Nyújtózkodva keltem ki az ágyból, ma is muszáj mennem kiképzésre Levial, de nagyon örülök ehh.Gyorsan elkezdtem megmosakodni, felöltözni stb... nehogy késsek 1 percet is, mert akkor a Hadnagy tuti kinyír.
Épp csizmámat húztam fel, de amint ez megis volt, elkezdtem rohanni a hátsó udvar felé.
Mikor kiértem, elkezdtem keresni szemeimmel Levit, oldalra néztem és a Hadnagy ott állt hátát neki támasztva a falnak.Már egy ideje bámulhattam, mikor egyszer csak:
-Oi, meddig fogsz ott állni és bámulni?!
-Mi?Én nem is...
-Tch.Gyere.
Levi elkezdett a kijáraton kimenni.-Öhmm, elnézést de nem az udvarra jöttünk edzeni?
-Ma ki lovagolunk egy közeli rétre, és ott edzünk.
-Ohh értem.
Gyorsan felzárkoztam a Hadnagy mellé.
Lassan meg is érkeztünk az istállóhoz.
Nekem nem volt lovam, ezért kerestem egyet.Hosszú keresgetés után , meg is találtam a legszimpibb, pacit.
Szép deres kanca volt, sörénye feketés-szürkés.Ahogy néztem, nincs neve ezért gyorsan kreáltam neki egyet, Szöcsi (Szöcske).
Kihoztam a boxból, elkezdtem le pucolni , patakaparás stb...
Amint ezzel megvoltam , jöhetett a nyergelés, kengyel állítás, kantár.
Szerencsére gyorsan elkészültem,
ahogy Levi Hadnagy is.
Felpattantam Szöcsire, Levi is gyönyörű fekete lovára, és elkezdtünk ügetni a rét felé.Se perc alatt megérkeztünk, le huppantam lovamról, kikötöttem.
Magamba szívtam a rét finom virágos illatát.Frissítő volt és gyönyörű is a táj.
-Hé, elkezdjük még ma az edzést, vagy egész nap itt fogod szaglászni a rétet vagy mi a fene?
-Elnézést, megyek is!És el is kezdődött a kínzó kiképzésem, hurrá..
...
1-2 héttel később
Jelenleg megint edzésen vagyok a Hadnaggyal a réten.Mostanában mindig csak a rétre jövünk edzeni.
De nem is ez a lényeg.Az utóbbi időben megtanultam kitérni néhány támadása elől, meg egyszer sikerült bevernem egyet Levinak, de szerintem az csak szerencse volt, hogy épp hozzá tudtam érni.
Néha, najó azért elég gyakran, edzés után behívott egy teára.Sokszor érzetem úgy hogy megbámul ami elég kínos volt.És Erwin parancsnok bejelentette, hogy holnap azaz vasárnapon, megyünk felderítő útra.Ez lesz az én első felderítő utam, bevallom eléggé izgulok.Remélem azért nem fal fel egy titán az első utamon, nem lenne szép halál.
Másnap hajnali 4
Ma is nagyon korán kellet kelnem, mivel már hajnali 5-re ki kell érni a kapuhoz.
El kezdtem készülődni, felvettem az egyenruhát, 3D manőver felszerelést és egyéb szükséges dolgokat.Már 4:30-kor kinn is voltam, meg még sokan.Hange elkezdte mondani a beosztásokat:
-Levi Hadnagy csapatában Petra Ral, Eren Jeager, Jean Kirstein és végül
[Teljes Név].Aztán Hange felsorolta a többi csapatok beosztását is.
Kis idő elteltével, már sorakozóban ültünk lovainkon a kapu előtt.
Egyszer csak meghallom Erwin üvöltését, hogy indulunk.Elkezdtünk vágtatni Erwin után.Már egy ideje mentünk, mikor Erwin mondta hogy csapatokra oszlunk.Ígyhát mentem Hadnagy után, ahogy Eren,Jean,Petra is.
Amúgy Hange-tól ez nem a legjobb ötlet volt, mivel Eren és Jean egyfolytában veszekednek valami baromságon, és Petra pedig fogadom hogy utál engem.Bevallom én se szívelem őt...
