Chapter 30

300 37 5
                                    

Ruby-"Και τι;Ετσι βγήκες μια απλή βόλτα και μετά σε βρήκαν αυτοί οι δυο και....γίναν όλα αυτά;"λέει δύσπιστα.

Μετά από τη 10τη φορά που της είπα τι έγινε δεν μπορεί να το πιστέψει.

Δεν την αδικώ,δεν είναι φυσιολογικό,αν και το να είσαι φυσιολογικός δεν είναι ωραιο,οπότε αυτό το κανει να ακούγεται καλό,πράγμα που δεν ειναι...

ΜΑ ΤΙ ΛΕΩΩ;

Laila-"Όπως στα λεω φιλενάδα!"τρώω ενα μπισκότο από το τεράστιο μπολ που μου έφερε η Ruby.

Ruby-"Μάλιστα...εγω που δεν θελω να ειμαι έγκυος τι να κανω;"ρωτάει με ενα δάκρυ να κυλάει απο το μάγουλο της.

Laila-"Ωχ ναι το ξεχασα,ριξτο!"

Ruby-"Τι λες ρε,για ενα λάθος δικο μου θα χαθεί μια ζωη;!"

Εχει δίκιο ,εχει δίκιο...

Laila-"ΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΣ ΜΩΡΗ ΜΠΟΧΛΑΔΩ!"

Ούπς,μου ξέφυγε...

Η Ruby αντί να σκάσει στα κλάματα,σκάει στα γέλια!Οι άνθρωποι ειναι περίεργοι, τι  να πεις;

Ruby-"Πολυ bitchαρου μας έγινες!"ακομα γελαει.

Δεν ξερω τι να πω ,γι αυτο απλά νευω.

Laila-"Οτι και αν γίνει θα σε στηρίξουμε να το ξερεις,θα ειμαστε παντα εδω για εσένα!"

Ruby-"Ναι...ναιι..Με το Harry τι γίνεται;"ρωτάει με ενα πονηρό χαμόγελο.

Γες γες, μπήκε στο ψητό επιτελους!

Laila-"Νομίζω πως αρχίζω να τον ερωτεύομαι...και νιώθω λιγο άσχημα γιατι τον ειχα διώξει με τις κλωτσιές όταν μου ειπε οτι με θελει!Και ειναι και αυτη η χαζό Taylor!"λέω κάνοντας μπουνιές.

Μα γιατι δεν την χωρίζει..... αφού ξέρω οτι με θέλει..!

Ruby-"Say no more!"παίρνει το σταθερό του σπιτιού της και τη σταματάω απο αυτο που πάει να κανει!

Laila-"Μη τολμήσεις!"την απειλώ!

Δεν θα την αφήσω να πάρει τηλέφωνο το Harry και να του πει οτι μαρεσει!Θα γίνω ρεζίλι!

Ruby-"Ο ναιι θα το τολμήσω!"μου φωνάζει.

Ωχχχχ ωχχχχχχ.

Ruby-"Ναι παρακαλώ;Μια πίτσα μαργαρίτα και μια σαλάτα του Καίσαρα!Οχι ευχαριστω ,δεν θελω κατι αλλο!Γεια σααας!"κλείνει το τηλέφωνο και το πετάει στο καναπέ.

Laila-"Τι έκανες;"ρωτάω μπερδεμένη.


Ruby-"Παρήγγειλα πιτσα τι νόμιζες;"

----------------------------------------------

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΒΑΖΩ ΚΙ ΑΛΛΟ!

"But you said..." A Harry Styles Fan-fictionWhere stories live. Discover now