2.rész

431 26 5
                                    


Reggel arra kelek hogy a nap sugarai megvilágítják íriszeimet, ezzel kiégetve a retinámat. Semmi kedvem nincs kimászni az ágyból,de muszáj mivel ma megyek az első kiképzésre.Bár annyira nem izgulok mivel megtanultam megvédeni magamat.Tehát ki másztam az ágyból,megmosakodtam,felöltöztem és már indultam is volna,de fogalmam sincs merre kéne mennem.Körül nézek hátha találok valakit és megkérdezhetem hogy merre kéne mennem, aztán észre vettem egy alacsony fekete hajú férfit,gondoltam megkérdezem hogy merre kéne mennem.

-Elnézést,merre kéne hogy menjek hogyha a kiképzőbe szeretnék eljutni?
Felém nézett, és válaszolt.
-Jobbra aztán balra és egyenesen.
Mondta bunkó hangnemmel.
-Köszönöm szépen.
Köszöntem meg mert én udvarias vagyok, nem úgy mint egyesek.
-Tch.
Igazán kedves mit ne mondjak.

Elindultam arra amerre mondta,aztán oda is értem a kiképző helyszínére.Huhh jó meleg van,megfogok dögleni ebben a melegben.Semmi kedvem sincs ehhez az egészhez.
Egyszer csak meghallom hogy valaki üvölti:

-SORAKOZÓ!!!

Asszem ez az edző bá,valami Keith Shadis a neve, még egyszer valahonnan hallottam.
De inkább gyorsan oda szaladtam én is a sorba nehogy lecsesszen.
Már néhány perc eltelt ami abból állt hogy az edző,szép szavakkal illette az újoncokat.Hamarosan elérkezett hozzám is,igazából pont le szarom hogyha oda köpi hogy hogy nézek ki vagy hogy mit tudom én.Szemembe nézett és én tartottam vele a szemkontaktust,nem ijedtem be tőle amit nagy valószínűséggel észre is vett, mivel nem szólt hozzám csak tovább lépett a mellettem lévőt átkozni.Mindenki nagyot nézett hogy én mit csináltam hogy nem szólt le.

1 óra múlva

Már el is kezdődött a kiképzés.
Nagyon könnyűnek éreztem az egészet,mivel amilyen körülmények között felnőttem, muszáj volt megerősödnöm.Keith is látta hogy semmi erő feszítésbe nem került nekem az egész feladat.
Edzés végén oda jött hozzám és így szólt:

-Hé te!
-Én?
Kérdeztem vissza.
-Ki más ha nem te?!Na mindegy... ahogy láttam semmi erőfeszítésébe nem került neked az edzés.Mégis hogyan?
-Tudja én veszélyes körülmények között nőttem fel, muszáj volt megvédenem magam.
-Értem, szóval te vagy akit elfogtak lopás miatt.
-Igen, én lennék.
-Viszont, neked sem ártana még erősödni, de én nem tudok neked megfelelő edzést tartani.Ezért megkérdem Erwin parancsnokot hogy mit tehetünk ez ügyben.

Ezzel le is lépett.
És én még azt hittem hogy nekem nem lesz edzés ahjjj.
Úgy döntöttem hogy felmegyek a szobámba, és veszek egy jó zuhanyt, mert ugye mint említettem kint rohadt meleg volt, és rendesen megizzadtam.

Néhány perc után kész is lettem a tusolással,frissítő volt.
Egyszer csak kopogásra lettem figyelmes,gyorsan oda mentem hogy ki nyissam az ajtóm.Egy kadét volt az.

-Jó napot!
Köszönt nekem.Már lassan este van de azért,
-Jó napot önnek is!
-Erwin parancsnok hivatja önt az irodájába.
-Köszönöm hogy szóltál!

Ezzel el is ment.
Azt hittem legalább egy 5 percre lesz nyugalmam de persze hogy nem.
Tehát elindultam viszont meg is álltam mert már megint nem tudom merre kéne hogy menjek.Szerencsémre belebotlott-tam
Hange-ba.

-Szia Hange!
-Ohh Szia [Név]!!
-Figyelj Hange, eltudnád nekem mondani hogy merre van Erwin parancsnok irodája?
-Persze!De miért kérdezed?
-Erwin hivatott,de nem tudom milyen ügyben.
-Ohh értem,elkísérlek amúgy sincs semmi dolgom!
-Köszi Hange!

kb 1-2 percet sétáltunk és már ott is voltunk az irodánál.Hange mondta hogy hogy mit csináljak:Kopogjak aztán nevemet mondjam és hogy miért vagyok itt.Aztán Hange el is ment mert hogy dolga van, vagy valami ilyesmit mondott.
Tehát elkezdtem kopogni, és jött a kérdés:

-Ki vagy, és milyen ügyben?
Kérdezte belülről Erwin parancsnok.
-[Teljes Név] vagyok uram!És azért vagyok itt mert hivatott!
-Gyere be!

