Codziennie mijamy wielu ludzi. Ale czy kiedykolwiek na nich patrzyliście? Pewnie wielu jest ponurych i pochłonięty swoimi myślami. Ale zawsze znajdzie się ta jedna uśmiechnięta osoba.
Czy zastanawiało was kiedyś dlaczego ta osoba się uśmiecha? Pewnie tak. Może dostała dobrą wiadomość? Może jest szczęśliwa bo idzie się spotkać z chłopakiem czy dziewczyną? Może po prostu czuje potrzebę uśmiechania się? A może tylko udaje i uśmiecha się by inni również zaczęli się uśmiechać?
To ostatnie jest czymś, czemu należy się przyjrzeć. No bo skoro musi udawać, że jest szczęśliwa, to dlaczego się uśmiecha? Przecież nie musi. Może tak jak sto tysięcy innych ludzi mieć minę godną mordercy i marzyć tylko o powrocie do domu. Więc dlaczego się uśmiecha? Tu, dokładnie w tej książce chcę to wyjaśnić i pokazać jaką moc posiadają emocje.
Przedstawiam wam Lenę Asteri. Siedemnastoletnią licealistkę, która jest właśnie jedną z tych osób, które idąc ulicą uśmiechają się bez powodu. Dlaczego to robi? Sama nie wie. W końcu nie jest szczęśliwa. Jednak, kiedy człowiek jest szczęśliwy? Wszystkiego spróbujemy się dowiedzieć.
Zacznijmy od przyjrzenia się życiu Leny. Dziewczyna mieszka tylko z ciotką. Gdzie jej rodzice? Dawno po drugiej stronie. Zginęli wiele lat temu. No dobrze, ale przecież będąc wychowywanym przez ciotkę, również można być szczęśliwym, nie? Wiecie, nie zawsze. Czasami, szczególnie będąc osobą taką jak Lena, można czuć się samotnie w tłumie ludzi. Dziewczyna bowiem nie ma zbyt przyjaznych relacji ze swoją ciotką. Mieszkają pod jednym dachem i noszą jedno nazwisko. Tylko to je łączy. Nie rozmawiają ze sobą i prawdopodobnie żadnej nie obeszłaby śmierć drugiej.
No ale rodzina to nie wszystko. Gdzie przyjaciele Leny? W końcu jest nastolatką. Na pewno jakiś posiada. Otóż, nie tym razem. Lena należy do dziwnych osób. Jest w stanie porozmawiać z każdym. Szczególnie z jej klasy. Ale utrzymywanie z kimkolwiek bliższych relacji jest dla niej ogromnym problemem. Nie lubi spotykać się z nikim po szkole. Woli własne towarzystwo i najchętniej zamknęła by się w dźwiękoszczelnej bańce, gdzie mogłaby robić co zechce, bez nikogo obok. Krótko mówiąc, Lena jest typem samotnika i introwertyka. Nie znosi ludzi, choć codzienne z nimi obcuje.
W takim razie, dlaczego się uśmiecha?
🔹🔹🔹🔹🔹
Witam witam!
Zaciekawieni? Mam nadzieję!
Ten rozdział to tylko PROLOG, więc nie jest jakiś wybitny. Pierwszy rozdział pojawi się jeszcze dzisiaj, dokładnie mówiąc o piętnastej.
CZYTASZ
Emocje || Lloyd Garmadon
FanficMiasto Ninjago nigdy nie ma chwili na oddech. Zawsze jest atakowane przez złoczyńców chcących albo objąć władzę albo się zemścić. Z tego też powodu Ninjago ma swoich obrońców - Ninja, czyli grupę młodych dorosłych prawie codziennie muszącą mierzyć s...