Alig tudtam aludni,sőt kb nem is tudtam.Ezért 4:30-kor elkezdtem készülődni, nehogy elkéssek.Már 4:55-volt mikor ki léptem az ajtón, najó nem kiléptem hanem ki sprinteltem az ajtón.Megérkeztem a hátsó udvarra körbe néztem, de sehol nem láttam Levi Hadnagyot. Lehet elfelejtette...-ÁÁÁÁÁ!!!
Sikítottam fel mivel, Levi Hadnagy gondolom hátulról megijesztett azzal hogy a vállamra tette kezét.-A SZÍVBAJT HOZTA RÁM!
Khmm...mármint jóreggelt!
-Tch..neked is.
És elsétált előttem.Én meg csak álltam és néztem ki a fejemből.-Gyere már!Vagy talán egész álló nap ott akarsz állni és nézni?!
-Ohh nem elnézést uram!
-Tch.
Most komolyan mindenre ezt mondja hogy "Tch" de idegesítő!Oda értünk közben az udvar közepére,hát persze véletlen sem egy árnyékos helyen hanem ahol a pofámba süt a nap és megtikkadok a melegtől.
-Gyere és támadj!
Szólt hozzám.Észre sem vettem hogy ő már ott áll és felvette a "harcpózt". Elkezdtem felé rohanni azzal a céllal hogy majd meg ütöm vagy ki gáncsolom ,de egyből a földön kötöttem ki.Milyen rohadt erős már!Jézusom már előre látom hogy bele fogok pusztulni ebbe az edzésbe...
Felálltam a földről nagy nehezen, aztán újra próbáltam támadni, de megint a földön találtam magam.
Ezt csináltuk 3 órán át, fáj mindenem, már nem bírok felállni a földről.-Najó ennyi elég volt mára.
Szólt hozzám Levi.
Elkezdett felém jönni,aztán mikor oda ért hozzám oda nyújtotta nekem a kezét.Én meg csak pislogtam, eddig olyan bunkó volt,nem értem őt.-Mivan, add már ide a kezedet!Vagy még ehhez sincs erőd?
Gyorsan kapcsoltam és oda nyújtottam neki a kezemet,mire ő felhúzott a földről.
És vissza vonom amit nemrég mondtam, hogy "eddig olyan bunkó volt"
még mindig az.-Jólvan...Most velem jössz az irodámba.
Mondta a Hadnagy.
-Mi, miért?
Kérdeztem meglepetten.
-Ne kérdezősködj már annyit, inkább csak gyere!
-O-Oké uram..
-Tch.Lassan felballagtunk az irodája ajtaja elé, és be is léptünk.
Levi leült a székébe, én meg csak álltam ott hogy most mi történik.-Egész végig ott fogsz állni vagy kezdesz magaddal valamit?
-Oh elnézést uram.Szeretne valamit, esetleg valami folyadékot?
-Most hogy így mondod, hozz két teát!
-Kettőt?
-Nem hallasz jól vagy mivan?
-Elnézést uram máris hozom!
-Rendben, és ne uramozz ennyit!
-Értettem!Azzal le is szaladtam gyorsan a konyhába, hogy elkészítsem a két teát.
Nagyjából 5-10 percbe telt az egész, és már igyekeztem is vissza az irodába .
Be is mentem és leraktam az asztalára a két teát.-Az egyik tea a tiéd, vagy talán olyan hülye vagy hogy ez sem esett le?
-Ohh tényleg, sajnálom.
-Tch..Már 5 perce iszogatjuk kettesben a teát, hát mit ne mondjak elég kínos.
Egyszer csak kopogásra leszünk figyelmesek.
-Ki az?
Kérdezte Levi.
-Petra Ral
-Tch, mit akarsz?Ezzel Petra be is lépett.Meglepetten nézett rám és egyben gyilkos szemekkel.
-Szóval?
Kérdezte Levi Hadnagy.
-Én, én...csak kiváncsi voltam hogy tudok e valamiben segíteni.
Mondta Petra.
-Vidd le a konyhába ezeket a teás csészéket!
-Igenis!
Azzal gyorsan oda is jött az asztalhoz és elvette Levi poharát aztán az enyémet és közben rám nézett, és a fejében szerintem már százszor elképzelte hogy nyír ki engem.Huhh biztos tetszik neki a Hadnagy vagy ilyesmi, dehát én nem is szeretem, nem vagyok akadály neki.
Petra ki ment az ajtón sietve.-Én akkor mennék is.
-Rendben...
Válaszolta.
-És köszönöm az teát Hadnagy!
-Tch. Nincs mit.Fura egész kedves...Pedig mindenhol azt hallottam róla hogy egy bunkó paraszt.Vagyis néha tényleg az!
Mindenesetre tempósan mentem ki az irodájából, hogy szabaduljak ebből a kínos helyzetből.
Megérkezdtem a szobámba, gondoltam megnézem mennyi az idő..
18:30?!Mindjárt vége a vacsora időnek!Gyorsan rohanok nehogy lekéssem.Szerencsére gyorsan oda értem, és nem láttam üres asztalt ezért fogtam magam és leültem egy kicsit szimpatikus asztalhoz.
Gondoltam köszönök nekik.-Sziasztok!
-Szia!
Köszöntek vissza egyszerre.-Én Eren Jeager vagyok,örülök a találkozásának!
Mutatkozott be nekem egy kb velem egyidős barna hajú srác.
-Szia én [Teljes Név] vagyok, és szintén örülök!Köszöntem vissza.
-Sasha Braus!
-Connie Springer!
-Jean Kirstein!
-Mikasa Ackerman.Kezdek el bemutatkozni nekem az asztalnál ülők.Mindenki eléggé szimpi, vagyis Mikasa gyilkos tekintetet küld nekem.Most komolyan hozzá szóltam, sőt nem is én, ehhez az Eren fickóhoz és máris azt hiszi el akarom tőle lopni?Miért hiszi mindenki ha hozzá szólok egy fiúhoz már szerelmes vagyok belé ...
Nagyjából 20 perce ülünk itt eszünk,beszélgetünk.Tök jó kis társaság!
De 19:00-kor zár a kajálda, és most körülbelül 18:50 lehetett.Szóval én elköszöntem a kis csapattól, és lassan vissza haladtam a szobámba.Nagyon elfáradtam a mai nap, szóval nyomok egy gyors zuhanyt és megyek is aludni.
Jézusom holnap is kell mennem hajnali 5-re kiképzésre, de jó nekem!
Meg is vagyok a zuhannyal, szóval irány aludni, juhuu!Hajnali 2 lehetett és még mindig nem tudok aludni mivel Levi hadnagy jár az eszembe.De nem értem istenem.Tegnap sem aludtam jól. Megőrülök Levi miatt esküszöm...
Amikor legutoljára néztem, 24-en olvastátok a storymat, ami nekem sokat számít!Szóval köszönöm szépen!És hát ez a rész nem lett olyan hosszú vagyhát nagyjából 800 szavas.
<3Átírása: 2022.09.17
(inkább ezt nem írom oda minden rész végéhez mivel fölöslegesnek tartom)
YOU ARE READING
Egyedül... -Levi X Reader-
Fanfiction[Név]-t kiskorában szülei kitagadták a családból,mivel nem kellet nekik egy ilyen semmirekellő.[Név] az utcákon nőtt fel.(20 éves) Megtanulta megvédeni magát és élelmet lopni,amit muszáj volt ha életben akart maradni. Viszont az étel lopás bűnnek sz...