Θέλω να μάθω τόσο πολύ ποια είναι!
Laila-"Για εμένα έχεις σημασία ξέρεις...θα ήθελα να σε θυμηθώ"της λεω για να την ευσθητοποιησω αλλά όχι!
?-"Το όνομα μου αρχίζει από Α"με βάζει σε σκέψεις.
Aphrodite,Anastasia,Anna;
Laila-"Αφροξυλάνθη;"την ρωτάω ειρωνικά.
?-"Καλά ρε κοπέλα μου,ηλίθια εισαι;"μου φωνάζει και με μαστιγώνει για να με τιμωρήσει γιατί την χλευάζω.
Ρε αυτό πονάει πολύ!Γαμώτο!Έλεος πια,δεν μπορεί απλώς να μου πει;
?-"Τέλος πάντων,δεν θα σε κρατήσω άλλο!Μπορείς να φύγεις!Ήθελα μόνο να σε τρομοκρατήσω και να σου πω ότι έρχομαι πολύ σύντομα για να κάνω κακό στους ανθρώπους που αγαπάς!"ξανά γελάει και με σμπρόχνει προς την έξοδο.
Ακούω την πόρτα να ανοίγει και νιώθω πως παλι μπορώ να εισπνεύσω τον καθαρό αέρα,αφού μέσα ήταν τοσο αποπνικτικά!
Ανοίγω τα μάτια μου και αρχίζω να τρέχω προς το σπίτι.
Ποια ήταν;
Πρέπει να την μάθω οπωσδήποτε!
Και τι εννουσε με το ότι θα πληγώσει τους ανθρώπους που αγαπώ;
HARRY'S P.O.V.
Είμαι σε ένα ταξί με την Taylor και παμε στο ξενοδοχείο της για να αφήσει τα πραγματα της!
Harry-"Χαίρομαι τοσο πολυ που σε βλέπω ξανα!"λεω και την αγκαλιάζω.
Taylor-"Και εγώ πολύ βρε Harry μου!Πες μού λίγο για εσένα!Τι κανεις;Πως εισαι;"χαμογελάει και μοιάζει να θελει στα αλήθεια να μάθει.
Harry-"Εμ...ειμαι καλα!Παιρναω πολυ ωραια με τα παιδιά στο σχολείο!"λέω με χαρά.
Taylor-"Ωραία!Και για πες ,βλέπεις καμία τώρα;Θέλω να πω έχεις σχέση;"ρωτάει και μπορώ να δω μέσα στα μάτια της ότι την νοιάζει πολύ!
Τι της λες τώρα;
Complicated ή ανύπαρκτed σχέση;
Harry-"Όχι, δεν παίζει τίποτα!Δηλωνω ελεύθερος!"γελάω και με συνοδεύει.
Φτάνουμε στο ξενοδοχείο και πληρώνω τον ταξιτζι σαν σωστός κύριος!
Μπαίνουμε στο ξενοδοχείο και συνοδεύω την Taylor εώς στο δωμάτιο της,μέχρι που μου λέει να την περιμένω λίγο πριν φύγω.
Καταβαίνω κάτω στην ρεσεψιόν και παίζω λίγο με το κινητό μου.Ωπ μινημα!
Laila:Γειά:)
Γιατί μου έστειλε;Ποτε δεν μου στέλνει!
Εκείνη την στιγμή έρχεται και η Taylor.
Taylor-"Λοιπόν Harry!Θα ακουστεί ξαφνικό και το ξέρω αλλά θα στο πω!Μου αρέσεις!"πριν προλάβω να της απαντήσω,ενώνει τα χείλη της με τα δικά μου.
Harry-"Και εμένα μου αρέσεις!"βρίσκω την ευκαιρία να μιλήσω όταν παίρνω ανάσα και στην συνεχεια συνεχίζει να μου δίνει κάποια απο τα φιλιά της.
----------------------------------------------
WOWWW!!
Η TAYLOR KΑΙ Ο HARRY;😱😱
Η ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΠΩ ΤΟ...HAYLOR;😱😱
ΤΙ ΓΡΑΨΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ;
ΕΓΩ ΦΥΣΙΚΗ🔥💧⛅️☁️💦
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
"But you said..." A Harry Styles Fan-fiction
FanfictionΔεν τη νοιάζει τι θα φορέσει το πρωί ή πως θα κανει τα μαλλιά της εάν δεν είναι καλά , δεν τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Λέει πως δεν χρειάζεται κανέναν για να τη κάνει χαρόυμενη , πως μπόρει να είναι ευτυχισμένη χωρίς αγόρια .Τουλάχιστον έτσι πί...