9.rész

232 19 0
                                    



Másnap reggel van. Mármint hajnali 4:30, szerencsére most jól ki aludtam magamat.Tehát felkeltem az ágyból és kezdtem készülődni az edzéshez.

...

Miután kész lettem kb 4:55-re gyorsan sprinteltem a szokásos helyre.

Megérkezdtem de nem találtam Hadnagyot.Most vagy itt van, csak olyan béna vagyok hogy nem látom vagy pedig...

Egyszer csak hangokra leszek figyelmes a hátam mögül.Megfordultam és Levi volt ott.

-HÁ! Kivételesen nem én késtem!!
Mondtam győzedelmesen.
-Egy fél percet késtem, egyébként neked is jó reggelt!
-Jah igen izé jó reggelt!
-Most is rövidke lesz az edzés, mivel megyek a városba hogy beszerezzek valamit.
-Ohh okés.Öhm és hát nem szeretnék nagyon beavatkozni a dolgodba de mit veszel?
-Valami elegáns ruhát a bálra.
-Ááá értem szóval te is mész!
-Hát nincs sok kedvem hozzá de a pápaszemű kikönyörögte hogy menjek el én is.
-Na az jó akkor!

-Na kölyök kezdjük az edzést!
-Rendben!!

Igazából sokat fejlődtem.Mostanában egyre gyakrabban tudod kitérni Levi támadásai elől.És néha sikerül be vinnem neki néhány ütést.De persze ő ezt simán bírja.Mit is várok az emberiség legerősebb katonájától.

Edzés után:

Nah vége is az edzésnek nincs sok dolgom szóval olvasok egy kis könyvet.Jelenleg szerintem tízóra lehet vagy olyasmi. Hat óráig próbálom elütni valahogy az időt.

...

Könyv olvasás után kimentem egy kicsit sétálni, aztán elmentem az istállóba meglátogatni a lovakat.Miután vissza értem 17:45 lehetett.Ígyhát elkezdtem készülődni a bálra.
Felvettem a gyönyörű ruhámat.Hajamat összefontam és az egyik vállamra, oldalra helyeztem a hajamat.
És indultam is a megbeszélt helyre.

Néhány perc séta és ott is voltam.Nagyon jó hangulat volt amikor beléptem.Élő zene is volt amin meglepődtem.Sok asztal volt, ugye a pult ahol mindenfélét rendelhetsz és a táncparkett.
Egyszer csak érzem hogy valaki megfogja a vállamat.Össze rezzenek ijedtemben.

-Szia [Név]!!!
Köszöntött Hange.
-A frászt hoztad rám!Amúgy szia Hange!Nagyon jól néz ki ez az egész, jó hangulata van!
-Örülök hogy tetszik!
Mondta Hange kedvesen.
-Nah gyere menjünk igyunk valamit!
-Jojo!

Ezzel el is indultunk a pult felé.

-Sziasztoook!!
Köszöntötte Hange a többieket, azaz Levit és Erwint.
-Sziasztok!
Köszöntem én is, és a többiek ugyan így tettek.
Éreztem Levi tekintetét magamon, végig nézett rajtam.Ehh zavarba ejtő.
Kicsit piros lettem.

-Ooo Levi ugye milyen szép ebben a ruhában [Név], meg amúgy is.
Kérdezte Hange egy vigyorral a szája szélén.
-Tch...igen.
Mondta halkan a végét Levi.
-Tessék? Nem hallottam jól?
Kérdezte gúnyosan Hange.
-Tch.Tudom hogy hallottad szóval hagyj!

Éreztem hogy ég az arcom.
Ez nem jó tuti mindenki észre veszi.

-Jajj [Név] paradicsom piros vagy!!!Hahaha!
Nevetett Hange rajtam.
-Megvan az új shippem, Levi és [Név]!!Mindketten vörösek vagytok!!
-Ha most nem fogod be, én esküszöm hogy megöllek!!
Mondta haragosan Levi.
-Jólvan, jólvan had szórakozzam én is egy keveset!
-Tch.

Néztem a többieket hogy táncolnak valakivel.Hirtelen nekem is kedvem lett hozzá.Gyerekkoromban szerettem táncolni, csak leszóltak miatta hogy nekem nem megy.

Lépésekre leszek figyelmes mellőlem.
Jean az.
-Szia [Név], öhhmm lenne kedved tánco-
Nem tudta befejezni a mondatát mert valaki közbe vágott.
-Ő velem táncol, szóval mehetsz.
Mondta Levi.
-Oh én bocsánat és oké.
-Tch.

Levi behúzott a táncparkettre.Elkezdtünk táncolni.Levi még a táncban is kiváló wow.Kicsit féltem a szemébe nézni.Éreztem hogy ő engem néz.Elpirultam.De végül vettem a bátorságot és felvettem a szemkontaktust vele.Az elején kicsit kellemetlenül éreztem magam, de aztán nagyon nyugtatóvá vált.

Mikor véget ért a dal ami a tánc alatt ment, Levial vissza mentünk a többiekhez.
Hange csak vigyorgott.
Aztán elkezdtünk iszogatni, de most mértékkel.
Kezdtem fáradt lenni, ezért szóltam a többieknek hogy megyek.
Egyetértettek, mivel ők is épp indulni készültek.

Néhány perc után a szobámba érkeztem, megmosakodtam meg hasonlók és bedőltem az ágyba egyből.Csak Levira tudtam gondolni, és a mai táncunkra.

Sziasztoook!Hamarosan jön a kövi rész! <3

Egyedül... -Levi X Reader-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora