Μου παίρνει λίγη ώρα να καταλάβω τι μόλις ξεστόμισε και γενικά τι είχε γίνει όλο το προηγούμενο βράδυ !
Δεν μπορώ να το πιστέψω ,η Ruby ειναι έγκυος και θα κανει σε 9 μήνες ένα μωρό!
Όχι ,όχι δεν γίνονται αυτά ρε παιδιά....πλάκα μας κάνει!
Laila-"Κοιτά η πρωταπριλιά δεν έχει έρθει ακόμα ,όποτε σταματά το !"της λέω μεταξύ αστείου και σοβαρότητας.
Ruby-"Μακάρι να σου έλεγα ψέματα αλλά όχι ,είναι αλήθεια!"λέει θλιμμένα.
Louis-"Υπάρχει μια λύση που δεν θα σου αρέσει..."
Ruby-"Τι;πέστο ,μην κάθεσαι έτσι !"
Louis-"Η έκτρωση..."
Ruby-"Δεν ξέρω.Ποτέ δεν μου άρεσε η ιδέα της έκτρωσης.Χάνεται μια ψυχή άδικα, με αυτήν την διαδικασία!"συνοφρύεται.
Δεν μπορώ να μην σκέφτομαι το πόσο θα αλλάξει η ζωή της! Δεν θα μπορεί να σπουδάσει ,να κάνει οτιδήποτε που λέει ο λόγος !
Θα πρέπει να είναι στο σπίτι με το μωρό στην αγκαλιά της ,όταν όλοι εμείς θα είμαστε έξω και θα γιορτάζουμε -τον επόμενο χρόνο για το ότι περάσαμε στις σχολές που ονειρευόμασταν τόσα χρόνια !
Zoe-"Ο Troy το ξέρει;"ρωτάει.
Ruby-"Όχι αλλά πρέπει να το μάθει ...είναι ο πατέρας !"
Γνέφουμε όλοι γιατί ξέρουμε πως έχει δίκιο!
Zayn-"Πάντως ότι και να κάνεις εμείς θα είμαστε μαζί σου ,στο πλευρό σου !"την ενθαρρύνει.
Τότε ολοι πήγαμε να την αγκαλιάσουμε !
Κάναμε μια πολύ ωραία ,group-hug!
Από την άλλη ο Harry.....
HARRY'S P.O.V
Πέρασε μια μέρα από την "διαμονή " μου στο σπίτι της Laila και δεν έχω μιλήσει με κανέναν άλλον εκτός από τον Niall για αυτό που έγινε αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το έχει μάθει όλο το σχολείο μέχρι τώρα!
Έχω σκάσει να είμαι όλη την ημέρα στο σπίτι .
Για αυτό θα πω τον Ed ,να πάμε μια βόλτα να περάσει και η ώρα !
Καθώς περνάμε από μια καφετέρια , βλέπω κάτι παιδιά που μοιάζουν πάρα πολύ με τον Liam,τον Louis,τον Zayn,τον Niall,την Zoe,την Stacy , την Laila και την Ruby!
Βασικά ειναι αυτοί!
Μπαίνουμε μέσα να τους χαιρετήσουμε ,άσχετα που είμαι θυμωμένος που δεν μου είπαν να βγω μαζί τους...
Harry-" Οπ , γειά σας παιδιά ! Τι γίνετε ; Γιατί είστε όλοι έτσι;"τους ρωτάω γιατί τους βλέπω όλους κλαμένους !
Niall-"Γειά σας! Εμ...."τον βλέπω να κοιτάει τους άλλους και να μην απαντάει στην ερώτηση μου...
Τι συμβαίνει ;
Laila-"Τίποτα απλά μας χάλασες την διάθεση που ήρθες εδώ !" με χλευάζει.
Harry-"Εγώ φταίω που νοιάζομαι!"
Laila-"Ναι οκ..."
Ruby-"Αφήστε τους εγωισμούς σας στην άκρη για λίγο!Σας χρειάζομαι όλους και εσείς κάθεστε και μαλώνετε!"μας μαλώνει.
Harry+Laila-"Συγγνώμη"απολογούμαστε.
Ruby-"Εντάξει,δεν πειράζει!Harry θα σου πω άλλη φορά γιατί τώρα από ότι βλέπω έχεις παρέα και βγήκες και βόλτα!"
Harry-"Οκ!Αντίο παιδιά!"τους αποχαιρετώ και κάνουν το ίδιο.
Μόλις βγαίνουνε από το μαγαζί , χτυπάει το κινητό μου.
Είναι η Taylor.
Harry-"Που 'σαι ρε ψυχή;"της λέω χαρούμενα.
END OF HARRY'S P.O.V
----------------------------------------------
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η TAYLOR ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΤΩΡΑ;
ΓΙΑΤΙ Η LAILA ΦΕΡΘΗΚΕ ΕΤΣΙ;
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η RUBY;
ΘΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ Ή ΟΧΙ ;
ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ TROY ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΜΑΘΕΙ;
ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ;
ΘΕΛΩ ΓΝΩΜΕΣ !!!☺️
YOU ARE READING
"But you said..." A Harry Styles Fan-fiction
FanfictionΔεν τη νοιάζει τι θα φορέσει το πρωί ή πως θα κανει τα μαλλιά της εάν δεν είναι καλά , δεν τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Λέει πως δεν χρειάζεται κανέναν για να τη κάνει χαρόυμενη , πως μπόρει να είναι ευτυχισμένη χωρίς αγόρια .Τουλάχιστον έτσι πί...