Vampiri pot fi buni

272 21 3
                                    

Aud usa deschizanduse,dar nu vad cine a intrat in camera unde eram eu.Aud doar pasii,nu vad unde se indreapta.De odata razelele soarelui isi facu aparitia pe fata mea palida.
(D)-Cum te mai simti?
Imi dau seama ca este Daimon.Ce fac eu in casa lui?
(V)-Ce s-a intamplat?
(D)-Asta vreau sa stiu si eu.Ce ai patit?
(V)-Nu imi amintesc decat ca am simtit o lovitura puternica la cap si dupa nu imi amintesc.
(D)-Asta explica sangele!
(V)-Ce?????????
Am intrebat eu nedumerita  si extrem de speriata.Ce mi s-a intamplat?Cum am ajuns eu in casa lui?
(V)-Cum am ajuns aicea?
(D)-Tea gasit Adelin pe strada lesinata si a dat telefon sa ma intrebe daca te lua la palat.Am chemat doctorii sa te consulte si au spus ca nu ai perdut mult sange dar din cauza lovituri ai lesinat.
Nu mai stiam ce sa spun.Am ramas gura masaca.Dar cine a fost acea persoana care mi-a fucut asta.
(D)-Acum te las sa te culci.
A iesit din camera si eu ma-m indreptat catre baie sa imi fac un dus.
***
Ma intorc in camera si ma indrept spre sifonier.Ma imbrac cu colanti negrii si o bluza rosie.Am ametit si mam sprijinit de sifonier sa nu fac cunostinta cu podeaua.Incerc sa ma indrept spre  pat si pana la urma m-am pus in pat.Am tras patura si miam sprijinit capul de peretele din spatele meu.Imcep sa ma gandesc de cate zile sunt lesinata......o nu am uitat complet de Larisa!Pun pariu ca este extrem de ingrijorata.Acum imi caut telefonul disperata si nu il gasesc,vreau doar sa o sun pe Lari, sa spun ca sunt bine si sa nu isi mai faca griji.Ies afara si ma uit sa vad pe unde sa merg ca sa plec din acest palat si sa ma itorc acasa.Merg pana in dreptul niste scari care duceau la holul cel lung,unde in capat este birou lui Daimon.Cobor scarile si dau sa merg mai departe,cand o voce autoritara ma opri.
(D)-Unde crezi ca te duci?
Ma intor si il vad pe Daimon."O nu pot sa cred."Imi spuneam in minte  si aud iar acea voce autoritara.
(D)-Dute inapoi in camera ta.
(V)-In primul rand:nu e camera mea,si in al doilea rand:vreau sa ma duc acasa.
(D)-Nu te duci nicaieri si telefonul tau e la mine.
"Stai putin.Ceeeee???Telefonul meu e la el si de unde stie ca imi caut telefonul?"
(D)-Dute inapoi in camera ta.
(V)-Bine ma duc dar dami telefonul sa o sun pe Larisa!
(D)-Am raspuns la telefonul tau,la al 17 apel si iam spus unde esti si in ce stare esti.
A sunat de 17 ori!!!!!!!Si deabia a raspun nesimtitul la al 17 apel.Cate griji sia facut Larisa.Ma duc nervoasa  inapoi pe scari si urc.La ultma dreapta iar am ametit,vedeam totul in ceata.Incerc sa ma prind de balustrada scarii dar e prea tarziu.Picioarele mi se facu de jeleu si nu mai puteam sa imi tin echilibrul.Am simtit cum cedez si ca voi face cunostinta cu gresia,dar cineva ma prins.Imi intorc capul sa vad cine este si il vad pe Daimon.
Ma ajuta sa ma pun pe puciore,dar eu tot nu am putere sa imi mentin eghilibru asa ca am cazut la loc,in bratele lui.Ma luat ca pe o miresa si in cateva secunde am ajuns in"camera mea."Probabil a falosit abilitatile lui de vampir ca sa ajungem asa de repede.Ma intinde pe patul cel moale si ma invelit,iar dupa am adormit.
