Laila-"Θα πάω να του μιλήσω!Το αποφάσισα δεν με σταματάει κανεις!"ειπα μετα από την πιο υπεροχη πιτσα που έχω φάει.
Πάω να σηκωθώ αλλά το χέρι της λεχονας με τραβάει πισω.
Ruby-"Και τι θα του πεις,ρε φίλη;"
Laila-"Το ποσο πολυ τον θελω,πως θελω να κανω τα παιδια του και να περάσω ολη μου την ζωη με αυτόν!"κανω καρδούλες με τα χέρια
μου και χοροπηδάω σαν τσιγκολελετα.Σλαπ
Laila-"Πας καλα;τι ηταν αυτο τωρα;"ρωταω παραξενεμενη,μα χαστούκι;
Ruby-"Κοιτα οσο ειναι η αλλη στη μέση δεν μπορείς να κανεις τιποτα!Κατσε να την καθαρίσουμε και μετα!"γελαει σατανικά..
Οι ορμόνες απο οτι φαίνεται την έχουν πειράξει στον εγκέφαλο...
Laila-"Μονο να μην βγει και το παιδι σου σατανικό και ολα τα αλλα τα βλέπουμε....ΜΑ ΤΙ ΛΕΣ;Το εχεις χάσει τελείως;"τσιρίζω σαν θεοπαλαβη και τραβάω τα μαλλιά μου απο το πόσο μου την εχει σπάσει τελευταία.
Ruby-"Κουλαρε,πλακίτσα ηταν μονο!Αντε παμε να τον βρούμε!!!"πηδάει απο τον καναπέ σαν Ρωσίδα ακροβάτισσα και χασκογελαει
Α δεν πάει καλα αυτή η κοπελα..
Σκέφτηκα να παρω τηλεφωνήσω στον Harry για να μου πει που ειναι και να πάω κατευθείαν σε αυτόν!
Laila-"Έλα Harry!Που είσαι;"ρωταω
Η χαρα μου απερίγραπτη που θα τον ακούσω...
Harry-"Τι σε νοιαζει;"
Η φωνή του ψυχρή σαν να μην ειναι αυτος...
Laila-"Τι τι με νοιαζει;Εισαι φίλος μου και θελω να ξερω"μόλις κατάλαβα τι βλακεία που ειπα.
Μου το κλείνει στα μούτρα και θελω να κλάψω και μετα να πετάξω το κινητό στον τοίχο αλλα μετα σκεφτομαι οτι ειναι το IPhone 6 και δεν λεει...
Ruby-"Τι εγινε χρυσό μου;Γιατί κανεις σαν να σου πηραν τον γκόμενο;"
Laila-"Γιατί μάλλον αυτο έκαναν."την κοιτάω γεμάτη θυμό και μίσος!
Ruby-"Και εγω τι φταίω και με κοιτάς λες και θα μου βγάλεις την πιτσα απο την κοιλιά;"ρωτάει εκνευρισμένη.
Laila-"Γιατι ίσως και να το ΚΑΝΩΩΩΩΩΩΩ"φωνάζω έτοιμη να την χτυπήσω.
Σλαπ
Ruby-"ΣΥΝΕΛΘΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΜΟΥΥΥΥ!"
Το χαστούκι δυνατό αλλα εκανε την δουλειά του!
Της ζητάω συγγνώμη και ξεκινάμε για ολα τα πιθανά μέρη που μπορει να ειναι.
Που στα παπάκια μου ειναι γαμωωωω;
Αρχίζω και τα παίρνω,ηρέμησε ηρέμησε!
Ruby-"Τι κανεις;"με κοιταει σε φαση "wtf"
Laila-"Τι κανω;"την κοιτάω και εγω σε φαση "wtf"
Ruby-"Κανεις σαν δαιμονισμένη μαρηλιθιαααα!Μηπως θες και αλλο χαστούκι;"ρωτάει έτοιμη να με χτυπήσει.
Προσφέρεται το πουλάκι μου,το γλυκο μου,το κολλιτουμπινακι μου,η ζουζου μουυυυυυ
Σύνελθεεεεεε
Laila-"Έλα βρε σιγά καλα ειμαι αληθεια!"την διαβεβαιώνω,αφου προσπαθώ να διαβεβαιώσω και τον εαυτο μου!
Παμε στο σπίτι του αρχικά.Χρυπαμε κουδούνια,πόρτες,παράθυρα και τιποτα.Παμε στην καφετέρια που συχνάζει και τιποτα.Παμε στο λιμάνι,ίσως κανει μια βολτα.... και παλι τιποτα!
Αμα σε πιάσω στα χέρια μου....Θα 'σαι φιλάω και θα σε φιλάω μέχρι να με ξανά-ερωτευτείςςς
Ονειροπολώ μόνη μου καθώς περπατάμε στην άμμο της παραλίας,ίσως πήγε για κολύμπι...
----------------------------------------------
HOLLAAAAAA!
ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΣΕ ΛΙΓΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ FAN-FICTION,ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ!
ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 😉
ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ FAN-FICTION,ΛΕΓΕΤΑΙ ,"GOSHT-TOWN",ΜΕ NIALL!
ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΥΡΙΞΗ ΣΑΣ❤️
ΑΝΤΙΟΣ💋💋
VOCÊ ESTÁ LENDO
"But you said..." A Harry Styles Fan-fiction
FanficΔεν τη νοιάζει τι θα φορέσει το πρωί ή πως θα κανει τα μαλλιά της εάν δεν είναι καλά , δεν τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Λέει πως δεν χρειάζεται κανέναν για να τη κάνει χαρόυμενη , πως μπόρει να είναι ευτυχισμένη χωρίς αγόρια .Τουλάχιστον έτσι πί...