Düzenlendi⭐️"İşte bitti! Çok güzel oldun."
Züleyha'nın saçlarını ikili balık sırtı örgü ile süslemiştim, çok yakışmıştı.
"Havva abla, ben ne zaman okula gideceğim?"
Yıldırım Bey'in onun evden eğitim almasını istediğini düşünüyordum ama belki yedi yaşına geldiğinde gönderecektir aksi durum da bu Züleyha'yı çok yalnızlaştırır.
"Yedi yaşına geldiğinde başlaman gerekir, iki seneniz var daha küçük hanım!"
Burnunu sıkıp, uzunca yanağını öpmüştüm.
"Ama iki sene çok!"
Ona aldırmayıp, elinden tutup aşağı kahvaltıya götürdüm.
Aşağı gelmemizle, günlerdir yerinde olan rahatım kaçmıştı.
Yıldırım Bey, günler sonra sofradaydı.
Müzayede den sonra kendisini görmemiştim, beş gündür ise eve uğramıyordu, işi çıkmıştı Hülya Hanım'ın dediğine göre.
Ancak ben inanmamıştım, hele ki Ahsen ile konuştuklarını gördükten sonra oradan onunla gittiğine kalıbımı basardım.
"Baba!"
Züleyha elimi bırakıp, koşarak babasının kucağında çoktan yerini almıştı.
"Günaydın, Havva kızım gelsene, kaldın ayakta."
Hülya Hanım'ın sözleriyle kendime gelip, gülümseyerek yerime geçmiştim.
"Günaydın."
"Baba, yine neredeydin? Çok özledim seni, bir daha gitme!"
Züleyha küskünce konuşup, babasına sitem ediyordu.
Sol elinin tersiyle kızının yanağını okşayıp, alnından öpmüştü Yıldırım Bey.
"İşlerim çıkmıştı güzelim, merak etme uzun bir süre gitmeyeceğim bir yere."
Züleyha gülümseyip, kahvaltısına dönerken ben de çayımı yudumluyordum.
"Demir nerede?"
Yıldırım Bey'in sorusu annesineydi, o yüzden ben hiç konuşmamıştım.
Hülya Hanım ise omuzlarını silkip, cevap vermişti.
"Valla bilmiyoruz, müzayede gecesi bizi eve bıraktı, kendisi yok oldu."
Kaşları havalanmıştı, Yıldırım Bey'in. O da bilmiyor olmalıydı.
Ama ben biliyordum, duymuştum nereye gideceğini.
5 gün önce
"Daha ne kadar dinlemeyi düşünüyorsun?"
Hemen yanı başımdan gelen ses ile arkama döndüğümde Demir Bey ile karşılaşmıştım, çekinmiştim doğrusu, basılmış gibi olmıştum.
"Demir Bey, ben şey-"
"Sen ney?"
"Tuvalete gidiyordum ancak onları bölmek istemedim, yanlış bir zaman da gelmişim gibi hissettim, o yüzden bekliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARESE (düzenleniyor)
Fiksi UmumMürebbiyelik yapmak için gittiği bu evde başına geleceklerden habersizdi Havva.