Levial már lassan egy hónapja vagyunk együtt. Senkinek se szóltunk még a kapcsolatunkról, mert lehet kicsapnának minket . De attól függetlenül jól éreztük magunkat. Voltak alkalmak, amikor a kelleténél jobban egybe olvadtunk. Nem is egyszer.
Ez volt a legutóbbi:(18+)
Levi éppen egy hosszú megbeszélésen vett részt, míg én egy csészéből teát iszogattam irodájában. Megengedte hogy addig itt legyek, szóval így is tettem. Ma nem voltunk annyi idő együtt, egész nap csak ilyen megbeszéléseken volt. Én meg néha ki mentem az udvarra legevőzni egyet. De most este hetet üthetett az óra, s a várva-várt személy végre megérkezett.-Végre itt vagy, nagyon unalmas nélküled.- jelentettem ki.
-Szóval unatkoztál? Most nem fogsz. Mostmár csak velem vagy. - majd puha ajkaimra hajolt. Belépést kért a szájába, amit egyből meg adtam. Egész nap erre vágytam. Hogy vele legyek. Hirtelen felkapott mennyasszony pózba, s a szobája felé vitt. Azért mégsem csinálhatjuk az irodában, ki tudja ki nyit be.
Miután beértünk, kulcsra zárta ajtaját s engem lefektetett a puha ágyra, majd fölém hajolt. Most a nyakamat vette célba. Szenvedélyesen szívta, csókolgatta. Aminek eredménye néhány nyögés lett, ami a számon keresztül távozott.
Majd levette a fölsőt mikor már elege volt belőle hogy takar ez az anyag, s magáról is levette. Még sose tudtam ilyen közelről megvizsgálni kidolgozott testét. Végig simítottam hasfalán, majd egy hirtelen ötlettől fogva rámarkoltam hímtagjára. Emiatt egy férfias sóhaj hagyta el száját.
-De türelmetlen valaki. -súgta nyakamra . Majd melltartóm csatjához nyúlt, s könnyedén kicsatolta azt. Kezemmel próbáltam minnél jobban eltakarni magam, de Levinak nem tetszett ez a mozdulatom.
-Ne takard magad. Semmi szégyellni való sincs rajtad. - majd kezeimhez nyúlt az övéivel, majd lassan elkezdte lefele húzni. Végül bele törődtem. Igaz, ez nem az első alkalmunk, de valahogy mindig úgy érzem hogy takarnom kell magam, de persze egy idő után már egyáltalán nem zavar. Miközben gondolkodtam a férfi már elkezdte rólam lefele húzni az fehérneműmet. Eközben másik kezével mellemet kényeztette. Mikor lekerült rólam a textil anyag, nőiességemhez ért, s körülötte ujját körkörösen mozgatta. Majd nem kellett sok idő, egyik ujja bent is volt. Ezután jött a másik, s már majdnem a csúcson voltam.-Levi!
-Még ne. - majd abba hagyta kényeztetésem, s elkezdte lehúzni alsónadrágját. Mindig meglepődök hogy mekkora , akárhányszor láttam is. Majd bejáratomhoz tette férfiasságát, s be is lökte magát.Előszőr lassabb tempót vett fel, majd egyre gyorsított. Folyamatosan nyögések hagyták el ajkaim, miközben Levinak férfias sóhajok. Már mindketten a végét jártuk , majd nem is kellett sok, s egyszerre nyögtük egymás nevét....
Bocsánat hogy ez ilyen rövid rész lett, de legalább raktam ki valamit. Ha esetleg érdekel titeket a másik sztorim, My Dearest, akkor nézzétek meg. Nem az anime alapján játszódik, hanem a mai világban. Hamarosan ide is jön a kövi rész!
YOU ARE READING
Egyedül... -Levi X Reader-
Fanfiction[Név]-t kiskorában szülei kitagadták a családból,mivel nem kellet nekik egy ilyen semmirekellő.[Név] az utcákon nőtt fel.(20 éves) Megtanulta megvédeni magát és élelmet lopni,amit muszáj volt ha életben akart maradni. Viszont az étel lopás bűnnek sz...