Chapter 32

301 35 6
                                    

Με τραβάει απο το χέρι και ξανα μπαίνουμε στο ασανσέρ.(again&again)

Harry-"Που παμε;"ρωταω κοιτώντας την παράξενα.

Taylor-"Μην ανυσηχεις μωρό μου (μπλιαχ),θα δεις!"λεει και μπορω να πω οτι άκουσα στο τέλος ενα μικρό πονηρό γέλιο.

Έχω ενα προαίσθημα οτι κατι δεν πάει καλα!

Βγαινουμε απο το ασανσέρ και συνεχίζουμε να τρέχουμε μέχρι το αυτοκίνητο μου.

Taylor-"Δώσε μου τα κλειδιά!"φωνάζει και μου απλώνει το χέρι της.

Harry-"Τι εισαι τρελή;ειναι ξημερώματα και θα οδηγήσεις εσυ;"προσπαθώ να την λογικέψω αλλά δεν φαίνεται να τα καταφέρνω αφού γίνεται σαν παντζάρι απο το θυμό της!

Taylor-"Ειπα δώστα μου τωρα!Δεν ξερεις για το τι ειμαι ικανή να κανω,δώστα μου τωρα αλλιως δεν ξερω και εγω τι θα γίνει!"λεει σαν υστερικια μεσα απο τα δόντια της.

Θεέ μου που έμπλεξα;!

Αρχίζω να ανυσηχω για εμενα τωρα πια,τι στο διάολο συμβαίνει;!

Της δίνω τα κλειδιά μου και μπαίνουμε στο αμάξι. Οδηγαει για κανα 10 λεπτό, ώσπου σταματάει σε μια απρόσμενη γεμάτη σκοτάδι γειτονιά με ερημομενα σπίτια.

Κατι μου θυμίζει αυτο το μέρος...

*Flash Back*

Harry-"ΣΑΓΑΠΑΩΩΩΩ"της φωνάζω μεσα απο τη βροχή!

Φωνάζουμε  ο ενας στον άλλον για να ακουστούμε ,σαν τρελοί!

Μα ειμαι τρελός,ειμαι τρελός για αυτήν!

Taylor-"ΑΛΗΘΕΙΑ;ΤΟ ΕΝΝΟΕΙΣ;"

Harry-"ΟΣΟ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ,ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΙΣΟ!"

Θα πάθουμε  καμια πνευμονία και θα τρέχουμε αλλά εχε χάρη που την αγαπω τοσο...

Taylor-"ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ"λεει και μπαίνει στο σπίτι της θείας της.

Αν δεν υπήρχε και η θεία της να μένει εδω περα,δεν θα γνώριζα ποτε τον άγγελο μου!

Ηταν πριν 4 εβδομαδες που μας συστεισε,ηταν έρωτας με την πρώτη ματια!

*End Of Flash Back*

ΓΑΜΩΤΟ!

Εδω περα ειχε γίνει μια πυρκαγιά και ολοι οι άνθρωποι που έμεναν εδω εγκατέλειψαν τα σπίτια τους!

Πρέπει να έχουν περάσει 2 χρονια απο τότε!

Μα γιατι ήρθαμε όμως εδω;

Και ειδικά τωρα!Τα ξημερώματα!

Taylor-"Φτασαμεεεε!"τραγουδάει.

Harry -"Δεν ήξερα οτι ήθελες να κάνουμε ξενάγηση στα παλια μέρη σου!"

Αστειάκι για να ελαφρύνω την ατμόσφαιρα..

Taylor-"Κόφτο!Ξερεις ποσο πολυ λυπήθηκε η θεία μου όταν έγιναν αυτά που έγιναν!"κοιταει κάτω χωρίς να εχει το θάρρος να με κοιτάξει στα ματια!

----------------------------------------------

ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ😔

ΕΙΠΑ ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΠΡΠΗΓΟΥΜΕΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΒΑΖΩ ΤΩΡΑ!😘

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ,IDK

ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ 40 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ,ΘΑ ΔΕΙΞΕΙΙ

ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ😈😂

ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΑΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ 2ο ΒΙΒΛΙΟ!

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ....ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΗΔΗ ΓΡΑΦΩ ΑΛΛΑ 3-4 (ΚΑΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΟΧΙ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΔΩ!

ΨΗΦΙΣΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ✌🏻️⭐️🌟❤️

ΑΝΤΙΟΣΣΣΣ

ΑΑΑΑ ΚΑΙ ΤΟ INFINITY ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΟΟΟΟ!😍😍😍😍

"But you said..." A Harry Styles Fan-fictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin