Degjoj zilën e telefonit dhe hap sytë e lodhur ,shoh qe kisha vënë doren në fytyre ,e lëviz ,qënka mpire nuk e ndjeva fare kur e preka...prit pak!
"Oreee shtyhu andej"-bërtas kur pash qe ai ishte ngjitur me mua dhe kishte qënë dora e tij jo e imja.
"Zot jepu mend! Ça ke moj që bërtet me mëngjes??"
"Gjithe ate vend ke andej dhe perseri zgjedh te qendrosh ngjitur me mua."-rrotulloj syte une teksa qendroja ne kembe perballe tij.
"Pfff ,pse ben sikur nuk te pelqen?"-flet me ate zerin e tij te pergjumur teksa shtrihet permbys.
"Ik ore."
"Keshtu i flitet shefit tend?"-flet ai me sy mbyllur ndersa un marr jastekun tim dhe ia gjuaj mbas koke.
"Cfare pate mojj?"-bertet ai i acaruar ndersa une po qeshja. Ai ma gjuan jastekun mbrapsht dhe aty filloi lufta jone me jastek.
"Ndaloo ,jooo "- bertas une duke u rrezuar ne krevat dhe ai hipen siper meje dhe me gudulis.-"hahahahahhah mjaftt.. sheff ... hahhahahaha ,boll prahahahah sheff"
"Vete e kerkove."-thote ai duke ndalur ndersa une po mbushesha me fryme.
"Uhh"-shfryej une ndersa ai merr rrobat dhe futet ne tualet.
Pas pak Shefi del me nje kemishe te zeze si gjithmon dhe pantallona te zeza. Kishte hedhur dhe ate parfumit e tij qe tani mbizoteroi ne te gjithe dhomen. Mbaroj per ate parfum per Zotin do ia vjedh.
"A kaq i bukur qenkam bere?"-buzeqesh ai duke vendosur oren ne dore.
"O zot sa i shpifur."-them un duke hequr syte menjehere nga ai ndersa ai rrotulloi syte dhe hap gojen te flase.
"Vish dicka ,kemi takim."
"Shpresoj te kesh marre dicka te hajrit."
"Ta thashe dhe njehere , ti kishe marre vete, un thjeshte mora cfare me doli para."
"Mire mire"
"Po te pres poshte"
Gjeta nje bluze te zeze dhe pantallona te zeza. Te zeza si gjithmone , ngjyra ime e preferuar.
I mora dhe hyra ne tualet. Para se te dilja pashe parfumin e shefit dhe hodha pak mbi vete.
Dal nga dhoma dhe shkoj poshte atje ku po me priste shefi.
"Ke hedhur parfumin tim?"-me thote ai sapo iu afrova.
"Pakk faree"-buzeqesh une.-"ka arome te mire"
"Normale ,di cfare zgjedh une."
*
"Demiann"
Therret Valentina teksa hyn ne dhomen e tij, ishte ne gjume te thelle.
"Kane qelluar shefinnn"-bertet ajo ndersa Demiani gati sa nuk u rrezua nga krevati.
"CFARE PO THUA?? Si ndodhi??"-pyeste vazhdimisht i shqetesuar.
"A eshte mire??"-afrohet me të shpejtë duke kapur Valentinën nga shpatullat e duke e parë me sy të shqetesuar.-"Fol"-bertet ndersa ajo ja shkrep të qeshures.
"Qetsohu ishte shaka."
Demian shfryen i lehtesuar teksa mbeshtet njërën dore në mur.
"Cfare dreqin janë këto shaka në pikë të mëngjesit??"
Pyet ai ndersa Valentina ishte hutuar nga trupi i tij i mirëformuar.
"Umm..ëë...epo ti.."
"Të pëlqejnë?"-thotë pasi vë re shikimin e saj dhe i afrohet më pranë.-"preki nëse do"-i kap doren dhe ia vendos mbi muskujt e barkut.
Ajo e shikon në sy, pastaj sheh buzët e tij. Epo e pranonte qe një pëlqim të vogël e kishte.
*
"Zgjohu o shemti-"-ndalon se foluri pasi pa atë pamje...
Hapi deren dhe pa Elion qe hoqi peshqirin nga beli ama për fatin e mire te syve te saj te shkrete, ai ishte kthyer me shpinë.
Ai kthen vetem pak kokën për të parë se kush, i hyri në dhomë.
"Të pëlqejnë të pasmet e mija?"-buzeqesh ne cep të buzes ndersa ajo kthehet me shpinë.
"Vish dicka o budall"
"Hë si bën ,sikir nuk të pëlqeu pamja."
"Idiot"
"Vë bast ,pasi të shohesh pamjen para do të të pëlqejë akoma edhe më shumë"-qesh djallezisht ndersa ajo rrotullon sytë pa u kthyer nga ai.-" ja kështu do mbetesh kur ta shohesh , pa fjalë."
"Oreee shemtir dreqi ,mbylle gojën dhe vishu."
"Veshur jam"-degjon pëshpëritjen e tij pranë veshit dhe pastaj ndjen frymën e tij të përplasej në qafen e saj.
"Ok, eja shkojmë te Demian dhe Tina."-thote dhe del jashte.
*
Po qendronte duke veshtruar vendin jasht teksa degjonte biseden e shefit me personin tjeter.
"Cfare deshironi te merrni?"-flet kamarieri por ajo nuk e kthen kokën pasi e di qe do përgjigjej shefi. Ajo po veshtronte atje tutje në një park të vogël, një vajze te vogel qe babai saj po e lëkundte në lëkundese. Buzeqeshja e asaj vajzes se vogel e bëri dhe Misterin të buzeqesh pavetedije.
A kam pasur ndonjëher marredhenje kaq te bukur me babain e tim? Mendoi. Jo nuk e ka pasur kurre ate marredhenie, babai i saj u nda nga mamaja saj qe kur ishte në djep dhe nuk vinte asnjëhere ta takonte. Në shtëpi pas ikjes se babait erdhi njerku , po mendoni qe ka pasur marredhenie te mire me të? Gaboheni, për gabimin më të vogël do ti bërtiste dhe do ta rrihte. Dhe çfare mendoni ju se bënte nëna e saj? Thjeshte qendronte duke e parë , duke parë se si qante dhe bërtiste e bija duke therritur emrin e saj për ta mbrojtur.
Le të mos flasim për keqtrajtimin qe i bënte e ëma me të vëllanë pastaj...
"Mister"-degjon zerin e shefit dhe vuri re qe syte i ishin mbushur me lotë , i fshin me dore dhe pi pak ujë. Shikon shefin qe ishte ngritur në këmbë gati për tu ngritur. Ngrihet dhe ajo.
YOU ARE READING
Më quaj "MISTER"
Romanceᴍᴀꜰɪᴀ/ʀᴏᴍᴀɴᴄë/ᴅʀᴀᴍë 𝐃𝐚𝐬𝐡𝐮𝐫𝐢𝐚 𝐞𝐬𝐡𝐭𝐞 𝐝𝐣𝐞𝐥𝐥𝐢 𝐪𝐞 𝐛𝐞𝐧 𝐭𝐞 ç𝐞𝐥𝐢𝐧 𝐥𝐮𝐥𝐞𝐭 𝐞 𝐬𝐡𝐩𝐢𝐫𝐭𝐢𝐭... •E shkuara e ndjek nga pas edhe pse kalojne shume vite ajo eshte pjese e jona dhe do te mbetet aty.• ꜰɪʟʟᴜᴀʀ ᴍë: 31. 12. 2021 ᴍ...