"Jam i dashuri"-i jep doren Shefi ndersa une e shikoj goje hapur. Cfare sapo tha ai? Apo e degjova gabim?
"Ndersa ky eshte Elio dhe eshte i dashuri Adeles ky eshte kunati misterit ,Demiani."-thote Valentina ndersa Adela kundershton.
"Jo nuk eshte"
"Jane zene"-i peshperis Anises.
"Praa ju cunat qe mi keni marre mendt gocave ktu, cfare do vishni ne dasmen time, pa he t'ju shoh njeher."
"Fol anglisht o dreq se jan rus."
Nderkohe qe djemte shkuan te vishnin kostumet qe i pelqyen, ne po bisedonim me Anisen per jeten tone ne Rusi , se si u njohem me djemte , se si ajo u njoh me burrin e saj. E shume gjera te tjera, sa nuk e kishim vene re qe djemte po qendronin para nesh, derisa shefi ben nje te kollitur per te na terhequr vemendjen.
Kthej koken per ta pare , cfare bukurie kisha perballe.
"Ti je i dashuri im vetem ne sy te gjysherve te Tines."-i them pasi ikem ne shtepi.
"Ok lepurushe."
Te nesermen beme nje xhiro te gjithe dhe mbasdite u beme gati per dasmen.
Dasma ishte organizuar jashte lokalit , sapo zbrita nga makina u ndesha me disa fytyra te njohura. Aleksandri sapo me pa me buzeqesh dhe po vinte drejt meje.
"Si je Kesiana"-me jep doren.
"Mire ti?"
"Mire"
Shefi zgjat doren drejt tij duke e shikuar serioz , Aleksandri sheh njeher doren e tij pastaj mua ,me leshon doren dhe takon ate.
Ve bast qe Alefaku po pyeste veten kush eshte ai.
"Eshte i dashuri."-i them me buzeqeshje ,ai u pre ne fytyre. Vetem keshtu mund ta hiqja qafe se perndryshe do mu ngjiste si rrodhe.
Dasmat janë madhështore. Normalisht, kjo ndodh vetëm një herë në jetë. Vendi eshte shndërruar në një vend përrallash. Vendi ishte i gjithi i ndriçuar me llamba me ngjyra të ndryshme dhe e zbukuruar me vazo me lule dhe dekorime të tjera vezulluese. Ishte ngritur një platformë madhështore e cila mbante dy frone – si karrige për nusen dhe dhëndrin. Platforma dhe vendi dukeshin si salla e banketeve të një hoteli me pesë yje me tapetet e tij të trashë të kuq dhe dekorimet me lule.
Në krah kishte një vend për trupat muzikore me instrumentet e tyre të mëdha muzikore. Ata luanin muzikë me zë të lartë dhe të butë. Të ftuarit ishin të veshur shumë mirë, gjë që shtoi atmosferën. Kameramanet ishin të zënë duke fiksuar ciftin dhe vendin me pajisjet e tyre.
Shkova te takoja dhe disa shoke tjere gjimnazi e 9-vjecarje ,vura re qe shefi nuk ishte i qete por me nerva. Nuk e di perse, ndoshta sepse nuk kuptonte se cfare po flisnim ne.Arsye tjeter besoj nuk ka.
Alefaku edhe pse mori vesh qe un isha e lidhur perseri nuk mu nda. Derisa shefi me terhoqi drejt tualetit.
"Cfare ka?"-pyes une.-"sikur nuk me dukesh mire."
"Kush eshte ai?"
"Cili nga ata?"
"Ai qe te rrinte shume prane."
"Aa ai, si duket me pelqen."
"Epo ti je e imja keshtu qe ose thuaji te te qendroj larg ose e bej une te te qendroj larg me menyrat e mija."-me flet shume prane fytyres.
"Por ne nuk jemi te dashur me te vertete."
"Epo ti keshtu i the."
"I thashe sepse doja te mos mu ngjiste si rrodhe. Dhe largohu pak se na more frymen."-them une pasi isha mbeshtetur ne mur edhe ai ishte ngjitur me mua.
Aleksandri hyn ne tualet dhe Shefi me puth ne buze sapo e pa.
Njera dor e tij vendoset perreth belit tim ndersa tjetra ne mur. Syte i kisha te mbyllur teksa ndjeja buzet e tij mbi te mijat,por isha shume e sigurte qe Alefakut po i dilnin tym nga veshet. Degjoj perplasjen e deres dhe largohem paksa nga ai.
"Pse me puthe?"
"Qe te largohej ai pra"-buzeqesh ne cep te buzes.-"kishin shije te mire"-thote ai per buzet e mija.
"Buzekuqi."
"Buzet moj buzet"-afrohet per te mi puthur prap por Adela futet ne tualet.
"Oh,ketu qenkeni ju."
Dolem nga tualeti dhe shkuam te te tjeret.
Shumë nga miqtë e mi ishin aty dhe patëm shumë momente të lumtura. Te gjithe me moren ne pyetje se cfare po beja me jeten time.
Shkuam per te bere foto me ciftin dhe për t'u thene urimet tona. Pastaj shkuam në shtëpi duke marrë me vete kujtimet e këndshme te kesaj nate te mrekullueshme.
YOU ARE READING
Më quaj "MISTER"
Romanceᴍᴀꜰɪᴀ/ʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë 𝐃𝐚𝐬𝐡𝐮𝐫𝐢𝐚 𝐞𝐬𝐡𝐭𝐞 𝐝𝐣𝐞𝐥𝐥𝐢 𝐪𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐭𝐞 ç𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐮𝐥𝐞𝐭 𝐞 𝐬𝐡𝐩𝐢𝐫𝐭𝐢𝐭... •E shkuara e ndjek nga pas edhe pse kalojne shume vite ajo eshte pjese e jona dhe do te mbetet aty.• ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 31. 12. 2021 ᴍ...