Την παίρνω αγκαλιά και περπατάμε μαζί ώσπου φτάνουμε μπροςτα από το σπίτι της θείας της.
Taylor-"Θυμάσαι πόσο όμορφο ηταν;Ποσα λουλούδια ειχε γύρω γύρω;Πως πρώτο γνωριστήκαμε;"Με κοιταει στα ματια ,πριν ενώσει τα χίλια της με τα δικά μου.
Όντως ήταν ένα μεγάλο και ομορφο σπίτι.
Harry-"Πως θα μπορούσα να ξεχάσω;"
Taylor-"Έχω μια τρελή ιδεα...."
Harry-"Ωχχ τι;"
Taylor-"Ακόλουθα με"λεει πριν αρχίσει να τρέχει προς το σπίτι.
Που έχω μπλέξει Θεέ μου;
Τρέχω απο πισω της για να δω τι θα γίνει....
Μπαίνουμε στο σπίτι και κοιτάμε το ποσο εχει αλλάξει.
Φαντάσου ενα δυοροφο σπίτι,βαμμένο γαλάζιο του ουρανού και της θάλασσας ,να εχει αλλάξει...σε μαύρο του κάρβουνου!
Taylor-"Παμε πανω!"με διατάζει.
Ανεβαίνουμε τις σκάλες και παμε σε ολα τα δωμάτια.Ένα προς ένα τα γυρίσαμε και καταλήξαμε στο δωμάτιο που έμενε η Tay.
Harry-"Ουαουυυυ"λεω με κομμένη την ανάσα.
Το δωμάτιο της δεν ειναι σαν τα αλλα.
Είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μερα.
Το "ζωντανό" φούξια που απλωνόταν στους τοίχους ,ακομα βρίσκεται εδω.Τα έπιπλα που "στόλιζαν" το δωμάτιο της ειναι ακομα εδω.Το πάτωμα είναι πεντακάθαρο,χωρίς ίχνος σκόνης λες και το καθάρισε σημερα το πρωί.
"Κλικ-κλικ"
Harry-"Γιατι ακουστηκε σαν να κλείδωσε-"γυρναω να δω τη πορτα ,κλειστή και μάλλον κλειδωμένη.
Μα που ειναι;
Taylor-"Δεν ξερεις ποσο καιρό το περίμενα αυτο!" (Τζιζζζζ)ακούγεται η φωνή της πισω απο την πορτα.
Harry-"Τι στο διάολο;άνοιξε μου τωρα!"φωνάζω γιατί αρχίζω και τα "παίρνω"!
Χτυπάω την πορτα αλλα μάταια,τιποτα δεν γίνετε!Δεν πρόκειται να μου ανοίξει και τωρα τι;τιιιιιι;
END OF HARRY'S P.O.V
---------------------------------------------
1.ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΤΟ WATTPAD ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΑΝΕΒΑΖΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΖΕ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ!!:(
2.ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΒ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
3.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΙΡΙΞΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΤΕΕΕΕ!😁😁
4.ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΕΤΕΕΕΕ🌟⭐️
5.ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΕΕΕΕ
6.ΛΟΒ ΓΙΑ❤️
VOUS LISEZ
"But you said..." A Harry Styles Fan-fiction
FanfictionΔεν τη νοιάζει τι θα φορέσει το πρωί ή πως θα κανει τα μαλλιά της εάν δεν είναι καλά , δεν τη νοιάζει η γνώμη των άλλων. Λέει πως δεν χρειάζεται κανέναν για να τη κάνει χαρόυμενη , πως μπόρει να είναι ευτυχισμένη χωρίς αγόρια .Τουλάχιστον έτσι πί...