Άκουσα κάποιον να ψυθιρίζει το όνομα μου...
"Ε Lailaaa"
Γυρνάω για να αντικρίσω....τον Jack και τον Luke!
Luke-"Τι κανεις εδω πέρα;Ξερεις πως δεν πρέπει να περπατάς μόνη σου μες στα σκοτεινά στενά;"λέει ανυσηχος αλλά δεν μου φαίνεται και τοσο πολύ!
Laila-"Οποιος βράδυ περπατεί λάσπες και σκατά πατεί;"τον ειρωνεύομαι.
Jack-"Μ'αρέσεις έχεις πλάκα"χαμογελάει πονηρά και έρχεται πιο κοντά μου.
Οκ....κάτι δεν πάει καλά...
Laila-"Εμ,εντάξει ωραία!Τώρα όμως πρέπει να φεύγω..."γελάω αμήχανα και τους γυρνάω την πλάτη για να φύγω.
Μήπως έπρεπε να ακούσω τον Niall;Μηπως είχε δίκιο;
Αχχχ παλι έμπλεξα!
Luke-"Δεν το νομίζω!"με πιάνει με δύναμη από το μπράτσο και δεν με αφήνει να φύγω όσο και να τον παρακαλάω!
Laila-"Άσε με!,με πονάς!"τσιρίζω.
Luke-"Αυτό που θα σου κάνουμε όμως θα σε πονέσει πιο πολύ!"
Τι εννοεί με αυτό;
Τι θα μου κάνουν;;;
Ο Jack με κολλάει στον τοίχο με δύναμη και δεν με αφήνει να φύγω,μου κρατάει τα χέρια και ετσι δεν μπορω να κάνω οτι δηποτε για να τον σταματήσω!
Ο Luke ,με τη σειρά του άρχιζε να μου βγάζει με δύναμη τα ρούχα.Βίαια μου έβγαλε το κιμονό,βίαια μου έβγαλε τη κοντή τη μπλούζα,βίαια μου έβγαλε το ψηλόμεσο σορτς!
Τώρα πια ημουν μονο με τα εσώρουχα!
Luke+Jack-"Ωραιο σώμα να δούμε πως θα εχει γίνει στο τέλος!"λένε και γελάνε.
Laila-"Μη τολμήσετε να με αγγίξετε έστω και με το μικρό σας δακτυλάκι γιατι....."μου είχαν κλείσει ήδη το στωμα!
Όμως δεν με άκουγαν!Ότι και να τους έλεγα ,μου έκλειναν το στόμα για να μην ακουστούν τα ουρλιαχτά μου!
Κάποια στιγμή ο Jack βγάζει απο την τσέπη του ,ένα κουτάκι.Περιττό να πω τι είχε μέσα...
Φόρεσε το περιεχόμενο και εγώ τον κοίταζα αηδιασμένη.
Ήθελα να τσιρίξω άλλα μάτεος κόπος!Ποιος θα με άκουγε;
Jack-"Θα σου έλεγα να σταματήσεις να προσπαθείς να τςηρίξεις για βοήθεια γιατί κανεις δεν μπορεί να σε ακούσει!Και ετοιμάσου γιατί αυτό θα πονέσει!"
Μπαίνει μέσα μου δυνατά,εγώ φονάζω αφού κατάφερα να ξεκολλήςω έστω και λίγο την ταινία που μου είχαν τοποθετήσει στο στωμα!
Luke-"ΣΚΑΣΕ"φωνάζει.
Μα καλά πως μπορεί;πως μπορούν να το κάνουν όλο αυτό;!
Θέλω να ξεκολλησει από πάνω μου ,όσο προσπαθεί να με ακουμπήσει με τα χείλη του!
Όσο σκέφτομαι ότι πριν καποιες ώρες αυτός μου άρεσε έστω και λιγο ,αηδιάζω!
Laila"ΣΤΑΜΑΤΑ!ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΣΘΗΤΟΣ;ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΠΟΝΑΩ;!"φωνάζω αλλά δεν περιμένω απάντηση!
Ο Luke δεν κάνει τίποτα να τον σταματήσει,αντιθέτως φαίνεται να το απολαμβάνει όλο το σκηνικό!
Βλέπω πως τα ρούχα μου ,που βρίσκονται στο πάτωμα,έχουν λερωθεί με αίμαι,με το δικό μου αίμα!
Jack-"Εντάξει τώρα μπορείς μια τελευταία φορά και θα σε αφήσουμε!"
Μια τελευταία φορά;
Ο Jack μπαίνει μέσα μου πάρα πολύ δυνατά αυτή τη τελευταία φορά!Ο πόνος;αφόρητος!
Μόλις τελειώνει "βγαίνει" και φεύγουν με τον Luke,γελώντας αφήνοντας με εκεί......
----------------------------------------------
HAYAAAAA❤️
•483 ΛΕΞΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΣΕΣ😱😱
•ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΝΤΕΡΤΙ:(
•ΣΟΡΡΥΥ:(
•ΘΕΛΩ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΣΑΣ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΧΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!!😢😢😢
•ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ⭐️⭐️⭐️😂❤️
•ΣΑΣ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩ❤️❤️❤️❤️❤️
ESTÁS LEYENDO
"But you said..." A Harry Styles Fan-fiction
FanficΔεν τη νοιάζει τι θα φορέσει το πρωί ή πως θα κανει τα μαλλιά της εάν δεν είναι καλά , δεν τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Λέει πως δεν χρειάζεται κανέναν για να τη κάνει χαρόυμενη , πως μπόρει να είναι ευτυχισμένη χωρίς αγόρια .Τουλάχιστον έτσι πί...