Tot timpul acesta am crezut ca vampiri sunt bestii ce au forma umana,fara sentimente si mereu bine voitori sa ucida.Dar nu o sa imi schimb parerea despre el.Mia omorat familia,nu il pot ierta.
Ma intorc acasa fara sa mai imi pese ce face Daimon.Ma imbrac cu o pijama lejere si ma pun in pat.
***
Razele soarelui imi bat fix in ochii mei deabia treziti.Dar eu am tras jaluzelele cand mam culcat.Imi seschid ochii repede sa vad ce s-a intamplat si o vad pe Larisa cu mainile incrucisate si se uita forte insistent la mine.
(V)-Ce cauti aici?
Ea nu imi raspunse asa ca eu am continuat.
(V)-Ce ai patit?
(L)-Uitate cat e ceasul!
Imi dau ochii peste cap si oftez.Imi iau telefonul si ma uit cat e ceasul.Era 14:50.
(V)-Asa....si?
(L)-Sii?In primul rand:ai dormit prea mult,si in al doile rand:ai promis ca facem clatite.
La ultimile cuvinte a facut o fata de bonsuflata.
(V)-Offf.Mai inebunit cu acele clatite.
(L)-Daca mie imi este pofta.
(V)-Si cine te tine sa nu iti faci pofta.Doar stii unde este bucataria.
(L)-Vreu sa ma ajuti.
(V)-Credema ca nu ma pricep sa fac clatite.
(L)-Imi dai doar ingrendientele in mana.
(V)-Ok.
***
Am terminat insfarsit acele clatite nesuferite iar Larisa mananca la ele pe rupte.Chiar ii erea pofta de clatite.In fine.Am iesit afara sa ma plimb.Mam dus la acel lac,innca nu stui cum il chieama.Ador sa vad luna reflectata in apa.Mi sa facut cam frig,trebuia sa imi iau o giaca.Dupa vad o umbra care imi pune o jacheta din piele neagra.Ma intorc sa vad cine ie si il vad pe Daimon.
(D)-S-a facut cam frig.
(V)-Mercy.
(D)-Cu placinte!
(V)-Cu placinte?
Si am inceput sa rad,el sa chicoteasca.De cand are el simtul umorului?El se aproprie de mine din ce,in ce mai mult pana mam prins ce vroia sa faca,sa ma sarute.Am incercat sa ma indepartez de el,dar degeaba.Ma tinea prea strans,ma sarutat.Prima oara a fost un sarut mic dupa s-a transformat in unul pasional.Ma sarutat timp de un minut dupa s-a distantat de mine.Dupa cateva secunde a disparut ca prin maghie.Ce a fost asta?
Multumesc pentru voturi.Lectura placuta in continuare.Si scuze ca este asa de scurta!
CITEȘTI
Ura sau iubire?
VampiriVictoria,pe cand avea doar 8 ani,familia ei a fost ucisa cu sange rece de vampiri.Iar ea a vazut toata scena dramatica.De atunci Victoria s-a jurat ca se va razbuna pentru omorarea parintilor ei.Dar oare va putea duce planul la bun sfarsit? Putet...