Chapter 26

560 60 5
                                    

Jack(Guy no.1)-"Γειά σου Laila,στις ομορφιές σου"μου κλείνει το μάτι.

Luke(Guy no.2)-"Όντως!"συμφωνεί.

Niall-"Ο ουοουυ παιδιά αυτή είναι πιασμένη ,δεν σας κάνει.Εξειγηθήκαμε;"τους κοιτάει με ένα απειλητικό βλέμμα και θα έλεγα οτι δεν χαίρεται και πολυ που τους βλέπει.

Luke-"Κρίμα και φαινόταν καλό κομμάτι;"κατσουφιάζει.

Μπαρντόν;;;

Ο Luke και ο Jack βγαίνουν από το μαγαζί και εγώ κοιτάω με τη φάτσα "Τιστοκαλοηταναυτοαπαιτωναμαθω".

Niall-"Τι με κοιτάς ετσι;Μολις σε έσωσα από σίγουρο βιασμό!"λέει αυστηρά και εγώ πνίγομαι στον καφέ μου.

Laila-"Είσαι με τα καλά σου;Δεν τα λέμε αυτά στα μαγαζιά!ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ;"θελω να του φονάξω αλλά προτιμώ να μην το κανω γιατι δεν θελω να γυρίσουν όλα τα μάτια πάνω μας.

Niall-"Laila σε έχω σαν αδερφή μου,εισαι πολύ καλή μου φίλη και το ξέρεις αλλά αυτοί οι τύποι δεν κάνουν για εσένα."

Ώστε δεν κάνουν για εμένα ε;

Καλά καλά,θα του δείξω εγώ.

Laila-"Θέλεις να πεις οτι δεν μπορώ να βγω ραντεβού;"τον κοιτάω επίμονα.

Niall-"Όχι κάθε άλλο απλώς σου είπα ότι καλύτερα να μην μπλέξεις μαζί τους."

Ξέρει καλύτερα απο εμένα ,οπότε πρέπει να τον εμπιστευτώ!

Laila-"Niall νομίζω πως έχουμε πρόβλημα...αρχίζω να τον ερωτεύομαι"διαςτάζω να τον κοιτάξω γι'αυτο κοιτάω το πάτωμα.

Δεν ακούγεται τιποτα για λίγο μέχρι που ο Niall αρχίζει να γελάει με εκείνο το υστερικό γέλιο (Το αγαπώ αυτό το γέλιο) .

Ακούγονται πολλά "Σσσσσσς", "μπορείτε να κάνετε λίγο ησυχία;"και "έλεος αυτά τα παιδιά,όλα τοσό χαζοχαρούμενα ειναι στις μέρες μας".

Επίσης καταλαβαίνω πως από πίσω μου υπάρχει κάποιος.Γυρνάω να δω και βλέπω έναν μπρατσαρά και γενικά πολύ "φουσκωτό" bodyguard.

Bodyguard-"Παρακαλώ ακολουθήστε με"μας διατάζει.

Niall+Laila-"Γιατί παρακαλώ;"

Τότε μας πιάνει και τους δύο και μας σμπροχνει έξω από το μαγαζί!

Niall-"Τι φλωρος"λέει και μοιάζει σαν να μην τον νοιάζει καθόλου.

Laila-"Ρε Niall!Πάλι ρεζίλι γίναμε!"φωνάζω.

Πρέπει να σταματήσω να κανω παρέα με αυτό το παιδί.Όπου και αν πάμε μαζί παντού ρεζίλι γινόμαστε και μας κάνουν τσακωτούς.

Niall-"Ε μην μου μιλάς εμένα ετσι!Άντε γιατι πολύ πριχτρα έχεις γίνει και δεν σε αντέχω άλλο!Άντε γειά"μου φωνάζει και φεύγει.

Πρίχτρα;Σοβαρά τώρα;

Laila-"Φύγε δεν σε χρειάζομαι!Μην ξανάρθεις!Και εμενα με έπρηξες!"του φωνάζω αλλα εχει φύγει ήδη και δεν νομίζω να με ακούει!

Δεν θέλω να ειμαι απο πίσω του όση ώρα περπατάω για να πάω σπίτι μου ,γι'αυτο στρίβω σε ένα στενό.

Πολύ σκοτεινό.

Πολύ τρομακτικό.

?-"Ε Lailaaa"κάποιος ψυθιρίζει.

Γνώριμη αυτή η φωνή.

----------------------------------------------

NEW CHAPTER!!!❤️

ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΛΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΛΙΓΟ ΞΑΦΝΙΚΟ....

ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ "BETWEEN US";;😫😫😫

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Ο ZAYN:((((

VOTE&COMMENT PLEASE❤️😘😘

"But you said..." A Harry Styles Fan-fictionWhere stories live. Discover now