Jocul deabia a inceput

136 14 6
                                    

(V)-Ce vreti sa faceti?
Si cu o miscare rapida ma intoarse cu fata la el.
(D)-Am auzit ca buzele noastre vor sa faca cunostinta.
La auzul acestor cuvinte am incrmenit.Fara sami dau seama cand facuse asta,buzele lui lipinduse de buzele mele contopiduse intun sarut pasional.
Dupa ceva tim imi amintesc de laptele de pe aragaz.
Ii spun numele printe buzele noastre lipite.
(D)-Ce este?
Spune el obrinduse din a ma saruta.
(V)-Aragazul.
Stinge focul si se apropie de mine sa continue ce ce a inceput.
(V)-Stai!De ce faci asta?
(D)-Nu e vina mea ca te imbraci mult pre sexy.
Si il plesnesc.Deodata vad ca ochii lui de un albastru mirific se transforma intr-o culoare sangerie.
(D)-Pleaca!
Spune pe un ton nervos.Ies din bucatarie si ma indrept catre camera mea.
***
Mam trezit din cauza ca Lari,draga me prietena imi da cu perna in cap.
(V)-Ai inebunit,ce ai?De ce tot dai cu perna ai in cap.
Si ea se opri.
(L)-O pe bune!Ai dormint prea mult,sunt zile in care nu dorimi nici de cum,sunt zile care dormi partial si zile care dormi prea mult,ca acum.Trezirea!
Si imi mai arunca inca o data perna in fata.
Imi deschid ochii si ma uit la ceas.Mia facut-o.Iau perna de pe pat si ma indrept catre Lari,ea incepand sa rada.Acum s-a intors roata.Ii dau cu perna in cap pana ma dau doi pasi in spate si ma opresc.
(V)-Asa am dormit prea mult?E sapte dimineata!Ce tea apucat?
(L)-Trebue sa te imbraci sofisticat, sa iti faci dusi si sa te machezi.
(V)-De ce?
Inteb eu nedumerita.
(L)-Vine sora lui Daimon.In plus Elena e plecata din oras.
(V)-Iar Daimon si Adelin.
(L)-Sunt plecati la aeroport.Cum ei sunt plecati slujitoarele sunt libere.
(V)-Ok!
Ma indrept catre baie sami fac un dus.Am lasat rochiia cea alba sa atinga podeaua.Deschid robinetul si intru la dus.
***
Ies din dus si vad ca pe oglinda un bilet semnat de Lari.Imi spuse ca am un feon sub rochia albastra si jacheta neagra iar machiajurile le am in camera.Ma imbrac cu rochia cea albastra.Era simpla nici un lucru estravagant la ea.Iau feonul il pun in priza si incep sa imi usuc parul.
Dupa ce termin cu asta mil pieptan si mil prind intrun coc rebel in spate.Imi pun si jacheta si ies din bae.Zaresc machiajurile in fata oglinzi si ma indrept catre acea directie.Ma dau cu putin fond de ten,pentru ca vreau sa fiu totusi naturala.Iau un ruj de o culoare rosiatica,pe ploape imi dau cu machiaj de culoare mov deschis cu putin rimel si sunt 100% de necunodcut.
Ma ridic de pe scaun si merg catre Lari.
(L)-Waw!Arati fantastic.
(V)-Mercy.Ma duc sa imi fac si eu o cafea si ma intorc.
(L)-Bine.
Ies din camera si cand ajing la jumatatea drumului am vazut o umbra in spatele meu.Am incremenit in acel loc.Dupa cateva secune acea persoana care era in spatele meu sa imi puna ceva la gura si sa adorm istantaniu.
***
Ma trezesc intrun loc intuneca,nimic nu e vizibil.Unde sunt si ce s-a intiamplat?
***Din perspectiva Larisei***
(L)-A zis ca se duce sa faca cafea si ni s-a mai intors.Am cautato pestetot,nu e!
Ii zic eu lui Daimon,la telefon.
(D)-Bine,linistestete o vom gasi.
***Sfarsitul perspectivei***
Am o durere induportabila de cap.
Aud niste pasi indreptunduse spre mine.
(Persoana)-Hahaha!Sti cat de mult imi place sa te vad asa?
(V)-Cine esti?
Zic eu cu o voce speriata.
Dintr-o data niste lumanari s-au aprins si asta imi permitea sa vad cine e in fata mea.
Elena mia facut toate asta.Era imbracata cu o rochie galbena,par cret si cu un zambet victorios.Ma enerveaza deja.
(V)-De ce faci asta?
(E)-Pentru ca teai atins du iubi al meu.
(V)-Corectie el s-a atins de mine.
(E)-Te astepti sa te si cred?
(V)-Uite!Nu stiu ce ai de gand sa faci si habarnuam unde dracu sunt.
(E)-Asta am de gand sa fac.
Si se indrepta catre o masa si lua un cutit.
(V)-Ce ai de gand sa faci.
(E)-Ooooo.Vei vedea.
Ma inspaimanta si enerveaza finta asta scapata de la spitalul 9.
Se apropie de mine,eu nu puteam sa ma misc din acel loc din cauza dureri insportabile de cap,cauzata de ea.Nesuferita.Scoate cu brutalita jacheta de pemine si pun cutitul pe pielea mea palida.Dupa minute bune,ea baga cutitil in bratul meu.Mama doare ca dracu.Imi pun repede mana pe rana ca sa opresc sangerarea.
(V)-De ce nu ma omori direct.
(E)-Unde ma e distractia!?
Vampirita nebuna.
Si o izbitura puternica si o usa cazan se vazu.A intat in acel loc Adelin si Daimon.Salvatori mei.Daimon veni spre mine iar Adeln se duce spre Elena.
Daimon ma ridiva de jos si ma ajuta sa merg.
(D)-Ocupate tu de ea ca din mainile mele numai moarta mai iese de aici.
Se auzi glasul ferm al lui.
Ma duce pana la masina.Din partea drapta a soferului state o fata frumoasa,par usor ondulat,roghie neagra si sandale negre.
Inta si Daimon in masina,el conduce,iar eu sunt singura in spate.Fata acesa o fi sora lui?
(Fata)-Gata?
Se auzi glasul ei bland.
(D)-Da,gata.
(Fata)-Ce s-a intamplat cu nebuna?
Waw,se pare ca nu sunt singura care o crede o nebuna cu acte in legura.
(D)-Am lasato pe mana lui Adelin.
Zice si porneste masina,ea dand din cap semn ca a inteles.
Rana facuta de Elena nu pare ca vrea sa se opreasca din a sangera.Dupa cateva minute de cand mergem iar Dainon opeeste masina.
(D)-Ayline,poti sa conduci tu?
(Ai)-Sigur.
El coboara din masina,iar Ayline se duce la volan.Cand am vazut unde se duce inima batea atat de tare si am simtit un fior pe sirea spiari pentru ca el vine langa mina si ma tine in bratele lui.Jumatate din mine crede ca vrea sa imi faca rau,totus el se hraneste cu sange si cred ca iam facut pofta,iar cealarta crede ca nu are cum sa imi faca rau,ca si el simte cea ce smt eu,dar sunt foarte confusa pentruca na stiu daca ma iubeste sau nu si daca vre sa imi faca rau sau nu.
Dupa ce va timp il vad pe Daimon facan ceva care nu am mai vazut nicio data.

Asa se termina capitolul opt.Voi bune nextul la doua comentari.
Ps:accept si critici!
Lectura placuta in continuare!

Ura sau iubire?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum