Jelenleg edzés után a szobámban olvasok.
Majd ajtó kopogásra leszek figyelmes.-Gyere be!
-Szia!
Köszönt Petra.Csak őt ne.Nincs kedvem a hülyeségeihez.
-Szia Petra?Mit szeretnél?
Kérdeztem kamu mosollyal.
-Hát.....az van hogy én ehm szeretem a Hadnagyot!
-Öhm köszönöm hogy megosztod velem? - nézett értetlenül.
-De nem csak ennyi az egész!Te is szerelmes vagy belé ugye?
-Én hát...nem is tudom.
-Tehát annyit szerettem volna mondani hogy én ma bevallom az érzéseimet Levi Hadnagynak! És szerintem nekem nagyobb esélyem van nálad! Szóval szívtad!Na szia!- majd el húzta a csíkot. Komolyan mondom már szinte vicces ahogy viselkedik.
Az agyam eldobom, ilyen irritáló némbert mint ő...
Hogy én szeretem-e? Talán.
Ahjj olyan nehéz ez, sose voltam még szerelmes honnan tudjam hogy milyen érzés az.
Viszont bevallom, kicsit félek hogy Levi mit fog válaszolni neki......
Épp kifelé nézegettem mikor Hadnagyot és Petrát veszem észre. Beszélgetnek. Tuti most vallja be az érzéseit.Kinyitottam az ablakot de nem hallok semmit sem.Levi mond valami neki.De nem tudom hogy mit.
Félek.
Most jövök rá hogy Levi innen simán észre tud venni szóval inkább nem hallgatózom tovább....
Már szerintem félórája fekszem az ágyamban és nézek ki a fejemből.
Ismét kopogásra leszek figyelmes .Kinyitom és Eren van ott.
-Hadnagy hivat téged!
-Miért?- lepődtem meg.
-Azt nem mondta. - rántotta meg a vállát.
-Oh okés köszi hogy szóltál!
-Nincs mit!Elindultam Levi irodája felé. Vettem a bátorságot s bekopogtam.
Jött bentről a szokásos mondat. Én elmondtam a nevemet és hogy miért vagyok itt. Aztán beengedett.-Szia [Név]!
-S-Szia!Miért hívattál?
-Csak gondoltam teázhatnánk egyet. Mostanában nem volt rá idő.
-Rendben!Mindjárt hozok két teát!*elkészültem a teával*
-Tessék.
Tettem le Levi asztalára.Aztán az enyémet is megfogtam a kezembe.
Egy ideig csak ültünk és ittuk a teát aztán megszólaltam:-Amúgy gratulálok!
-Mivan?
-Hogy össze jött Petrával! Mármint az ablakból láttam de csak véletlen! - mentegetőztem.
-Meg előtte mondta nekem Petra hogy bevallja szóval ezért gondolom. - Ismét egy kamu mosolyt varázsoltam arcomra.
-Kölyök...visszautasítottam.
-Mi komolyan?Akkor viszont elnéztem bocsánat!
-Tch.Semmi baj.
-Akkor Hange tetszik?
-Pont az a bolond ugye? Dehogyis!
-Oh akkor hát nem tudom.Mindenesetre ha tetszik valaki sok sikert!Ha tetszik neki valaki az biztos nem én vagyok..
-Azt viszont jól gondoltad hogy tetszik valaki.
-Mi tényleg? És ki az?Mármint bocsánat hogy ennyit kérdezősködöm, semmi közöm hozzá!
Majd mentem is volna ki, mert úgy éreztem mindjárt elbőgőm magam itt előtte. Ugye bár azt nem szerettem volna, elég gáz lett volna.-Pedig neked van a legtöbb közöd hozzá.
-Tess-
Nem tudtam befejezni a mondatom mert vissza rántott a kezemnél fogva, azután ajkait az enyémre tapasztotta.
Paradicsom vörös lettem. Égett az arcom. Pillangók voltak az alhasamba.
Csókunkat a levegő hiány zavarta meg.-Téged szeretlek te idióta! - Mondta elpirulva nekem.
Én csak döbbenten álltam és néztem a szemébe.
-Várj te nem szeretsz viss-
És Levi nem tudta befejezni, mivel most én csókoltam meg.
Közben megölelt.
Megint szétváltunk.-É-Én is szeretlek!!
Mondtam neki miközben teljesen zavarba jöttem.
Majd ismét ölelésbe vontam....
-Későre jár szóval aludni kéne.. figyelj az lehetséges lenne ha esteleg, itt maradnál?
Kérdezte tőlem Levi kis pírral az arcán.-Ö-Örömmel!
Erre nem számítottam hogy megkér erre de nagyon nagyon örülök neki!
Aztán eszembe jutott hogy basszus nincs semmi pizsamám itt.-Levi, nincs pizsamám heheh...
Vakargattam a tarkóm zavaromban.
-Adok egy pólót az jó lesz?
-P-Persze!
-Akkor tessék.Oda dobott nekem egy nagy fekete sima pólót. Igaz Levial kb egyméretűek vagyunk de a pólója mégis nagyobb.
-Megtennéd hogy elfordulsz amíg felveszem?
-Minek, egyszer úgyis foglak látni meztelenül.
-Jó-jó de akkor is kérlek!
-Hát jó.
-Na ugye nem annyira nehéz!Gyorsan átvettem a pólót, majd szóltam Levinak hogy megfordulhat.
Majd befeküdtünk az ágyba.-Most akkor mi milyen kapcsolatban is vagyunk?
Kérdeztem tőle.
-Hát...
Lennél a barátnőm?
Annyira elpirultam hogy szerintem még a sötétben is lehetett látni.
-Igen!Majd megcsókólt.
Aztán hamarosan elnyomott minket
az álom.Ez az ilyen romantikus rész vagy hogy is hívjam, hát nem lett szerintem nagyon jó szóval nézzétek el!
Most nem tudom lehet megint egy ideig nem lesz story.Néha-néha lesznek szünetek.Meg ötletem sincs túl sok szóval igen.
Sziasztoook!<3
(Ha elírtam valamit bocsika)
YOU ARE READING
Egyedül... -Levi X Reader-
Fanfiction[Név]-t kiskorában szülei kitagadták a családból,mivel nem kellet nekik egy ilyen semmirekellő.[Név] az utcákon nőtt fel.(20 éves) Megtanulta megvédeni magát és élelmet lopni,amit muszáj volt ha életben akart maradni. Viszont az étel lopás bűnnek sz...