8.rész

263 17 2
                                    


Reggel arra ébredtem hogy a szemembe süt a nap, így hát kezemmel igyekeztem eltakarni.
Majd halk szuszogásra lettem figyelmes.Oldalra fordítottam fejem, és egy alvó Hadnaggyal találtam magam szembe.
MI.VAN.
Hogy jutott be a szobámba?
Miért alszik itt?
De jó semmire sem emlékszem.
Majd Levi elkezdte kinyitni szép acélkék íriszeit, aztán rám szegezi őket.

-Egyrészt.Jóreggelt!Másrészt...Hogy az istenbe kerül ide?
-Gondoltam hogy ez lesz...
tehát az éjszaka közepén feljöttél hozzám mivel részeg voltál, és muszájnak éreztem hogy vissza vigyelek a szobádba, mentem is volna, de te kérdés hogy maradjak. Mivel nekem se volt semmi kedvem még felgyalogolni a szobámba, ígyhát beleegyeztem.

Magyarázta el Levi.

-Iszonyatosan sajnálom!!!Nem tudom mi lelte a fejemet amikor bementem az irodájába! Nagyon sajnálom!!
-Tch. Nem gond. De miért is voltál részeg?

Kérdezte tőlem.

-Hát ha jól emlékszem talán Mikasaékkal és a többiekkel ittunk arra hogy mindenki túlélte az első felfedező utunkat.És hát egy kicsit sokat ittam.

Vakargattam meg a tarkómat kínomban.

-Hát legközelebb mértékkel igyál!
-Persze, persze..
-Vagy egyáltalán ne is, legalább is itt nem kéne annyira, de ezt most elnézem.

-Amúgy hány óra?
Kérdeztem Levit.

-Nagyjából nyolc körül lehet.
Felelte.

-És az edzés akkor mi lesz?
-Tch, el is felejtettem.Öltözz fel, kint várlak. De most csak rövid lesz mert semmi kedvem hozzá és nem hinném hogy neked túl sok kedved lenne ehhez.

-Okés!
-Akkor én megyek is.
Mondta Levi.

-Akkor később!
-Később, kölyök..

...

Elkezdtem megmosakodni és öltözködni.
Miután kész lettem el is indultam az edzésre.


...

                    Edzés után:

-Hát akkor mára ennyi lenne.
Szólalt meg Levi.
-Rendben, további szép napot!
-Neked is.

És ezzel el is indultam.Komolyan mondom mintha egyre kedvesebb lenne.. dehát mindegy is.

Miközben sétáltam a folyosón a szobám felé tartva, bele botlottam Hange-ba.

-Oh szia Hange!
-Sziaa [Név], rég nem láttalak!!
Mondta kedvesen.
-Hát igen, én se téged egy ideje!
-Uh előbb mondani akartam valamit csak elfelejtettem... MEGVAN!
Mondta hangosan.
-Igen mi az?
-Szóval az van hogy lesz egy bál féleség, azért mert már az egész katonaság ki van fáradva és már régen pihentünk.És most amúgy sincs semmi dolgunk nagyon szóval hát igen.Tehát lenne kedved jönni?Ha igen akkor a helyszínt majd később elmondom hogy hol lesz, meg az egyéb infokat.
Magyarázta Hange hadarva.
-Igen szívesen mennék!
Feleltem.
-Remeek!!
Kiáltott fel a szemüveges.
-Jah és még annyi hogy van valami szép ruhád a bálra?Ha nincs akkor szívesen adok neked!
-Hát szerintem nincs nagyon szép ruhám.De igazán nem érdemes ezzel fáradnod!Majd szerzek valahonnan!
Mondtam Hange-nak.
-Jajj ne szórakozz!!Gyere a szobámba nézünk neked valami csini ruhát!!
-Okésss.

Hange elrángatott a szobájába.Hát jó kupis mit ne mondjak, dehát most nem ez a lényeg.Hange kinyitotta a ruhás szekrényét.

-Na mindjárt nézek neked valamit!
Szerintem van egy két ruhám a méretedben.
Szólt Hange.
-Rendben!

Kis keresgélés után egyszer csak Hange felkiált:

-Uram isten [Név]...megtaláltam a legjobb ruhát neked!!!!
-Megnézhetem?
Kérdeztem.
-Hogy a viharba ne nézhetnénk meg?

Elém emelte a ruhát. Így nézett ki:

 Így nézett ki:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csak bámultam.Nagyon tetszett.

-Waaa nagyon szép, felpróbálhatom?
-Persze, persze adom is!

Elmentem a fürdőbe és gyorsan átöltöztem.

-Na milyen?
Kérdeztem Hange-tól.
-Aztaaaa [Név] nagyon jól áll rajtad és kiemeli az alakod!!
-Tényleg?Köszönöm!

-Jajj és Hange a bál mikor is lesz?
-Uh ezt nem is mondtam.Holnap lenne úgy olyan hat órakor kezdődne.
-Okés!Akkor én megyek szerintem, jah és köszönöm a ruhát!
-Semmiség!Szia [Név]!!
-Szia Hange!!

Ezután elmentem a szobámba, elraktam holnapra a ruhát.Utána lementem vacsizni a többiekhez, jól el dumáltunk közben.
Aztán mentem is szunditani mivel vártam a holnapi napot.
Vajon Levi jön?
Ehh mit érdekel engem.

Lassan sikerült elaludnom..

Remélem tetszett!🫶

Egyedül... -Levi X Reader-Where stories live. Discover now