Coltii lui Justin aparu si isi musca incheietura maini lasand siroaie de sange sa se prelinga in jos pe mana.Asta imi aduce aminte de momentul in care Elena ma rapit si imi facuse o rana "de toata frumusetea" iar Daimon imi dadu din sangele lui ca sa ma vindec.
De cum am vazut sangele ce se prelingea am simtit nevoia sa il beau.
(J)-I-a si beal daca mai vrei sa fi capabila sa mergi.
Fara a ezita coltii imi aparu si se infipse in venele lui Justin,iar de data asta nu am mai luat dor doua guri ci au fost sute.
***
Pe tot parcursul zilei am vorbit,ne-am distrat si credetima nu vreti sa aflatii ce s-a intamplat cu bucataria dupa incercarea de a face o pizza.Pana la urma acest tip nu e o companie neplacuta defapt din contra,cu el aveai ce discuta.Mi-a spus despre familia lui...am regretat ca am adus in discutie asta,deoarece familia lui a fost ucisa de vampirii iar pe el la transformat in ceia ce e acum.Pe sora lui nu a pututo gasi si a scapat.
Acum stau cu el pe canapeaua din sufragerie.
(J)-Uite,daca tot acest loc iti face numai rau de ce nu vi cu mine si cu Miranda(sora lui) in Los Angeles?
(V)-Nu stiu ce sa zic...adica imi las cea mai buna prietena.Singura.
(J)-O haide,daca e o asa buna prietena tear lasa sa traiesti,sa iti traiesti viata.O singura viata ai,traiesto.Uita trecutul,perzentul conteaza.
Are deptate.Nu pot sa stau toata viata si sa imi plang de mila,dar nu o pot lasa mai ales acum cand are cea mai mare nevoe de mine.
(V)-Bine,merg cu voi.Dar lasama sa ma duc undeva inainte.
(J)-Nu e nici o problema.
***
Am ajuns in sfarsit la lac.O mega surpriza ma astepta acolo.
(V)-Larisa!!!
Spun eu foarte bucurosa findaca o vad dupa toate cele intamplate.
(L)-Victoria!!!
Imi spune aceasta foarte bucuroasa si sarindu-mi in brate.
(L)-Unde ai fost?
Imi spune aceasta despartindune din imbratisare.
(V)-Poveste lunga.Hai cu mine.Maine plecam in Los Angeles!
(L)-De ce?
(V)-Findca ma-m saturat da sufar.Vreau o viata noua!La ce de folos daca ma concentrez tot timpul pe trecut.Vi sau nu?
(L)-Habar nu am.M-ai luat pe nepregatite.
(V)-Te roooog!!!!
(L)-Si Daimon...Ayline,planul?
(V)-Larisa,nu imi pasa de el.Ai uitat,ma facut sa sufar,cu Ayline nu am ce sa zic,iar planul dal dracu.In tot acesti ani in loc sa imi traiesc viata am fost prea preocupata de a ma razuna incat am uitat cu adevarat ce inseamna viata,fericire,iubire si multe altele.
(L)-Cine esti si ce i-ai facut prietenei mele!
Amandoua am chicotit.
(L)-Bine,merg cu tine,dar ai uitat un amanunt.
(V)-Care?
(L)-De unde vom ave bani de bilete.
(V)-Ai sa vezi.Vino!
O iau de mana ca sa o conduc la cabana.Cabana era un loc foarte frumos.In fata ei era un lac,aproape la fel cu lacul meu doar ca acesta era mai mare.
(L)-Wow.Ce e locul acesta.
(V)-Aici m-a adus Justin.
(L)-Cine e Justin?
Iar eu am inceput sa ii povestesc cea ce mi s-a intamplat si intram in cabana.
Acolo lam gasit pe Justin cu o fata cu parul negru usor ondulat,ochi albastrii,imbracata cu un tricou negru si blugi.
(Fata)-Buna!Sunt Mirana.
Imi spune aceasta ridicanduse de pe canapea si intizandu-mi mana.
(V)-Buna,sunt Victoria si aceasta este prietena mea,Larisa.
Ii spun eu si ii iau mana intre a me,dupa face la fel si cu Larisa.
(J)-Deci vine si ea?
(V)-Da.Sper ca nu te deranjaza.
(J)-Nu,chiar de loc.Cu cat mai multi cu atat disractia e mai mare!
Si incepem sa radem toate trei la spusele lui Justin.
(J)-Bine,hai sa mergem la culcare ca maine de trezim devreme.
Am conduso pe Larisa in camera in care Justin a zis ca e amea pana maine si am inceput sa discut tot felul de chesti.
(L)-Sti...acum daca stau bine si ma gandesc sa pleci asa neanuntata pare o razbunare perfecta pentru acel vampir,mai ales acum cand simte ceva pentru tine.
(V)-De unde sti tu ca el simte ceva pentru mine?
(L)-Se citeste in ochii lui.
(V)-Serios?Ca eu mam uitat de multe ori in ei si nam vazut nici un sentiment.
In acel moment amintirile tulburatore cu Larisa imi veni in minte...cutitul,spitalul,corpul ei fara viata,vampir.
La toate aceste ganduri am tresarit si mam ridicat ca arsa din pat.
(L)-Hei,usor fato ca ma speri...ce s-a intamplat?
(V)-Imi cer scuze...
Soptesc usor si incerc sa imi opresc lacrimile ce stateau sa se prelinga pe obrazul meu.
(L)-Nu a fost vina ta,Victoria.Nu ai motive de ati cere scuze,bine.Sunt ok,sunt aici cu tine,nu asta canteaza?Ce mare branza ca acum sunt vampir?Tot eu sunt,Victoria!Nu mam schimbat.
(V)-Adica nu esti suparata?
(L)-Nup!Mai mult ca acum te pot salva de tine insati si sa traiesti viata pe care o meriti.Iar povestea sa fie cu totul diferita.
(V)-Ce vrei sa spui?
###Perspectiva Larisei###
(V)-Ce vrei sa spui?
Ma ridic de pe pat si ma duc catre ea.Urasc sa fac asta dar e pentru binele ei.A suferit destul si nu merita.E timpul sa traiasca viata asa cum trebue,fara teama sau frici.Si stiu ca eu o pot sjuta mult mai mult pentru ca ii pot citi gandurile,dar cel mai important...o pot consrange.###Urmatorul capitol vreau sa fie inspirat si de ideile voastre...in semn de multunire pentru ca imi cititi carte.
CITEȘTI
Ura sau iubire?
VampirosVictoria,pe cand avea doar 8 ani,familia ei a fost ucisa cu sange rece de vampiri.Iar ea a vazut toata scena dramatica.De atunci Victoria s-a jurat ca se va razbuna pentru omorarea parintilor ei.Dar oare va putea duce planul la bun sfarsit? Putet...