Hangos, dübörgő léptek hangjára
leszünk figyelmesek.Aztán megjelent egy kb 5 méteres titán.Gondoltam megpróbálkozom vele.
3D manőver felszerelésemmel gyorsan megközelítettem a titán nyakát, és könnyedén mély sebet tudtam ejteni.
Utána vissza ültem lovamra.-Szép volt.
Mondta hátra fordulva Levi.
-Köszönöm.Petra mellettem nagyon idegesnek nézett ki.De engem most ez nem érdekelt, a feladatomra akarok koncentrálni.
Már ment le a nap.
-Megállunk az egyik közeli erdőben!
Szólt hátra a Hadnagy.
-Értettük!Szóltunk egyszerre.
Meg is érkeztünk egy erdőbe.Leszálltam lovamról, megsimogattam.
Levi megkérte a többieket, azaz engem is hogy kezdjük el felverni a sátrakat.
Szerencsére a sátorokkal gyorsan meg is voltunk.Utána mindenki evett egy kis almát, amit a fán találtunk.-Mindenki jöjjön ide!Mondom a sátor beosztásokat.
Mondta nekünk Levi Hadnagy.-Jean,Eren egy sátorban lesznek, Petra, [Név] is egy sátorban alszanak.
Én őrködni fogok.-Elnézést Hadnagy, hogyha egész éjszaka ön fog őrködni akkor holnapra nagyon fáradt lesz!
Szólt Petra.
-Nem érdekel a véleményed.
-De..
-Semmi de, húzás a sátorokba!
-Értettük..Hajnali 3 lehetett,Petra már mélyen aludt. Én még mindig nem tudtam aludni, a Hadnagy miatt , megint ehh.Nem értem magamat.Kicsit se.
Ki megyek egyet szellőztetni a fejem.
Ki osontam a sátorból, és Levi-ra leszek figyelmes ahogy felém néz.Basszus el is felejtettem hogy ő őrködik.-[Név] menj vissza aludni.
-Nem tudok aludni, ki jöttem szellőztetni a fejemet.Hátha így könnyebben megy majd elaludnom.
-Mégis miért nem tudsz aludni?
-Hát én izé...ööhmm...
-Na gyerünk, mond már.
Most mégsem mondhatom azt neki hogy: "Ohh Hadnagy , maga miatt nem tudok aludni, egyfolytában ön jár az eszembe!"
Jézusom ebből nem tudom hogy jövök ki...
-Nyögd már ki!
-Hát az van hogy...kicsit félek és izgulok.
Próbálkoztam valami hihető hazugságot kitalálni.
-Nem kell félni, itt vagyok majd ha megmentésre szorulsz, mármint szorultok!
Javította gyorsan ki magát.Oké erre nem tudom miért de kicsit elpirosodtam, és valami ilyesmit tudtam megvizsgálni Levi arcán is.
-Azt hiszem én megyek vissza a sátorba..de jól mondta Petra, önnek sem ártana ki pihennie magát.Mondtam én nem tudok aludni, át vehetem egy kicsit az őrködést.
-Lehet igazad van...de akkor sem te fogsz őrködni, megkérem majd Jeant.
-Dehát ő alszik, én meg nem tudok, tehát-
-Nem, erről nem nyitok vitát.Még az sem biztos hogy őt is megkérem,bár lehet.. na de eredj vissza aludni!
-Rendben,Hadnagy..Jóéjt!
-Tch.Jóéjt.Vissza is mentem a sátorba,remélem azért Levi is alszik majd egy keveset..
Mindegy most megpróbálok én is pihenni.Hát elhoztam nektek a 4.részt is.
Remélem tetszett.És köszönöm hogy egyre többen kezdtek olvasni a történetemet!És vote-ot is kaptam ami hálásan köszönök!
Na de hamarosan jön az 5. rész!<3
YOU ARE READING
Egyedül... -Levi X Reader-
Fanfiction[Név]-t kiskorában szülei kitagadták a családból,mivel nem kellet nekik egy ilyen semmirekellő.[Név] az utcákon nőtt fel.(20 éves) Megtanulta megvédeni magát és élelmet lopni,amit muszáj volt ha életben akart maradni. Viszont az étel lopás bűnnek sz...