤𝑒𝑒𝑡 𝐴𝑛𝑎𝑏𝑒𝑙𝑙𝑒." 𝑇ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑠ℎ𝑒 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑑 𝑓𝑟𝑜𝑚 ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟.
YOU ARE READING
KATHERINE PIERCE: The Girl You Never Knew
Fanfic"𝐾𝑎𝑡𝑒𝑟𝑖𝑛𝑎 𝑖𝑠 𝑒𝑣𝑖𝑙. 𝑆ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 ℎ𝑒𝑟. 𝑆ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑎𝑛 𝑎𝑏𝑜𝑚𝑖𝑛𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛. 𝑆ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑏𝑒 𝑏𝑎𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑....." "𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑙𝑒𝑡 𝑚𝑦 𝐹𝑎𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑚𝑦 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠." "𝐷𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢...