26

461 34 12
                                    

"Mos fli"

"Pse?"

"Bëjmë një dor muhabet"

"Ora 1 moj vajzë."

"Edhe?"

"Edhe unë dua gjumë"-thotë ai dhe kthehet nga ana tjeter.Unë ndez dritën.-"uff fike atë dreq drite!"

"Nuk dua"

"Hë tani Mister!"

"Është një dhomë në fund të korridorit ,ishte e kyçur."

"Edhe?"

"Çfarë mund të ketë?"

"Pse fut hundët vend e pa vend Mister?"

"Shqiptare jam"

Ai kthehet drejtë dhe po shikonte tavanin duke shfryrë.

"Mendoj se ka armë ose thjeshtë një dhomë që nuk e përdor më,nuk e di."

"Ashtu thua?"

"Mendoj."

"Në rregull,natën e mirë!"-fika driten dhe mbyll sytë.

"Më në fund,natën!"

Pas 5 minutash gjumi po më merrte por më zgjojnë disa zhurma.

Hap sytë. Ishin rënkime.

"Për këto e kishe fjalën atë ditë?"

"Po"-shfryej e besdisur.-"nuk ka gjumë sonte.Se mos zbret andej posht,po të paralajmëroj që mund të kapësh ndonjë në flagrancë."

Ai qesh.

"Përpiqu të flesh gjumë."

"Nuk më zë mua. Ja pse qendroja në hotel unë e bëja gjumin rehat, ndonjeher rrallë dëgjoja."

Nuk folem me. Qendrova per disa minuta zgjuar edhe ate e ndjeja qe ishte zgjuar ashtu si edhe une.

Syte po me mbylleshin por une i hap kur degjoj nje renkim te forte. Degjoj te shfryeren e Elios dhe pastaj asgje tjeter. Rashe ne gjume te thelle.

Hap syte dhe degjoj deren e tualetit.Ngrihem dhe teksa Elio ishte ne tualet vishem.

"Mirmengjes ,si e ke kemben?"-fola sapo pash qe ai doli nga tualeti duke u munduar ta mbyllte pa bere zhurme me mendimin qe une isha ne gjume dhe nuk deshironte te me zgjonte.

"Mirmengjes, me mire e kam."

"Ne rregull"-kaloj anash tij dhe hyj ne tualet teksa ai doli nga dhoma.

Kryej nevojat dhe dal jashte. Kur dal nga dhoma shoh shefin te dali njekohesisht me mua.

"Mirmengjes"

"Mirmengjes"-me thote dhe kalon para meje.

Eci mbas tij deri sa arritem poshte ku po na prisnin te gjithe per te filluar se ngreni.

U ulem ne vendet tona dhe filluam te hanim.

"Vella më me pak zhurmë heres tjeter"-thote Demiani dhe te gjithe shikojne shefin.

"Mos!"-bertet Valentina dhe leshon lugen ne tavoline duke krijuar zhurme.

"Cfare ka?"-pyeta une ndersa ajo po shikonte nga une dhe Elio.

"Nuk ishit ju ata mbreme? Adel qenkemi gezuar kot."

Une ngrys vetullat pa kuptuar asgje.

"Waa po une ndejta zgjuar gjith naten duke numeruar minutat."

"Cfare po thoni moj?"

"Po themi qe nuk ishe ti me atë që bëtë ashtu mbrëmë?"-pyet Valentina duke bere me dore nga Elio.

"Cfare ashtu?"

"Seks moj seks"-thote Adela.

"Çfare moj? Ishin ata oj budalle."-them duke i rene ballit me dore.

"Keqkuptim"-buzeqeshin pafajesisht ato ndersa une kthej koken nga te tjeret qe po na shikonin.

Vazhduam te hanim por perseri peshperitjet e atyre te dyjave nuk ndalonin.

"Gjume kemi bere goca asgje tjeter."

"Nuk po flasim per ju moj."

Une i shikoj me dyshim ,mbaroj se ngreni dhe ngrihem.

"Une po dal."

"Mister do te vi dhe une."-ngrihet dhe Elio pas meje.

Dal nga aty dhe Elio me vjen nga pas.

Marrim nje taksi ndersa i vendos kapelen ne koke.

"Ku do shkosh ti?"-e pyes.

"Te mamaja."

"Te vi edhe une?"

"Si te duash Mister."

Pasi dalim nga taksia ecim disa minuta ne kembe.

Ndalojme para nje shtepie dhe Elio troket ne dere. Nuk vonohet shume dhe dera hapet.

Perpara nesh shfaqet nje grua.

"Biri im"-e perqafon forte teksa syte i mbushen me lote.

"Mam sikur kemi nje vit pa u pare"-qesh ai dhe e puth ne ball.

"Pershendetje zonje."

Gruaja e moshuar fshin lotet dhe kthen shikimin nga une, nje buzeqeshje e madhe i shfaqet ne fytyre dhe vjen me perqafon.

"Ah shyqyr e pash edhe kete dite."-po me shikonte ne sy e lumtur.

"Jo mama,nuk eshte ashtu siç mendon ti. Eshte nje shoqe."

"Aa me fal bije mendova mos djali im ka gjetur nuse."-qesh ajo dhe po me perkedhelte floket.

"Nuk ka gje zonje."-i buzeqesh.

"Ejani hyni brenda mos rrini ketu jashte."-na liron rrugen ndersa ne heqim kepucet dhe hyjme brenda me kundershtimet e saj qe mos ti hiqnim kepucet.

"Keni ngrene mengjes?"

"Po mama hengrem para se te vinim ketu."

Më quaj "MISTER" Where stories live. Discover now