Ziua lui Daimon

153 12 2
                                    

Ma trezesc si vad ca in camera nu este nimeni.Am vorbit prea devreme,pentru ca o vad pe Ayline iesind din bae.
(Ai)-Hey.
(V)-Hey.
Am zis eu umpic suparata ca nu lam vazut pe Daimon.
(Ai)-Apropo!Daimon e pe balcon impreuna cu Adelin.
Brusc zambetul imi reaparu pe chip.In acel moment a intrat Daimon in camera si in urma lui Adelin.
(Ai)-Vei tine petrecerea sau nu?
(D)-Da,o voi tine dar cineva trebuie sa stea in permanenta cu Victoria.
(Ai)-Tiam zis ca eu voi face asta,ai incredere in mine.
(V)-Stai,ce petrecre?
(Ai)-De ziua lui.
(V)-E ziua lui?
(Ai)-Da,cam intr-o ora!
Si eu voi fi prima care ii voi spune "La multi ani!".E genial.
Dupa ce am zis asta in gand Ayline a inceput sa zambeasca.O te rog nu mai imi citi gandurile,devi enervanta.
*Din perspectiva lui Ayline*
E foarte fericita ca va fi prima care ii va spune lui Daimon un "la multi ani!"cand a zis asta am inceput sa zambesc si dupa zice ea in gand sa nu mai ii citesc gandurile,amndoua stim ca asta nu se va intampla,ea chiar il iubeste pe fratele meu,desi e un netot.Daca ea va veni in familie ca sotia lui Daimon dau o ditamai petrecerea.Offff,daca as sti daca si el simte ceva pentru ea.
*Sfarsitul perspectivei*
Adelin si Aylin pleaca din camera si Dainon vine langa mane in pat.Insfarsit il simt aproape de mine.Nu!Nu trebuie sa il vrei aprope de tine.Il urasti.
Mia omorat parinti.E un criminal.Stai,daca in acest moment imi citeste gandurile?Vai,va crede ca il urasc.Nu,tu chiar il urasti.Dar de ce simt ca ma topesc cand ii privesc ochii de un albastru mirific,ca o fi dimineata,dupamiaza,sera chipul lui imi apare in minte la ori ce ora.Ce se intampla cu mine?Nu am mai simtit atata ura si iubire la un loc,nucio data.
(D)-Esti bine?
(V)-Da,sunt bine.
Si ma intind in pat iar Daimon ma ia in brate.Ma simt ata de bina cand sunt in bratele lui...nu te mai gandi asa tocmai la el,dar nu pot.
Dupa o jumatate de ora de tacere eu zic:
(V)-De ce nu ai spus ca e ziua ta?
(D)-Nu imi plac lucrurile extravagante.
(V)-Nici mie.De fiecare data cand era ziua mea o petrecem cu Larisa si cu o prajitura inloc de tort cu o lumanare sau doua findca Larisa stia ca nu imi plac lucrurile extavagante.
Tot timpul cat am vorbit mam uitat in alta parte ca sa mentin converatia,pentru ca daca ma uitam in ochii lui putea sa se duca dracu conversatia.Pana la urma nu am mai rezitat si mam uitat la el.In acel moment Daimon a zis:
(D)-Atunci avem mai multe in comun decat ctedem.
Si ma saruta iar eu ca o proasta ce sunt iam raspuns sarutului.Mam facut rosie ca un rac.Il iubesc asa de mult si faptul ca sunt in bratele lui sarutandune ma zapaceste si mai mult decant sunt.Sarutul a tinut foarte mult iar nici eu nici el nu vroiam sa intrerupem sarutul,pana miam deschis ochi si am vazut ca ceasul este 00:00.
Interup sarutul el incrantanduse.
Iam zambit si am spus:
(V)-La muti ani,Daimon!
El si conturat un zambet pe fata si iar ma saruta.
***
Razele sorelui imi deranjeaza tot timpul somnul.Prin minte imi veni momementele din dimineata asta.A fost frumos.
(Ai)-Cui i se datoreaza zambetul asta?Numi spune ca din vina fratelui meu?
