"Ne?"
"İlk randevu tanışma ile geçer. İkinci randevuda yakınlaşırsınız. Ve üçüncüde boom. Öpüşürsünüz. Ya da belki daha ileris-"
"Yeterince saçmaladın Lisa. Sadece iki randevuya çıktığım bir çocukla öpüşmem. Yugyeom bana yeterince yaklaşmıştı ama onu hiç öpmedim bile."
"Yugyeom farklıydı. Seni zorluyordu."
"Onun zorlamayacağını nereden biliyorsun? Her neyse şu an konuştuğumuz şeye bak. Eğer buluşacağım çocuk bu sohbetimizi duysa benden koşarak uzaklaşır."
Ayaklarımı uzattığımda, Lisa'da konuşmayı kesip yanıma yattı. Daha iki gün tanıdığım birini neden öpecektim. Yugyeom ile 1 ay çıkmıştık ama onu öpmeyi asla düşünmemiştim. Bu kadar saçma bir konu hakkında düşünmek bile gereksizken bunun sohbetini etmek ekstra gereksizdi.
"Uykum var benim Lisa. İyi geceler."
"İyi geceler Chae."
*
Jungkook:
Günaydın ChaeyoungSiz:
Günaydın?Daha ilk günden günaydın mı yazmıştı? Bu çocuk ciddi şekilde çok hızlı.
Jungkook:
İlk günden günaydın
yazmama şaşırmış
olmalısın. Ama inan bana
ben seninle konuşmak için
bu yılın başından beri
bekliyordum.Siz:
Yani tabi ki bildirimi görünce
şaşırdım. Ama eğer yazmak
istiyorsan yazabilirsin. Sana
yazma demem.Jungkook:
Teşekkür ederim. Ben
hâlâ benimle buluşmak istiyor
musun diye soracaktım.Siz:
Evet. Neden
fikrimi değiştirdiğimi
düşündün ki?Jungkook:
Bilmiyorum. Sanki
dün kabul edip bu gün
reddetecekmişsin gibi
geldi. Her neyse sevindim.
Ne zaman müsait olursan
ve ya buluşmak istersen o
zaman buluşalım. Sana
uygun olan zaman benim içinde uygun.Siz:
Peki. Ben bir saat belirler
sana yazarım. Bu gün olabilir
aslında. Dersim
yok.Jungkook:
Tamam sen saati bana
söylersin.~
Ve şimdi sıra stalk yapmaktaydı. Lisa bu konudaki en iyi kişi olduğu için Jungkook'un instagram hesabını verip arkama yaslandım. Yaklaşık 1 saat sonra elinde uzun bir kağıtla odama geldi. Biliyordum işte bu kız kafasına koyduğu an her şeyi başarırdı. Canım ruh ikizim benim.
"Chaeyoung. Sana uzuuuuun bir liste hazırladım. Ne merak ediyorsan sor."
"Ne sormamı bekliyorsun Lisa? Dün akşam yediği yemeği filan mı? Baştan başla işte."
"Üniversite binasının yanında erkek arkadaşları ile peynirli makarna yemişler."
Tamam ben bu kıza fazlası ile hayrandım. İstese çocuğun ebesinin nikah tarihini bile bulurdu bu.
"Doğum günü 1 Eylül. Busanlı. Orta okulu Singu Ortaokulu'nda okudu. 1 abisi var. Abisinin adı Jeon Jung Hyun. 1995 doğumlu. Yani Jungkook'tan 2 yaş büyük."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three Dates Together | ROSEKOOK
RomanceHer bir randevunun anlamı var Chaeyoung. Tanışma, kaynaşma ve öpüşme...