***
Ma trezesc dincauza luminii puternice cauzate de sore si ma pun in sezut.Imi las capul pe spate sprijininduma de perete si inchid ochii.
(D)-Buna dimineata.
Am tresarit la aceste cuvinte si imi deschid ochii si ma uit dinspe sursa,iar ochii lui albastri care ma priveau si straluceu in razele sorelui ma inebunea.Din ce,in ce inima mea incepea sa bata maitare parea ca vroia sa iasa din piept,iar acei ochii ma fermecase.Ce tot spun eu?Nu pot sa simt asa ceva pentru cel care a omorat familia mea.Trezestete la realitate.
(V)-De cand timp stai acolo?
(D)-De doua ore.
(V)-De doua ore?Tu nu ai somn?
(D)-Nup......Cum te mai simti?
(V)-Mai bine.
Mam ridicat si am inceput sa merg.Nu mai ma simteam ametita deloc.
Daimon a incuviintat ca pot sa merg acasa si a plecat.Mam imbracat cu o rochie simpla alba,cu o palma deasupra genunchilor si am plecat.
De cum am deschis usa de la intrare Larisa a sarit pe mine.Ma imbratisat atat de strans incat nu mai puteam sa respir.
(V)-Ma sufoci!!
S-a dat doi pasi mai in spate si a zis:
(L)-Scuze.Cum te mai simti?
(V)-Mai bine.Daca pot sa merg singura iseamna ca sunt  bine.
Si am inceput amandoua sa radem.
(L)-Ma pregateam sa ies pe afara,vrei sa vi si tu?
(V)-Sigur de ce nu.Hai.
Am deschis usa si am iesit afara.Ne plimbam pe strada pana am venit cu idea de a merge la lac,unde mergeam eu cand eram mica si Larisa a fost de acord.
Cand am ajuns acel loc a lasato pe Larisa fara cuvinte.
(V)-Si......iti place?
(L)-Da....la nepunie.
(V)-Ma bucur ca iti place.
Am stat acolo tota ziua.Am ras,neam sropit cu apa deci cu alte cuvinte o zi minunata.Chiar imi trebuia o zi cu cea mai buna prietena a mea.Mia fost dor de asta.Sa fim doar noi doua,fara restul lumii.Mai pe inserate am mers si noi acasa.Mai pe la 17.In drum spre casa am vazut o fetita batjocorita de prietenele ei.Am tacut pana am vazut ca au trantito pe jos si au lovito destul de grav la mana.Atuncu mam intors si mam certat cu cele dou fete care iau facut asta.
(V)-De ce va comportati asa cu ea?Ce va facu voua sa merite asa ceva?
(Prima fata)-Nu vezi un ce hal arata?
(V)-Da vad si mie chiar imi plac hainele ei.Vino in couace.
Iam spus eu fetei batjocorite.
(V)-Cum te chiam?
(Fetita)-Anastasia.
(V)-Bine Anastasia.Te rog sa nu mai plangi.Unde sunt parinti tai?
(An)-Au murit.
Mia zis ea cu lacrimi in ochii.
(V)-Scuze......n-am stiut.
(An)-Nu e nimic......nu aveai de unde sa sti.
(V)-Ma duc sa iau niste spirt si ma intor,iar Lari ai grija sa nu se mai ea de Anastasia.
Ea a incuvintat din cap si am plecat.
Larisa poveste:
Il vad pe Daimon venind spere Anastasia si il intreb:Ce crezi ca faci?
El nu a raspuns eram ingrijorata,nu mai stiam ce sa fac si il vad pe Daimon scotand un spirt din buzunarul geci si tornand cate puti,cate putin in mana si punand pe rana Anastasiei.Nu puteam crede ce vedeam in fata ochilor.Am vazuto pe Victo cum a iesit din curte,cand a vazut ce s-a intamplat a ramas si ea lafel de uimita.
Victoria poveste:
Nu puteam crede ce vedeam in fata ochilor.Daimon ajuta o fetita neajutorara.Pana la urma vampiri pot fi buni.

### Buna,sunt autoarea carti si asi vrea sa primesc niste comentari sa stiu daca va place sau nu aceasta poveste si multumesc pentru voturi.Lectura placuta!###


Ura sau iubire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum