Lacul,de acum si locul al meu si al Larisei secret,acolo e marea surpriza.Langa banca,e pus in cerceaf roz pe jos cu doua perne si o patura albastra.
(L)-Iti place?Aici vom dormi noaptea acest,in aer liber si la lumina lunii.Acum de ce mai plangi?
(V)-Am ce mai tare prietena de pe pamant!!!
(L)-Ma bucur ca iti place!
(V)-Sa sti ca imi trebuia o zi pentru noi dou.Doar noi,fara restul lumii.
Tata ziua am ras,am vizionat mai pe seara un film horror,si neam bagat la somnic la 2:45.
***
Razele palide a soarelui dimineata imi deranja somnul.
Prin cap imi veni imediat chipul lui Daimon.De ce?Deabia mam trezit si il vad in capul meu?De ce mi se intampla asta?Vreau sa fie aici cu mine sa ma stanga la piptul lui si sai privesc iar oceanul de ochii,dar de ce?
(L)-Buna dimineata!
A zis Larisa ridicanduse in sezut.
(V)-Buna dimineata somnorici!
(L)-Teai distrat ieri?
Imi spune acesta zambind.
(V)-Tu glumesti?A fost cea mai tare zi de pana acim.
La auzul vorbelor mele Larisa rase.
(V)-Vorbesc serios!
(L)-Stiu!Si tiai pus planul in aplicare?
(V)-Nu.Nu inca!Cu tot ce s-a intamplat pana acum,nu am putut sa fac asta.
(L)-Sti daca ai nevoie sa iti acopar spate sau alceva poti apela la mine da?
(V)-Sigur apelez la tine.Nu e nici o indoiala!
***
Am ajuns la palat,lucrurile leam lasat acolo pentru cand vom veni iar la lac.
(A)-Bine ati venit domnisoarelor.Va este fome?
Nea intampinat Adelin.
(V)-Ne cam este.
(A)-Atunci mergeti in bucatarie.
Am intrat si am vazuto pe acea slujitore de ieri.
(V)-Buna!
(Fata)-Buna.....mie?
A parut asa unpic surpinsa.
(V)-Cum te cheama?
(Fata)-Daria!
(V)-Pe mine Victoria si pe ea Larisa.
(Daria)-Incantata de cunostinta.Acum tebuie sa ii duc tava asta cu mancare stapanului si domnitei lui.
(V)-Dorm in aceasi camera?
(Daria)-Nu,doar va domnita sia petrecut noaptea cu stapanul.
Ceee?Pur si simplu miam perdut echilibrul si eram sa ma fac una cu pamintul,daca nu ma sprijinam de masa din bucatarie.
O lacrima se face vazuta pe obtazul meu palid.Nu,nu se poate intampla asa ceva.Ma doare foarte tare ca sia petrecut noaptea cu aia dar de ce?Deparca mi de sageti in flacari mia patruns inima,dar nu sunt ranita,ma simt slabita,neputincioasa.
(L)-Ce mai e?
(V)-Daimon!
Am spus eu atat de incet,ma mir ca ma auzit.
(L)-Ce simti mai egzat?
(V)-Simt ca inima a fost sagetata si strapunsa.Ma simt neajutorat.Il urasc,dar cand sunt in bratele lui ma simt protejata,intrun fel sau altul.Ochii lui mau vrajit decand iam vazut prima data,chiar daca in ace moment mia omorat familia.Ce mi se intampla?
(L)-Teai indragostit,Victoria!
(V)-Nu Larisa,nu mi se poate intampla asa ceva.
(L)-Ba da,Victoria!Cred ca trebuie sa iti iei adio de la planul cu razbunarea.
(V)-Nu.De acum incepe razbunarea ca mia omorat parinti si am ramas pe cont propiu si acum ca sia petrecut noaptea cu Elena.O sa plateasca ca ma face sa sufar.
Plec din bucatarie si intru in camera.Ma duc in baie sa mi fac dus si sa ma schim de hainele de la petrecere.Las rochia sa atinga gresia,deschid robinetul si lask picaturile de apa calde sa imi atinga corpul.
***
Ies din baue cu un prosop in jurul corpului.O vad pe Laris citind o carte.
(V)-Ce citesti acolo?
(L)-Cartea "Academia Vampirilor".Vezi ca tiam pus pe pat o imbracamite,care ii vei trezi fantezi lui Daimon.
(V)-Ok.
Iau de pe pat rochi si ma duc in baie sa ma imbrac.
Era o rochie alba,cu o jscheta neagra care deabia trece de bust,cu o pereche de sandale negre cu putin toc.Ies din baie si ii zic Larisei:
(V)-Tei intecut cu aceasta rochie.
(L)-Tiam zis ca te voi ajuta si ca ma bag cu tine in joc nu mai crezut.
Iar eu am chicotit.
(L)-Hai sa iesim din camera.DeBia astept sai vad reactia.
Am iesit si neam indreptat catre bucatarie ca sa stam cu Daria.Cand am intrat am dat si de Daimon impreuna cu Adelin sio alta sevitoare pe langa Daria.
(D)-Buna fetelor!
(V)-Buna Daimon!Buna Daria.
(Daria)-Salut!
Si ia imanat lui Daimon o cesca cu cafea iar cealarta servitoare ia dat lui Adelin un pahar cu apa.
Eu mam dus sa o imbratisez pe Daria,ea facand la fel.
(D)-Ce frumos teai imbracat.
(V)-Mercy.
(A)-Se pare ca vati facut prietene.
Si noi deoua iam zambit.
(Slujitoarea)-Nu ma prezinti noei tale prietene.
(Daria)-Ea e Victoria si cealalta e Larisa,fetelor ea e Anna.
(V)-Incantata de cunostinta.
Daimon si Adelin plecau din bucatarire.
(Anna)-Normal ca esti incantata de cunostinta.
(V)-Poftim?
(An)-Ce ai auzit.
Si pleca si ea din bucatarie.
(Daria)-Nu o bagati in seama,e de la un timp de vteme foarte fitoasa,poate ca e din cauza ca ea a fost de mai multe ori in patul stapanului decat celelarte slujitoare.
(V)-Si tu.....
(Daria)-Nu.
***
Iar e 3 dimineata si nu pot dormi,dar de ce?
Ma dau jos din pat si ma duc in bucatarie.Deschid frigiderul si am luat de acolo un lapte.Lam pus intr-un imbric si lam pus pe foc.Nu trecuse mult decand sunt aici ca Daimon veni in bucatarir....fara tricou!Mercy fru.os ca ma zabacesti si mai mult decat sunt.Aplauze!Wtf!
Dupa cateva secunde simt niste maini reci pe soldul meu si in cateva clipe distanta dintre noi era inegzistenta.Va multumesc mult pentru voturi,ca imi cititi cartea si pentru comentariile frumoase.
Lectura placuta in continuare!
CITEȘTI
Ura sau iubire?
VampireVictoria,pe cand avea doar 8 ani,familia ei a fost ucisa cu sange rece de vampiri.Iar ea a vazut toata scena dramatica.De atunci Victoria s-a jurat ca se va razbuna pentru omorarea parintilor ei.Dar oare va putea duce planul la bun sfarsit? Putet...