Ossian emlékkoncert a MÁTRANOVÁKI falunapokon de tragédiába torkollik

83 5 4
                                    

A fantastische ceremónia óta sok víz lefolyt a Dunán, sok halat ettek meg a sirályok, és sok mozdonyt adtak le a vastelepen Szodor vörös szigetén. Egyébként tudtátok, hogy a Thomas a gőzmozdonynak volt egy testvérsorozata, amiben beszélő hajók voltak, és az egyik részben amúgy gecire felrobbant minden és porig égett a picsába? Nem? Helyes, én még el tudtam volna lenni ez az infó nélkül, de a teherszállító hajók cserfesen sorozatgyilkos tekintete örökre az agyamba égett.

A Nap felkelt, és bevilágította ezt az elfuserált szigetet, ahol sajnos még egy természeti katasztrófa sem történt a Kövér Ellenőrön és a kedvenc tökkelütötteinken kívül. Ydris, ez a skorpió, vámpír daddy, rokkant nyugdíjas 46 éves Dávid szobornál nagyobb fallosszal rendelkező de a testét is kenterbe verő nem semmi középkori jól konzervált hím egyed, végig nézett a villán: elégedetten könyvelte el, hogy mivel egész múlt éjjel buliztak és úgy fogyott a kokó mint a segély a borsodi falvakban, valószínűleg mindenki meghal majd a mai ütközetben és még több vért tud inni, omg, what a mood.

Ydrisen kívül más is ébredezni kezdett a hatalmas házban, többek között a boldog egészen friss házaspár. Mármint a házasság friss, ők már régen nem. Valamiért nem az ágyban kötöttek ki könnyet fakasztó ceremónia során, hanem a medencében, és csak azért nem fulladt meg Thomas Moorland az este folyamán, mert a több mázsás férjecskéje, szíve kuglófjának egyetlen szem mazsenkája olyan kurva nagy volt, mint már hangsúlyozzuk a részek során, hogy minden csepp vizet kiszorított mellőlük, hogy az máshol keresett menedéket. Így hát mindketten pucéran feküdtek, nap sugarai megvilágították az egészen koros, mondhatni vén szotty többszörösen is halott n e m i s z e r v é t, ami az úgy tükrözte azt tovább élete párjának halott szemeibe, hogy az egyből nem bírt az álmok világában maradni, pedig ott egy svájci S-Bahn volt hozzá dörgölőzve ehelyett a trogloditához hajazó lény helyett, ami valahogy minden egyes pillanattal tíz évvel öregebbnek tűnt.

-Azt a kurva, egy aszott, kokainfüggő szőlőszem több vágyat keltene bennem, mint ez az elfuserált, konstans a halál szélén álló fasz - morogta kedélyesen, és cirógatni kezdte párjának arcocskáját.

-Annyira romantikus vagy - rebegtette meg nem létező szempilláit Thomas Moorland, akinek a szíve olyan hevesen vert, mintha újra fiatal lenne, és az rendesen működne.

-Dehogy, csak perverz örömmel tölt el a tudat hogy kb öt éved van hátra legfeljebb és enyém lesz minden takarék betéted és elcsent ezüst étkészleted te gané. - mosolygott bájosan a szokásos emberölő mosolyával ez kétes előéletű vastenyészmén, aki Anakin Skywalkerben szenvedett a túladagolása óta, lehelete bűzlött a mizantrópiától, az aluljárós gyrostól és a tabis kannás bortól, ez az elátkozott szentháromság tartotta ugyanis életben.

-Jajj de huncut vagy, csak nem benne vagy egy reggeli menetben te zsivány, te csődör, te kemény kuki? - dörgölőzött a meztelen testivel a mozdonyhoz, az a borzasztó giliszta pedig, ami a miocén korból maradt ott megkövült állapotban, sebészeti közelségbe került az arcához, Thomas pedig sűrűn pislogva illegetve magát mutogatta neki gennyes pattanásokkal tarkított gigantikus narancsbőrös picsáját, amin az ember még némi fekete penészt is felfedezhetett, mert a férfi társasága csak a spórás gombák számára volt elviselhető. A vonat eddig bírta: felpattant, kimászott a medencéből és telibe okádott mindenkit, beterítve az egész bagázst gyrosszal és piával. A csörömpölésre egyből megriadt a legmagyarabb Corvus Corax a vidéken, aki egyből felkapta a gépkarabélyt, és üvöllteni kezdett:

- HORTHY MIKLÓS KATONÁJA VAGYOK, LEGSZEBB KATOOONÁJA, VÍGAN ÉLEM KATONA ÉLETEM NINCSEN GONDOM MÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSRA!!!! - harsogta véreres szemekkel ahogy az összes tudatlan madarat kilőtte, így már az emberek és az osztag nem csak a dzsuvában úszkált, okádott, vagy aludt, hanem már a vérben is és a madárhullákba, amik a prostik és egyéb hullák maradványaira esett. Ydris elégedetten a Donald kacsás kis papucsában álldogálva a Shrekkes bögréjébe kortyolt, majd így szólt.

A mellizmon túl - egy nagyszerű fanfic szalonnasütő 18+ lajosgamerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin