Isi scoate colti die vampir.Eu prima data credeam ca vrea sa ma muste dar nu a fost asa.Sia muscat ingheietura maini lasand ca siroiaele de sange sa se scurga pe mana lui si indreapta mana spre mine.Eram foarte confuza.
(D)-Bea asta!Iti va vindeca rana.
Am ascultat de el.A fost asa de ciudat si dragut in acelasi timp.Eu sa beau sangele unui vampir si nu orce vampir chiar pe acela care il iubesc.
*Din prespectiva lui Daimon.*
Cand a inceput sa be din sangele meu am simtit cum flutirasi se jucau.
Dupa ce termina sa bea,deabia a luat trei guri,adoarme in bratele mele.Presupun ca tot ce s-a intamplat azi a epuizato,ar epuizia pe orcine.Mai ales nebuna a obosita.
Cand ajungem la palat,nu vreau sa o trezesc si o iau ca pe o mireasa si o pun in patul din camera mea,aici e in siguranta,nu mai vreau sa sufere.
O invelesc si ma pun si eu in pat.
*Sfarsitul perspectevei*
Ma trezes din cauza razelor soarelui.Deschid ochi si vad ca sunt in camera lui Daimon si in bratele lui.Acea durere de cap a disparut instantaneu si rana de la mana a disparut.
Cand ma simtit ca mam trezit s-a trezit si el.
(D)-Cum te simti.
(V)-Cu mult mai bine.Mercy.
(D)-Nu ai pentu ce.
Si un mic zambet mia aparut pe fata.
Se da jos din pat si iese din camera lasanduma singura.Urasc singuratatea.
Se intoarce dupa cateva minute in camera zicand:
(D)-Ca sa fi in siguranta tebuie sa stai aici si sa nu iesi din camera si doar cand sunt eu prezent poate sa vina Larisa.
(V)-Stai putin,deacum incolo voi sta in camera ta?
(D)-Da.Am o intebare totusi.De ce teai machiat ieri?
Ce?De unde a aflat sau machiajul nu mi s-a sters complet ieri?Ce sa ii zic?
(V)-Ăăăă.....nimic important.
Inca sunt obosita.Ieri a fost o zi obosituare,plus ca mam trezit....corectie,ma trezit la 7 dimineata si deabia am dormit patru ore.Am inceput sa casc.Nu mai puteam de somn.
(D)-Mai dormi cateva ore.
(V)-Nu vreau.
(D)-Nu te mai incapatana.Tie somn,trebue sa te mai odihnesti.
In acel moment intra Ayline in camera.
(Ai)-Fratioare.
Deci ea e sora lui.
(D)-Ce e?
(Ai)-Te asteapta Adelin jos.
(D)-Sa astepte.
(Ai)-Voi sta eu cu ea.Nu iti face griji si rezolvati ploblemele cu nebuna aia.Ce isuportabila e.
(D)-Bine.Dar daca pateste ceva tu esti de vina.
Si pleaca.De cand e asa proctector cu mine?Adica eu,o mega ratata in fata lui,se ingrijoreaza pentru mine!?Oare ma iubeste sau nu,poate dor delirez sau e totul doar un vis.Imi amintesc ca e si sora lui in camera care statea langa mine in pat.
(Ai)-Hey,eu sunt Ayline,iar tu trebue sa fi Victoria!
(V)-Da,
(Ai)-Stai sa iti spun ceva.Nu lam mai vazut niciodata pe Daimon atat de grijuliu.Mai ales la o fata.Bun,nu mai conteaza.Din cate am vazut tie tie somn.
(V)-Cam,da.Dar nu am nevoe de paznic.
(Ai)-Ai multa nevoe de un paznic,iar azi nici ca putem sa te lasam fara supravechetor.
(V)-De ce?
(Ai)-Pentru ca prin venele tale acum circula sangele lui Daimon.
La auzul acelei propoziti inima mea imi batea de 100 de ori mai repede.Adica prin venele mele circula acum sangele lui?
(V)-Asa si?
(Ai)-Daca in urmatoarele 24 de ore nebuna....adica Elena pune mana pe tine si te omoara,te vei transforma in vampir.Iar Daimon stie ca nu vrei asta asa ca te protejaza.Apropo,stai linistita.Va veni inapoi in camera.
Cum de stie ca mie teama ca nu vine azi in camera ca sa isi petreaca noaptea cu alta?
(Ai)-Istincte de vampiri.Vampiri pot citi ganduri.
Bune de stiut.Stai,daca a aflat Daimon ca il plac?
(Ai)-Daca ar fi aflat as fi stiut.Ia stai puitin,il placi pe fratele meu?
(V)-Ăăăă......
Nu stiam ce sa ii zic.
(Ai)-Stai linistita nu ii voi spune.Ramane doar intre noi,acum culcate.
Imi pun capul pe perna si ma invelesc.E ata de aiurea sa stea cineva cu mine in permanenta.Nu sun prea mandra de acest capitol,din pacate.Voi pune nextul la trei comentari.
Ps:accept si critrici.
CITEȘTI
Ura sau iubire?
VampirVictoria,pe cand avea doar 8 ani,familia ei a fost ucisa cu sange rece de vampiri.Iar ea a vazut toata scena dramatica.De atunci Victoria s-a jurat ca se va razbuna pentru omorarea parintilor ei.Dar oare va putea duce planul la bun sfarsit? Putet...