1.rész

612 29 1
                                    

Kicsit vissza a múltba:

[Név]-t kiskorában szülei kitagadták a családjából,mivel nem kellet nekik egy ilyen "semmirekellő" .[Név] az utcákon nőtt fel.Jelenleg 20 éves, megtanulta megvédeni magát és élelmet lopni,ami muszáj volt ha életben akart maradni.
Viszont az étel lopás bűnnek számított.
Egyik nap történt valami amire [Név] kicsit sem számított...

Jelen:

[Név] szemszöge:

Éppen 11:00 van én meg itt csövezek a koszos utca sarkában arra várva, hogy az árusok elmenjenek ebédszünetre , hogy addig könnyen ellophassak néhány cuccot.Na szóval ez a helyzet, elég unalmas amúgy az életem, senki sincs akivel társalogni tudnék, de már elég sok ideje ez így van, megszoktam. De jól jönne valaki az életembe, aki őszintén szeret.
Na de hagyjuk is ezt a témát.
Vártam egy kicsit és ahogy néztem senki sem volt az utcán,amit furcsáltam is mivel általában itt szokott maradni legalább egy ember, aki ilyenkor figyeli az árút, hogy nehogy valaki olyan mint én, hehe megpóbálja ellopni a termékeket.De gondolom mi baj lehetne, ha valaki a lopásért elakart volna kapni és sittre küldeni, megöletni, azt már ezelőtt is megtehette volna.
Ígyhát gyorsan és halkan oda osontam a pulthoz és elkezdtem a cuccokat egy szatyor féleségbe bepakolni amit még régen találtam eldobva.
Pakolás közben valami éles a nyakamba "fúródik".Próbálom kitapogatni hogy mi is lehet az, de mire rájönnék már minden elsötétűl...

Néhány órával később

Próbálom kinyitni szemem ami eléggé lassan megy, de egyszer csak sikerül.Kicsit homályosan látok,de várjunk, mi is történt és hol vagyok??!!Erre gyorsan felpattantam fekvésből ülőhelyzetbe, körűlnéztem a szobában aztán mikor jobbra pillantottam láttam hogy ott űl egy barna hajú ember.

-Áhh végre felébredtél!

Szólt hozzám kedvesen.

-Öhmm bocsánat megtudhatnám hogy hol vagyok és hogy miért vagyok itt és hogy ön kicsoda?!

Bombáztam egyszerre sok kérdéssel.

-Én Hange Zoe vagyok, és most azért vagy itt a katonaságon mert több éven keresztűl loptál emberektől, és mindketten tudjuk hogy ez bűncselekménynek számít.

-De nem egészen értem...Mármint értem én hogy bűn meg minden, de miért nem kaptak el régebben, ha tudják hogy már éveken keresztül ez ment?

Kérdeztem tőle.

-Mert nemrég tudtuk meg hogy te lopsz, azért mert észrevétlenűl és ügyesen hajtottad végre a lopást hogy senki ne vegyen észre.
-Értem...

Egészen szimpi ez a Hange vagy
kicsoda.

-És most mit fognak velem csinálni?Kinyírnak?

-Mi?!Nem dehogy, vagyis...várj egy kicsit!

Ezzel ki is futott a szobából.Hát kicsit felelőtlen hogy csak így itt hagy , bármikor megtudnék szökni, meg amúgy elég parán hangzott amit mondott, vagyis igazából mindegy megöl hétnek úgy sincs semmim az életbe.

Egyszer csak egy nagyon magas , szőke hajú, óriási szemöldökkel rendelkező férfi lépett be az ajtón.

-Üdv!Én Erwin Smith vagyok, a felderítő egység vezetője.
-Jó napot!

Köszöntem neki vissza.

-Szóval van két lehetőséged.Vagy csatlakozol hozzánk,felderítőkhöz vagy bíróságra küldünk aminek valószínű nem lesz jó vége.Te döntesz.

Mondta Erwin parancsnok.

Elgondolkodtam...hát inkább csatlakozom,minthogy megölessem magam.Bár nagyjából a kettő ugyan az, a felderítősöknél sincs túl sok esélyem a túlélésre...de hát ki nem sz*rja le,élek amíg élek,senkinek sem vagyok fontos,egy barátom sincsen, ...tehát csatlakozom!

-Csatlakozom önökhöz!
-Jó döntés.

Válaszolta Erwin parancsnok.

-Nekem most sürgős dolgom van ,Hange majd elmondja az infókat.Viszlát!

-Víszlát!

Hát ez gyors volt.

Néhány perc elteltével

Hange már elmagyarázott mindent,és amúgy egész jól éreztem magamat mellette,mondta hogy nyugodtan hívhatom Hange-nak , ő engem pedig [Név]-nek.
Holnap megyek kiképzőre, és már egyenruhát is kaptam.
Saját szobám is lett.
Végre.
Nem a rohadt koszos aszfalton kell aludnom.
Na de most eléggé fáradt vagyok ezért úgy döntöttem veszek egy zuhanyt, sok év elteltével először,aztán bedőlök a kicsit nyikorgós ágyba,de nekem így is jobb volt mintha a földön kéne aludnom.


Ennyi is lenne az első rész.
Nagyon remélem tetszett!<3

2022.01.16

Átírása : 2022.09.17

Egyedül... -Levi X Reader-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora