..
"Ya yok! Bulamıyorum kafayı yiyeceğim! Lanet şey yok hiçbir yerde!"
"Olması gerek Jeongguk? Olması gerekiyor!"
"Ama yok işte... Heryeri didik didik aradım,olsaydı bulurdum şimdiye! Kral Min bulamıyorum. Burada olduğundan emin misiniz!?"
"Ç-çocuklar."
"Dur Taehyung!"
Taehyung bu komut üzerine derince yutkundu.
"Çocuklar a-ama b-ben-"
"Taehyung durur musun iki dakika! Jeongguk senin için saklı olan Notlar,savaş odasında gizli bir bölmedeydi. Acaba young'da gizli bir yerlere saklamış olabilir mi?" Jimin'in bu mantıklı cümlesi Jungkook'un biraz da olsa umutlanmasına yol açmıştı.
"Olabilir aslında..." diyerek Jimin'i onaylamıştı sesli bir biçimde Jungkook.
"Duvarlara dokun,kitapların arasına falan bak Jeon."
"Tamam!"
Jeongguk ellerini hızlıca duvarlarda gezdirmeye başlamıştı. Belki bir umut bulabilirdi diye düşünüyordu.
Duvarlardan sonuç alamayınca kitapların arkalarına bakmaya başlamıştı hızlıcana.
"Siktir! Burada! B-burada bir anahtar deliği var!"
"Tamam sakin ol ilk olarak Jeon... Şimdi anahtarı bul."
"Ama anahtar hiç görmedim-"
Jeongguk geri geri gelirken eli bir kitaba çarpar. Kitap masanın altına düştüğünden almak için eğildiğinde masanın altında bir bölme olduğunu görür. Aniden çocuklara itafen,
"Burada bir bölme var!" Der.
"Ah güzel güzel! Jeon şimdi o bölmeyi aç."
"Tamam."
Jeongguk bölmeyi açtığında kilitli olmadığını fark eder. Açtığında ise anahtarı bulur.
Sevinç nidalarıyla beraber çocuklara bulduğunu bildirmeye başlamıştır.
"Evvvet! Anahtarı buldum!"
"Tamam. Afferim Jeon. Şimdi hadi aç o anahtar deliğini!"
Jeongguk hemen anahtarı sokup çevirir.
O bölmeden dumanlar çıkmaya başlar. Bir şey olduğunu zannedip Jungkook panik yapacak iken,bir tür kasa gibi bir yer açılır. Kasanın içinde de notlar vardır. Birbirinden farklı notlar...
Şuan wooyoung'un halk toplantısına gittiğini askerler aracılığıyla öğrenmişti Jungkook. Halk toplantısı;geçim sıkıntısı çekenler yada sorunu olanların katıldığı bir tür toplantı türüdür. Askerlerin dediğine göre sorunlar bitene kadar saraya gelmezmiş Young. O yüzden çok acele etmeden,ama acele ederek işini halletmeye çalışıyordu Jeon.
"Notlar var burada?"
"Evet! İstediğimizde bu zaten. Hemen oku bize onları!"Yoongi heyecanla Jungkook'tan okumasını istediğinde Taehyung araya girerek,
"Ç-çocuklar beni dinler misi-"diyemeden Yoongi kendi sözlerinin yutmasını sağlamıştı Taehyung'a.
"Taehyung susar mısın artık?! Şuan burada Jeongguk'un geleceğini,kendi hayatlarımızı,halkın hayatını,oluşacak kaos için korunmaya,korumaya çalışıyoruz! Ama sen dır dır konuşuyorsun! Sessiz olmayı bil azıcık."
Taehyung duyduğu sözler karşısında ilk defa bu kadar kırılmıştı. Oda istiyordu herkesi,Jungkook'u kurtarmak. Hatta en çok o çabalıyordu şuan? Neden dinlemiyorlardı ki onu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soylu prens
FanfictionJeon Jungkook, karnını duyurabilmek için pazar yerinden bir kaç şeyler çalıyordu. Askerlerden kaçacağı sırada, başına geleceklerden habersizdi.