Byť s človekom, ktorého milujete a tvoríte s ním rodinu je na nezaplatenie. Každú voľnú chvíľu trávil s nami, vynahrádzal nám dni, ktoré s nami nebol. Závodné víkendy mal v plnom prúde, sezóna sa rozbiehala a jeho častejšie mimo domové pracovné záležitosti nám neumožňovali tráviť spolu toľko času koľko by sme chceli. Bolo mu ľúto, keď musel odchádzať od nás, ale práca nepočká. Niektoré týždne boli ťažké. Neprichádzal domov ani po týždňoch, pretože mal víkend čo víkend závody. Videl rásť malého cez telefón, dennodenné telefonáty cez facetime sa stali našou rutinou. Vedeli sme, že to bude ťažké ale realita bola ešte horšia. Trištvrte času som bola na malého sama čo by mi nevadilo, užívala som si čas s ním ale niekedy človek potrebuje spoločnosť. Porozprávať sa. To mi chýbalo. I keď rodičia ma navštevovali pravidelne každý víkend, Adam a Flo sa snažili chodiť tiež, taktiež aj dievčatá ale nemohli tu byť so mnou stále. Vážila som si každej návštevy no stále tomu čosi chýbalo. Prítomnosť Landa, ktorý sa o malého postaral v hodinu keď som si potrebovala nachvíľu oddýchnuť, jeho hlúpe poznámky, ktorými ma rozosmial aj keď som bola vyčerpaná. Chýbal mi, pretože vďaka nemu sa tento byt stal domovom pre nás všetkých. Bez neho to tu bolo prázdne a zvláštne.
Sú to presne dva mesiace čo nám malý Matthew skrášľuje život. Prvé týždne boli hrozné. Nebudem klamať, kým sme si našli správny systém trvalo nám to. Veľa nocí bolo prebdených, nespávala som ale všetko išlo časom k lepšiemu. Porozumela som signálom, ktoré malý vysielal. Bolo to pre mňa odľahčenie, pretože nevedomosť ma zabíjala. Plakal a ja som nevedela čo potrebuje, čo ho bolí. Nie je príjemné počúvať vlastné dieťa plakať a nevedieť ako mu pomôcť.
❤️Liked by flonorris and 934 536 others
landonorris Ďakujem ti, že si si vybral nás za tvojich rodičov. Dni strávené s tebou sú plné únavy ale stačí jeden jediný tvoj úsmev a deň naberá iné obrátky. Slnko vyjde spoza mračien a byt ožije farbami. Nikdy nedovolíme aby sa ti niečo stalo. Si naše slnko, náš malý zázrak, ktorý milujeme najviac na svete. 💙
zobraziť ďalších 13 296 komentárov
norrisfans Toto sú fotky, ktoré potrebujeme vidieť. Landa a malého Matthewa💕
charles_leclerc Si z nás najmladší, najhlúpejší a hľa ako prvý máš krásne dieťa, až pochybujem, že je tvoje 😅
💭landonorris Idiot 😂
georgerussell63 Matthew nám kradne priateľky, začína sa tu vojna 👀
ellie_moreaux Neviem sa na vás vynadívať. ❤️
Puto, ktoré som si vybudovala s malým je nekonečné. V minulosti by som si ani nepomyslela, že medzi matkou a dieťaťom dokáže vzniknúť tak veľké, významné a pomaly až nezničiteľné puto. Matthew mi verí od prvého dňa čo uvidel svetlo sveta. Prvé návštevy doktora som absolvovala s ním sama, vždy som si ho k sebe prichýlila a on vedel, že je u mňa v bezpečí. Pociťuje, že zo mňa vyžaruje istota, bezpečie a láska. Dieťa vie u koho má hľadať bezpečie, on vie, že ho má u mňa. Stačí mu ak ma cíti pri ňom a vie, že je všetko v poriadku. Deti sú od malička veľmi vnímavé a všímajú si všetkého navôkol nich.
YOU ARE READING
Zlomená |Lando Norris|
FanfictionI know my heart will never be the same but I'm telling myself I'll be okey - Sara Evans #1 race - 06.07.2021 ❤️ #1 formula1 -06.07.2021❤️ #1 racing - 18.07.2021❤️ #1 slovakia - 21.12.2021❤️ #1 formulaone - 14.01.2022❤️