Insfarsit am ajus la destinatie.Casa e la fel cum imi aminteam.Iam aratat Larisei in ce camera va dormi,am despachetat si am vrut sa ies pe afara,sa iau o gura de aier.Iam spus Larisei si am iesit din casa.Pe langa mine au trecut doi tipi.Mau enervat atat de tare,ma mir ca nu l-am dat una.
(Daimon)-Buna.
Am trcut pe langa el,fara sa raspund la salutul lui imbecil.
(D)-Sunt Daimon.
Cand a zis cum il cheama am incremeni.Atunci mii de fiori imi strabatu corpul si imi amtesc de spusele mamei mele.
(Mama)-Nu,te rog,nu face asta Daimon!
Ma trezesc din visare si dau sa merg mai departe in drumul meu, dar Daimon ma prinde de incheietura si ma opreste.
(D)-Nu o sa spui cum te cheama?
(V)-Daca nu vrau sa spun cum ma cheama.Ai ceva in potriva?Dami drumul la mana!
Si el ma lasa sa plec.Grabesc pasul,si ma indepartez de ei.Nu pot sa cred.M-am intalnit cu cel care m-ia omorat familia.Dar era de asteptat.In cap imi vin mii de amintiri neplacute din acea zi si parca retraiesc acel moment.Criminalul!
Si fara sa imi dau seama o lacrima imi aluneca pe obraz.O sterg rapid si ma uit in jur sa vad unde am ajuns,iar in fata mea era un lac.Imi amintesc de acest lac si ma duc mai aproape de el.Ma intind pe banca de langa mine si privesc apusul.Incet,incet vad cum luna se arata pe cer.Si fara sa imi dau seama adorm.
***
Soarele a rasarit si imi dau seama canu mai este noapte.Imi iau repede telefonul sa vad cat e ceasul.Raman uimita cand vad ca e 07:34.Larisa cred ca e mai mul decat ingrijorata si ma ridic sa merg inapoi acasa.
De cand am intrat pe usa au si inceput valul de intrebari sa imi inunde urechile.
(L)-Pe unde ai fost?De ce nu ai venit aseara acasa?Ce ai patit?
(V)-M-am dus sa ma plimb.Am dat de un lac care mergeam cand eram mica,acolo era si o banca,m-am intins pe banca si am adormit.Nimic mai mult.
(L)-Ok.Dar sti cate griji am avut?
(V)-Imi dau seama.
Iar ea ma atentioneaza ca am primit un bilet la un bal sau ceva de genul.Citesc scrisoarea si parca imi vine sa dau cu ceva de toti peretii.
"Sunteti invitate la balul de maine seara,de la palat!
Cu drag,Daimon
Imi vine sa turbez.Ma calmez si ma gandesc daca sa merg sau nu.Pana la urma decid sa merg.Ii spun Larisei sa se pregateasca si fac si eu la fel.Ma imbrac cu o rochie lunga si rosie,cu o curea neagra,ma dau cu putin machiaj si ies afara din camera.O astept si pe Larisa ca sa mergem impreuna la bal.
Dupa 15 minute de mers incontinu,Larisa ma inteaba cat mai avem de mers.
(V)-Nu mult.
(L)-Esti sigura?
(V)-Sunt foarte sigura.
(L)-Ok.
Si dupa 5 minute de mers dam de palat.Cat sa bucurat Larisa ca am ajuns,ca nu mai trebuie sa mearga pentru ca a obosit.Cred si eu,cu tocuri de 15 cm nu ai cum sa nu obosesti.
Am intat in palat.Dizaniul era simplu dar nu puteam vedea prea multe din cauza multimii de oameni.Cred ca jumatate din locuitori erau acolo.Din cate am inteles balul e pentru sora "regelui" Daimon.
Dupa vad ca un tip inalt,cu parul blond si ochi caprui se indrepta spre noi.
(Adelin)-Va chemat Daimon la el in birou.Urmatima.
Si am facut in tocmai.Am urcat scarile care ducea intrun hol lung si la capatul holului,acel tip a a batut la usa din partea stanga si a intrat.
(A)-Le-am adus.
(D)-Sa intre.
Amandoua am inrat.Se vedea de pe fata Larisei ca e speriata.
(D)-Te intreb inca o data,cum te cheama?
(V)-Victoria Adam.
(D)-Si pe prietena ta?
(V)-Larisa Petrova.
Nu am apucat sa spun bine aceste cuvinte ca o explozie puternica se auzi.Daimon se grabeste la usa si tipa nervos sa ramanem acolo.Larisa si eu suntem extrem de speriate.Nu stim ce se intampla si nici ca vreau sa stiu.O iau de mana si incerc sa o linistesc.Dupa 20 de minute revine Daimon si tipul care ma condus pe mine si Larisa in biroul acesta.
(D)-Toata lumea,care e in palat va sta aici diseara,condui in camere.De ele ma ocup eu.
El a dat afirmativ din camp si pleaca.
(D)-Urmatima.
Si noi facem intocmai.Ma condus pe mine si pe Larisa intr-o camera cu doua paturi.Zice ca in sifonier sunt haine si putem sa ne legem de acolo si ne arata unde e baia si pleaca.O anunt pe Larisa ca ma duc sa fac o baie si ma duc inreacolo.Poate ma va relaxa!
CITEȘTI
Ura sau iubire?
VampireVictoria,pe cand avea doar 8 ani,familia ei a fost ucisa cu sange rece de vampiri.Iar ea a vazut toata scena dramatica.De atunci Victoria s-a jurat ca se va razbuna pentru omorarea parintilor ei.Dar oare va putea duce planul la bun sfarsit? Putet...