Ígyhát be is mentem.

-Jó estét!
Köszöntem.
Várjunk!Ki az ott Erwin mellett?Ughh ez az alacsony fekete hajú srác,de nem hiányzott.
-Üdv!
Köszönt Erwin, de a kis törpe csak egy "Tch"-t préselt ki ajkain.Hát nagyon udvarias.
-Szóval azért hivattalak, mert hallottam hogy egészen erős vagy, és nem okozott gondot a kiképzés.
-Igen, így van.
Mondtam.
-De attól még muszáj lesz részt venned edzéseken hogy ne puhányodjál el.
Ezért úgy döntöttem hogy Levi hadnagy fog neked segíteni az edzésben.Nézett rám aztán az alacsony pasasra.

MOST KOMOLYAN?!EZZEL A PARASZTAL KELL EDZENEM?!NA NE SZÓRAKOZZUNK!
De hát mégsem mondhattam nemet.

-Értem,köszönöm.Esetleg megtudhatnám hogy hol lesz az edzés és mikor?
Kérdeztem egy kis kamu mosollyal az arcomon.
-Holnap hajnali 5-kor for kezdődni az edzés a hátsó udvaron.Ne késs!!
Szólt hozzám Hadnagy vagy kicsoda.Ez normális!?Hajnali 5?!Had aludjam már ki magam rendesen istenem!

-Értettem!
Tisztelegtem.
-Nos akkor köszönöm [Név] hogy ide fáradtál, mehetsz is.
Mondta Erwin parancsnok.
-Én köszönöm, további szép estét!

Kicsit mérgesen megyek vissza a szobámba,de még csak este hét óra..
Inkább felmegyek a tetőre hogy ne unatkozzak.

Szerencsére rájöttem hogy merre kell menni, ezért el is indultam.
Meg is érkeztem és csak úgy bámulok,eszméletlen szépek az égen a csillagok!
Kb 5 percig lehettem egyedül, mivel a hátam mögül mozgolódást hallottam.Megfordultam és ki más lenne ott mint az idegesítő kis Hadnagy.Huhh ez a mai nap milyen jó.

-Miért vagy kinn a tetőn?Már a szobádban kéne lenned!
-Elnézést, én unatkoztam és kijöttem nézni a csillagokat, ahelyett hogy engem b*sztatna inkább gyönyörködhetne ön is a csillagokban!

Azta rohadt ezt lehet nem kellet volna mondanom...

-Tch,mit képzelet mégis kivel beszélsz?!
-Elnézést én csak, nem tudom...
Már vártam a hasba rúgást,pofont, stb...de meglepetésemre nem tette,hanem leült mellém és elkezdte nézni a csillagokat.Hát ezen rendesen meglepődtem.
Inkább nem is zavartatom magam, ígyhát én is elkezdtem nézni megint a csillagokat..
Éreztem hogy kezdek elfáradni,már csak annyit éreztem hogy lehunyom a szemem.

...

Hirtelen kipattan a szemem, és felülök.Úram isten.Hány óra van?!Várjunk a hadnagyra dőlve aludtam?!?! JÉZUSOM!!

-Elnézést!!Én nem akartam magára dőlni , véletlen volt!!
-Tch.Jobban is figyelhetnél!Ezért kellet volna be menned a szobádba aludni!
-Sajnálom...
-Elnézem ez alkalommal.Tch...

MIVAN?!ELNÉZI?!Teljesen azt hittem hogy le fog nekem egy pofont keverni,huhh.De azért ez elég ciki volt, ehh.Inkább vissza megyek a szobámba és amíg tudok, addig alszom.

-Én megyek Hadnagy,további jó estét kívánok önnek!
Ezzel elrohantam.
Már nem is tudom mit reagált,de annyira nem érdekelt.
Inkább csak gyorsan ágyba akartam bújni hogy reggel feltudjak kelni hajnali 5-kor.
Meg is érkeztem egyből be ugrottam az ágyba.

                 Kb 1 órával később

Ahjjj.Nem bírok elaludni,egyfolytában a hülye Hadnagy van az eszembe.Nem értem magamat...




Úr isten.Több mint 1000 szavas lett ez a rész.Nekem ez már nagy teljesítmény.Na minden esetre remélem tetszett!<3

Átírása : 2022.09.17

Egyedül... -Levi X Reader-Onde histórias criam vida. Descubra agora