Kiértünk a rétre. Mese szép volt, a nap kezdett lemenni. Egy pillanatra meg is feledkeztem Levi-ról. Épp készültem megfordulni és megnézni hogy merre van, arra lettem figyelmes hogy épp mellém lép.-Úristen!Kurvára megijedtem!Mármint-
elnézést.
-Ahjj hagyjuk már ezt a magázást, nem vagyok egy 60 éves hogy engem magázni kéne.
-Oh bocsánat, csak a többiek is magázzák ezért úgy gondoltam hogy nekem is ezt kéne tennem.
-Tch, nem baj.Néhány perce ücsörgünk a földön és nézelődünk.Elég kínos a helyzet, legalább is szerintem.De vele akarok lenni, olyan megnyugtató a jelenléte ahjj.Mi dehogy uram isten miért gondolok erre? [Név] térj magadhoz!!
...
De úgy érzem vissza kéne indulnom mivel a többieket nem láttam a Felderítő út óta, kivéve Erent Jeant és Petrát.
-Én azthiszem vissza megyek.
-Én is.
-Rendben, akkor hát viszlát!
-Szia, mondtam nem kell magázni.
-Oh tényleg, akkor Szia!
-Szia..Ezzel el is indultam.Miután megérkezdtem, elkezdtem keresgélni a többieket. Az ebédlőben találtam meg őket, észre is vettek.
Köszöntek aztán mondták hogy épp elakartak menni megkeresni és ide hívni.Ha jól láttam ők iszogatnak.-Mire is isztok pontosan?
-Csak hogy mindenki túlélte az első felfedező utunkat.
Válaszolta Jean.-Oh értem.És amúgy ez engedélyezett?
-Háát, elvileg nem de amíg nem tudnak róla addig nincs baj.
-Ha te mondod.-Hé [Név], nem kérsz te is?
Kérdezte Connie.
-De, miért is ne?
Vontam meg a vállam.Már hajnali fél egy lehetett.Mindenki részeg volt szerintem, talán kivéve Mikasát.
És hát igen én sem ittam keveset.
Lassan mindenki vissza ment a szobájába.Szerencsére nem jött senki hogy leellenőrizze hogy még fenn vagyunk-e.Én is már készülődtem elmenni. De valamiért eszembe jutott egy hülye ötlet.Egy NAGYON hülye ötlet.Elkezdtem lassan felsétálni a Hadnagy irodájához.Mondjuk nem tudom miért ide kopogtatok, mivel már este van és valószínűleg alszik a szobájában ami fogalmam sincs merre van.De hát mindegy is.Nem jött ki hang bentről mondjuk nem is tudom mire számítottam.Hát gondoltam be nyitok.
Meglepetésemre ott volt Levi. A széken aludva.Uhh jó kényelmes lehet.Próbáltam halk lenni, de amilyen szerencsétlen vagyok nyilván lelöktem egy könyvet aminek
nagy hangja volt.Ééés a Hadnagy felébredt.Kínos.De igazából szartam bele mivel részeg voltam.-[Név] mit keresel te itt nem is tudom hajnali egykor?
Elkezdtem kuncogni amit Levi is észre vett.
-Most meg mit nevetsz?
-Tudod csak a hajad kicsit össze-vissza áll.
Röhögcsélve mondtam.-Tch.
Kezével megigazította haját.
-Na de, nem is feleltél a kérdésemre.Szóval?
-Ohh hát öhmmm...ehh nem is nagyon emlékszem.
-[Név]...te részeg vagy.
-Mi én pfff dehogy!
-Dehogynem.Najó, vissza kéne menned a szobádba.
-Neked is aludnod kéne.Nem tudom a széken annyira nem lehet kényelmes.
-Jahjj te lány.Azzal megfogott felvett menyasszony pózba, és elindult a szobám felé.
-Úgyse fogsz erre emlékezni.
Kicsit talán bele pirultam, lehet nem is kicsit.Honnan tudja melyik a szobám?Mindegy nem is érdekel.
-Itt vagyunk.
Kinyitotta az ajtót és letett az ágyba.Levette a csizmáimat, kabátomat.Pólóban voltam és egy nadrágban.
-Remélem nem kell esti mesét mondanom hogy el aludj, szerintem innentől már boldogulsz.
Nyitotta volna ki az ajtót de én közbe szóltam.
-Várj!
-Huh?
-Öhmm.Izé...
-Nyögd már ki!
-Nem akarsz maradni?
-...rendben de egyszeri alkalom kölyök!
-Öhm köszönöm vagy nem tudom.Levette a csizmáját és befeküdt az ágyamba. Felém fordult, én szintén.Néhány percig figyeltem arcát aztán el aludtam.
Levi szemszöge:
Nem is tudom miért egyeztem bele, mindegy is nem fog semmire se emlékezni annyi alkoholt ivott.
Figyeltem egy kis ideig az arcát, majd engem is elnyomott az álom, ami eléggé fura mivel elég rosszul alszok, van hogy napokig alig alszok.
Itt is lenne az új rész!Remélem tetszett nektek.És amúgy köszönöm a sok vote-ot!<3
YOU ARE READING
Egyedül... -Levi X Reader-
Fanfiction[Név]-t kiskorában szülei kitagadták a családból,mivel nem kellet nekik egy ilyen semmirekellő.[Név] az utcákon nőtt fel.(20 éves) Megtanulta megvédeni magát és élelmet lopni,amit muszáj volt ha életben akart maradni. Viszont az étel lopás bűnnek sz...