5.rész

304 22 3
                                    



Hajnali 5 óra lehetett mikor felkeltem. Reménykedem benne hogy azért Levi is aludt egy keveset...várjunk, mit érdekel ez engem?!

Ki mentem a sátorból, majd szememmel kerestem a többieket de nem találtam, gondolom még alszanak. De mindegy is , addig elmegyek megnézni Szöcsit.

Amint oda értem láttam hogy pacim rám szegezi  gyönyörű íriszeit. Hoztam magammal egy almát gondoltam oda adom neki egy kis reggeliként.El is fogadta, egy szempillantás alatt megette.
Megsimogattam még egyszer majd búcsút vettem tőle.
Úgy döntöttem inkább vissza megyek a többiekhez hátha már felébredtek.
Várjunk hogyha mindenki alszik, akkor ki őrködött? Muszáj hogy valaki kinn legyen.
Elkezdtem össze vissza nézegetni hátha valakit észre veszek.
És egyszer csak...

*Kopp*

A fejemen koppant egy ág féleség.Felnéztem és láttam hogy Levi ott űl fenn egy faágon, és rám néz.

-Jó reggelt Hadnagy!Hogyhogy oda fönn van?
-Tch, neked is. Innen jobban ellátok messzire, azért vagyok itt.
-Értem...
elnézést hogy erről kérdezgetem, de aludt az éjjel?
-Ha ennyire akarod tudni igen, megkértem Jean-t hogy menjen ki helyettem egy kis ideig.Aztán nagyjából két órát aludtam és vissza mentem őrködni.
-Értem.

Azért jó volt hallani hogy ő is aludt valamennyit. Mármint nem aggódom érte pfff dehogy.

Majd lassan a többiek is felkeltek, és elkezdtünk készülődni.

-Ma vissza megyünk.Amint oda értünk takarítás!
Szólalt meg Hadnagy.
-Miiii??! Ne már
Nyafogott mindenki egyszerre.
-Ne rinyáljatok már!Inkább üljetek lóra aztán irány!
-Igenis!
Mondtuk mindannyian fáradtan.

...

Néhány óra elteltével meg is érkeztünk.Leszálltunk paripáinkról,
vissza vittük őket az istállóba, és irány takarítani juhuu..ehhh.

-Jean, te az emeletet takarítod, ahogy [Név] is!
-Rendben!
Mondtuk Jeannel.
-Petra és Eren az alsó szintet!
-Értettük!
Tisztelegtek Erenék.
-Irány takarítani, 3 órátok van rá!Ha nem sikerül befejezni egész nap itt fogtok dögleni és takarítani!

3 óra az elég kevés ehhez a nagy épülethez. Hű de jó lesz...

-Rendben!!
Mondtuk mind a négyen, miközben tisztelegtünk.

Mindenki el indult a maga dolgára.Szerencsére Jeannel nem egy szobában takarítunk jelenleg.Vagyhát annyira sok bajom nincs vele csak nem szeretek sok ideig egy férfival egy szobában lenni, valahogy nem érzem biztonságban magam.
Vagyis nem is tudom...
Levial nem volt nagyon bajom eddig ha vele voltam, úgy értem biztonságban éreztem magam, valahogy más volt...

Már nem is tudom hány órája takaríthattam, mikor léptekre lettem figyelmes a hátam mögül.Levi volt az.
-Hé kölyök lejárt az időd!
Mutatott az órára.
-Mi, én nem is néztem az órát..
Nemárrrr.
-Most pedig kezd elölről az egészet, minden tiszta legyen!
-Értettem..
Mondtam fáradtan.De istenem.Már itt takarítok lassan 3 és fél órája.
Pfhuu de nem bírom.

...

Mikor úgy gondoltam hogy kész vagyok, Hadnagy pont akkor jött be.

-Most már elég tiszta?
Kérdeztem kicsit idegesen.Ha most is azt mondja hogy újra,kiugrok az ablakon.
-Hmm ügyes kislány.
Mondta egy kis vigyorral a képén.
Mi. a. szar. Mosolyog és ügyes kislánynak nevez?Ez rohadt fura.
Egy kicsit talán el is pirultam.

-Mehetsz!

Mondta Levi.Amilyen gyorsan csak tudtam el mentem, nehogy észre vegye a halvány pírt az arcomon.
Megőrít...


Bocsánat ez most nagyon rövid rész lett.Nincs kb semmi ötletem a storyval kapcsolatban.Ha esetleg nektek van valami ötletetek, kérlek írjátok meg!<3Előre is köszönöm ha valaki fog írni!

Ha esetleg nektek van valami ötletetek, kérlek írjátok meg!<3Előre is köszönöm ha valaki fog írni!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Itt van egy szép Yelena nektek!Sziasztok!!<3

Egyedül... -Levi X Reader-Where stories live. Discover now