Ma ridic in sezut speriata.
(Ai)-Team speriat?
(V)-Da.
(Ai)-Scuze!Team intrebat ceva,poti avea incredere in mine sti ca nu ii spun.
(V)-Normal ca e din cauza lui.Da poti sa imi citesti gandurile.
(Ai)-Da pot.Am si facuto.Nu imi vine sa cred cat tea sarutat!
(V)-Nici mie nu imi vine sa cred.
Si incepe sa radem.In acea clipa Daimon intra in camera.Pun pariu ca ne credea nebune.
(D)-De ce radeti?Apropo Ayline,razi ca un porc!
(Ai)-Esti un nedimtit!
(D)-Spunemi ceva ce nu stiu!
(Ai)-Ce dracu faci aici?
(D)-Nu mai am voie sa intru in camera mea?
Amandoi au tacut.Imi pare rau ca Daimon a facuto sa se simnta prost.
(Ai)-Nu e adevarat,noi ne certam asa mereu!
(D)-Ce?
(Ai)-Nimic!
(D)-In fine,esti ciudata de mica.
Nu mai imi citi gandurile!Am spus eu in acel moment.
(Ai)-Nu pot!
(D)-Ce nu poti?
(Ai)-Nu e treaba ta desteptule!
Eu si cu Ayline am inceput in acelasi moment sa radem!
(D)-Fetele!Cine le poate intelege!?
Si pleaca din camera.
(Ai)-Nu ma facut sa ma simt prost!
(V)-Bine,eu ma duc sa imi fac un dus!Cred ca te voi vede cand voi iesi,nu?
(Ai)-Asa de repede teai plictisit de mine?
(V)-O nu,esti o persoana minunata si imi place compania ta,dar proctectia asta,ma sufoca!
(Ai)-Stiu,dar dementa adica Elena e imprevizibila pot iesi doua secunde din camera ea va aparea apare!
(V)-Cum o fi!
Ma ridic din pat si ma indrept catre bae.Deschid usa si intru.Dau drumul la apa si ma bag sub jutul cald de apa!
***
Ies din bae si intru in camera.Hmm,ciudat!Nu o vad nicaieri pe Ayline.Oare unde o fi?
Pe pat vad o bluza neagra luminuasa cu o pereche de colanti negri.Ma imbrac cu aceste haine iar dupa un minut sau doua vad o figura pe balcon.Iar eu ca o proasta,ma ridic din pat si merg catre balcon.Deschid usa si o zaresc pe tembela de Elena acolo.Eram speriata.Ultima data cand am vazuto mia facut o ditamai rana.Pe bune!Cene nu ar fi sperat de o vampirita nebuna!!!
Ma dau inapo dar uit sa inchid usa balconului si Elena intra in camera.
(E)-Ce?Tie frica?Vai ce ma bucur!Nu team mai vazut de mult timp!Tia fost dor de mine tarfo?
(V)-Nu sunt tarfa demento!
(E)-Vai,aicia dam voe sa te contrazic!
(V)-Ce vrei de la mine?
(E)-Sa pleci din Londra!
(V)-Si daca nu vreau!
(E)-Am sa te fac eu sa vrei!
(V)-Cum??
(E)-Prietenei tale o sa ii se intample ceva oribil!!
(V)-Sa nu te atingi de ea nesuferio!
(E)-Mai gandestete!
In acel moment apare Ayline in camera.
(Ai)-Ce dracului se petrece aici!Elena iesi din camera!
(E)-Cu mare placere!!!
Ayline vine spre mine si ma intreaba:
(Ai)-Esti bine?Tea ranit?
(V)-Nu!Sunt bine!!
In minte imi aparu vorbele Elenei.O va rani.
Ies din camera si alerg catre camera Larisei,in urma mea auzindo pe Ayline.
(Ai)-Unde te duci?
Nu am avut tim sa raspund.
Deschid usa camerei Larisei si o vad pe Larisa intr-o balta de sange cu un cutit in burta.
(V)-Larisa!!!
Zic eu cu lacrimi in ochii si tipand!
Ma duc langa ea sperand ca inca mai respira!Daimon si Ayline facundusi aparitia in acea camera!
Prin minte zicandumi constant ca va fi bine ca va subravietui!Dar nu eram sigura de asta!

Ura sau iubire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum