..
"Jeongguk? Ayakta ne yapıyorsun?"
"Hiçbir şey. Sadece ayaklarım uyuştu ve bende ayağa kalkmak istedim? Kalkamaz mıyım?"
"Hayır,tabii ki kalkabilirsin?"
Wooyoung'un iznininde üzerine Jungkook tek kaşını kaldırmış Young'a bakmayı sürdürmüştü.
Young homurdanıp,oflayarak,
"Ah tamam! İstediğin bir şey var mı?"demişti Jeon'a.
"Evet."
"Ah! Nedir?" Dediğinde Young,Jungkook soğuk bir ses tonuyla,
"Yalnız kalmak."demiş,yatağa oturmuştu.
Young nefesini sertçe dışarı verip son sözlerini söylemişti o an için.
"İyi! Ama bir daha geldiğimde..."demiş ve devam etmişti.
"Bir şeyler yapmadan,gitmem Jeon."Diyerek sırıtmış,Jungkook'un geniş omuzlarını izlemiş,dudaklarını yalamıştı.
Jeongguk korkması gerekirken daha çok kin besliyordu Young'a.
Az bile olsa korku tohumlarını hissetmeye başlamıştı yavaş yavaş.
Korkmaya başlamıştı Jeon çünkü ne demek istediğini anlamıştı Young'un. Sonuçta 1 kere yapmıştı. 2.kez de yapabilirdi... Ve onun keskin sesine bakarsak da yapacaktı...
Jungkook buna dayanacağını zannetmiyordu. Buna taciz deniryordu ve Jeongguk bu olaylara ciddi mânâda karşı biriydi. Zorla birine dokunmak... Jungkook'un en büyük travmasıydı o. Hiçbir şeyden korkmaz,birinin kendisine ya da başkasına zorla dokunmasından çok korkardı.
Young başka bir şey demeden Jungkook'un önüne geçmiş Jeongguk'u sertçe ve hızlıca öperek odadan çıkmıştı.
Jeongguk hemen dudaklarını silmeye başlamıştı.
"Hay içine! Pislik!"
Jeongguk daha fazla oyalanmayarak aceleyle yatağın altına sıkıştırmış olduğu notları çıkarmıştı.
"Ne yapacağım bunlarla ben..."
"Acaba okumalı mıyım?"
"Taehyung nasıl..."
"Hiç...hiçbir şey bilmiyorum!" Ellerini saçlarına atarak çekiştirmeye başlamıştı Jeon. Düşünecelerle,sorularla doluydu kafası. Ve cevap bulamıyordu bir türlü...
-
"Ah... Jimin?"
"Taehyung! Çok şükür uyandın. İyi misin? Senin için çok endişelendik..."
"Hmhm...iyiyim."
"Ah... Tamam."
"Çocuklara haber verip geleyim ben."
-
"Taehyung! Uyanmışsın."
"İyisin değil mi bebeğim? Hm?"
"Evet! İyiyim,herkes neden bunu soruyor?!"
"Sen... Bizim yüzümüzden bu hâle geldin."
"İç kanama geçiriyordun Taehyung. Hemde bizim yüzümüzden... Özğr dileriz,hepimiz."
"Kendini sıktığın ve zorladığın için damar tıkanıklığı yaşamışsın. Buda kan akışını farklı yerlere itmiş olmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soylu prens
FanfictionJeon Jungkook, karnını duyurabilmek için pazar yerinden bir kaç şeyler çalıyordu. Askerlerden kaçacağı sırada, başına geleceklerden habersizdi.