Chapter 25

559 70 4
                                    

Την επόμενη μερα ξύπνησα ευδιάθετη.Δεν ξερω τι συμβαίνει.Κανονικα θα επρεπε να ημουν χάλια με αυτά που συμβαίνουν.

Νιώθω λες και πετάω στα ουράνια,λες και ειμαι ερωτευμένη.

Αλλά με ποιον;

Περίεργη αγάπη,περίεργος έρωτας,περίεργη ζωή και πάνω απο ολα περίεργες εκπλήξεις!

*μπιμπ-μπιμπ*

Όχι αυτός δεν ειναι ο χαρακτηριστικός ήχος που χτυπάει το κινητό μου,ειναι ο χαρακτηριστικός ήχος για το οτι μου ήρθε ένα μήνυμα!

Πατάω πάνω στο εικονίδιο με το φάκελο και το όνομα του Harry εμφανίζεται στη οθόνη μου.

Αααααα!Ειμαι τοσο χαρούμενη και δεν με νοιάζει που κανω σαν
χαζοχαρούμενο.

WTF;Τι έχω πάθει,τι μου εχει κανει;

Harry:Καλημέρα:*

Laila:Καλημέρα,τι κανεις; <3

Harry:Μια χαρα πολυ καλα:)Εσυ;

"Εγώ όχι γιατι σε θελω και εσυ εισαι με την Taylor" λέει μια φωνή πίσω στο κεφάλι μου.

Εντάξει ,ολα αυτά ειναι πολυ περίεργα.

Laila:Μόλις ξύπνησα,έφαγα και δεν ξερω τι να κανω:/

Harry:Ε θα βρεις κατι να κανεις ;) Ββ:*

"Όχι μη φεύγεις" Α σκάσε φωνούλα!

---

Θα έλεγα ότι ειμαι μαλάκας για να μην έχω να κανω κατι αφού έχουν περάσει 5 ώρες και το μόνο που έκανα ήταν να κοιτάζω το ταβάνι!

Τι να κανω;Τιιιιιι;

Παίρνω τηλέφωνο τον Niall και κανονίζουμε να βγούμε.

Του ειπα να έρθει να με πάρει σε 30 λεπτά γιατι ημουν μονο με τις πιτζάμες!

Μέσα στη μισή ωρα που μου απομένει ,βάζω ένα ψηλόμεσο σορτς με μια κοντή μπλούζα και ένα κιμονό.

Στη συνεχεια παίρνω την μπουκλιέρα και σχηματίζω στα μαλλιά μου , ομοιόμορφες μπούκλες!

Για να τελειώσω το λουκ βάζω λίγο κόκκινο κραγιόν και αμέσως μετα χτυπάει το κουδούνι.

Laila-"Γειά σου όμορφε Ιρλανδέέέ"

Niall-"Γειά σου άσχημη Lailaaa"γελάει

Laila-"Χα-χα που θες να πάμε;"ρωτάω για να αρχίσω μια συζήτηση.

Μου προτείνει να πάμε στα Starbucks και εγω συμφωνώ με μεγάλη μου χαρά.

Στο δρόμο μου μιλάει για ένα καινούργιο κορίτσι που γνώρισε στο σχολείο.

Niall-"Laila δεν σε κοροϊδεύω αλλά η Melissa δεν ειμαι σαν τις άλλες!Είναι τοσο καλή και γλυκιά και εχει οτι ψάχνω σε ένα κορίτσι!"χαμογελάει και ρίχνω ένα γέλιο.

Είναι ειρωνία γιατι ο Niall θέλει ένα τοσο καλό κορίτσι ενώ ο ίδιος ειναι καλυμμένος με τατουάζ και εχει ένα piercing!

Από όσα έχω ακούσει η Melissa ειναι όντως καλό κορίτσι,αν και δεν την ξερω προσωπικά!

Μακάρι να γίνει κατι μεταξύ τους,θα χαρώ πολύ!

Φτάνουμε στο όμορφο μαγαζί και καθόμαστε σε μια θέση κοντά ...σε δυο πανέμορφα αγόρια ,θα έλεγα.

Παντα μου άρεσαν τα κάστανα μπουκλάκια και τα πράσινα μάτια στα αγόρια.

Σαν το Harry

Αχ δεν θα αντέξω.

Θεέ μου δώς 'μου δύναμη 😫

----------------------------------------------

ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΙΝΕΙ ΑΠΟ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ 😓😢

OH AND HI MELISSA!!!

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΒΑΖΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΩΗΝ ΤΟΥΣ!!

ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ,ΤΙ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!!!❤️❤️🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Ή ΕΣΤΩ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ⭐️⭐️❤️

ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΜΟΥΥΥΥΥ

&quot;But you said...&quot; A Harry Styles Fan-fictionWhere stories live. Discover now