Chapter 17

555 58 3
                                    

Niall-"Φυσικό ειναι να ζηλεύετε με τέτοια θεογκόμενα!"

Θεογκόμενα;Αααα αυτά τα παιδιά δεν στέκουν καλά!

Zoe-"Ότι πεις Niall,ότι πεις..."τον κοροϊδεύει.

Harry-"Κορίτσια μου γλυκά,αφήστε την καλή μου την Taylor στην ησυχία της!"λέει με μια αστεία φωνή έτσι ώστε να ηρεμήσει όλη η υπόθεση.

Stacy-"ΕΝΤΑΞΕΙ φτάνει πια για αυτήν!"

Την ώρα που πάω να ρωτήσω "τι αλλα;",χτυπάει το κουδούνι!

Βαριέμαι τόσο πολυ να κάνω μάθημα σήμερα αλλά δεν μπορώ και αλλιώς....

Μπαίνω στην αίθουςα της φυσικής και από ότι φαίνεται το μάθημα σήμερα δεν θα ειναι όσο βαρετό όσο νόμιζα!

Θα κάνουμε πειράματα!Ωραίο ακούγεται!

Κάθομαι στην θέση μου και μετά από λίγο έρχεται και ο Niall.

Αρχίζουμε να βάζουμε τα χημικά που μας έδειξε ο φυσικός μας σε ένα "βάζο",να το πω έτσι.

Laila-"Ρίξε το γαλάζιο υγρό"του υπαγορεύω.

Niall-"Ρίχνω το γαλάζιο υγρό"με ακούει και κάνει ότι του είπα.

Laila-"Ρίξε το πράσινο υγρό"

Niall-"Ρίχνω το πράσινο υγρό"

Laila-"Ρίξε μια σταγόνα από το ροζ υγρό"του λέω μα προσοχή.

Niall-"Ρίχνω μια σταγόνα από το καφέ υγρό"

Laila-"ΤΙ;ΟΧΙ από το ροζ υγρό είπ-"

Πριν τελειώσω την πρόταση μου ,πετάγομαι εγώ και όλα τα παιδιά από την τάξη της φυσικής στον τοίχο.

Το λάθος υγρό ,δημιούργησε έκρηξη!

Πάνω στο χάος ,δημιουργήθηκε καπνός ,ο οποίος μας έκανε να βήχουμε και να τρέχουμε έξω από το σχολείο έτσι ώστε να μπορούμε να πάρουμε καθαρό αέρα και να μπορούμε να αναπνεύσουμε.

Επειδή ο καπνός εισέβαλε σε ολο το σχολείο,τα παιδιά από ολες τις τάξεις έτρεξαν επίσης έξω από το σχολείο για να "ζητήσουν" λίγο αέρα!

Όταν ήμουν στην αυλή,βλέπω τον Zayn,τον Louis,τον Liam,τον Harry,την Zoe και την Stacy να μας πλησιάζουν!

Zayn-"Είστε καλά;Τι έγινε μέσα σε εκείνη την αίθουσα τέλος πάντων;"ρωτάει ανήσυχος.

"But you said..." A Harry Styles Fan-fictionDove le storie prendono vita. Scoprilo ora