Ce s-a intamplat?

266 15 0
                                    

Deschid robinetul si las apa calda sa curga.Pun dopul si incep sa cotrobai prin baie.Am gasit un spumant si sare de mare albastra.Am ales sarea de mare.Am preserat prin cada si am lasat rochia sa atinga podeaua si am intrat in cada.Imi las capul pe spate si incerc sa ma relaxez.
***
Dupa ce ies eu din baie intra Larisa.Ma duc spre sifonier si iau o rochie de noapte alba,cu o palma deasupra genunchilor.Dupa un minut de cand m-am imbracat il vad pe Daimon aparand de nicaieri.Se apropie de mine din ce,in ce mai mult si constat ca vrea sa ma sarute.Incrc sa ma indepartez de el.Cand am incercat sa fac asta Daimon ma trage iar spre el.Atunci imi fac curaj pana nu ie prea tarziu si zic
(V)-Daca dorm in aceasta seara la tine in palat asta nu iti da dreptul sa ma saruti.
Si se indeparteaza de mine.Respir usurata cand vad ca s-a indepartat.
(L)-Ce se inampla aici?
Ii aud glasul Larisei care a iesit din baie.
(V)-Nimic.Daimon a venit sa se asigure ca suntem bine.
Ii spun eu sperand ca Larisa sa nu se prinde ca am mintito.Cand ma intorc spre Daimon el nu era acolo.Unde a disparut?
***
E 3 dimineata si eu nu am somn.Ma ridic si dau sa ies afara din camera,fara sa o trezesc pe Larisa.Ma plimb prin palat fara sa vreau si pana la urma ajung unde vreau,in bucatarie.Deschd frigiderul si iau de acolo un suc de mere.Pun in pahar si ma pun pe scaunul de langa geam.Beu putin din suc si iar ma uit pe geam.
Cand usa de la bucatarie se deschide,imi intorc capul si il vad pe Daimon fara trico."Bă,da bou m-ai esti!".Imi spun in gand in acel moment.
(D)-Ce faci aici?
(V)-Mi sa facut sete si am venit sa imi iau ceva de baut.
El nu imi raspunse.Ma tot uit la abdomenul lui bine lucrat.....revinoti femeie!
Pleaca din bucatarie spunand atata"Noapte buna".Imi termn paharul si plec din bucatarie si ma intorc pe drumul in care am venit.Cand intru ma duc la Larisa si incerc sa o trzesc.
(V)-Lari,trezestete!
(L)-De ce?
Imi raspunde ea buimaca.
(V)-Te rog,dor trezestete!
Ea isi deschide ochii si se aseza in siezut.
(V)-Ma gandeam sa dam o petrecere in care sa fim doar noi doua.Ce zici
(L)-Zic ca ai inebunit,tie iti arde de petrecere la 3 dimineata?
(V)-Da!
(L)-Bine.Ce nu fac eu pentru prietena mea.
Zicand tite acestea o iau in brate si ii multumesc.Ne ducem la sifonier si ne alegem rochiile.Eu am ales o rochie galbena cu o jacheta albatra,iar ea o rochie albastra cu o fundita in partea dreapta a taliei.Punem muzica pe telefon si incepem sa dansam.Ne-am oprit pe la 5 dimineata pentru ca ni s-a facut sete.Am mers in bucatarie si am luat de acolo toata sticla de suc si doua pahare.Am continuat asa pana la 6:30,ca Adelin a dat buzna in camera noatra.
(A)-Aaaa.Vad ca sunteti deja treze.Puteti pleca acasa.
(L)-Ok.Stai sa ne schimbam.
(A)-Puteti pastra rochiile.
(L si V)-Multumum.
Am iesit din palat.Ne plimbam pe strazile pustii si in curtea vecenilor vad carne desfigurata cu o balta mare de sange.Ma dau mai langa Larisa si ea se da mai langa mine.Ne era ingrozitor de frica si eu si ea am grabit pasul ca sa ajungem mai repede acasa.Eram atat de bucurose cand am ajuns la noi acasa.
Primul lucru care l-am facut a fost sa ne bagam in pat si sa domim.
***
Ma uit la telefon ca sa vad cat e ceasul  si constat 13:37.Ma ridic din pat si ma duc spre sufragerie.Mai astept 15 minute si apare si Larisa.Ne salutasem cu un simplu "Buna" si se aseza langa mine.
(L)-Victo,vreau sa fac niste clatite.
(V)-Si ce imi spui mie.Bucataria e acolo dute si fati clatitele.
Iam spus eu aratand unde e bu
cataria.
(L)-Pai imi lipsesc ingrendiente.Lapte si oua si as vrea ca tu sa te duci sa mi le cumperi.
(V)-De ce eu?
(L)-Pentru ca eu gatesc.
(V)-Bine.
Imi iau geanta si ies afara.Merg,ce merg si ajung la magazin.O caserita cu fite era acolo care vorbe la telefon tot timpul si mai si tipa.Imi iau cele necesare si ma duc la casierita dementa.Stau,astept dar pana cand?Atunci cand mia intins nervi la maxim, nu am mai tacut si mam certat cu ea.
(V)-Doamna daca tot avetu chef de vorba,vorbiti la tine acasa nu la serviciu.
(Casierita)-Auzi fă,nu imi faci tu program.
Si pana la urma am putut sa platesc laptele si ouale.Auzi la ea,sa ma faca pe mine fa.
Cand am ajus la jumatatea drumului o lovitura puternica in zdruncina creieri.Nu am putut sa vad decat o umbra ca dupaia am lesinat.
***
Ma trezesc intinsa pe un pat si invelita.Camera era intunecata si nu puteam vedea mare lucru,iar prin minte imi trecea o singuta intrebare:Ce am patit?

Ura sau iubire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum