0.3

1.3K 22 32
                                    

Kitabım GURUR(SUZ)'u da beğeneceğinizden eminim 💚 Oraya da beklerim hepinizi 💚

İyi okumalar...

-

@elizyasoydan yaz hasreti 🎈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@elizyasoydan yaz hasreti 🎈

@berketoprak sabah sabah kalbime geldi lan

@elizyasoydan @berketoprak koş kahvaltıya gel

@berketoprak @elizyasoydan ucuyorumm

@pinarkasabali yavrum baban nereli

@kerimcosar diğer kızların hakkını da almış

@serrasever bebek gibi bebekkk

@selimkaya hem güzelsin hem üzersin

@metekayaer @selimkaya ?


Mete'nin soru işareti attığı yorumda gözlerim Selim'in yorumu gözüme çarptı. Selim Kaya kimdi bilmiyordum ama üç gece önce Mete'nin kamyon arkası sözünü çalmıştı. İkisine de bir şey demediğimde kahvaltı hazırlamaya devam ettim. Berke birazdan uçarak gelirdi zaten. Mete'yle üç gündür görüşmüyorduk. O geceden sonra zaten ben okula gitmemiştim. Sonra da araya hafta sonu girmişti. Yarın okul vardı. Anca o gün görüşürdük.

Hiçbir şey olmamış gibi çekip gitmesi hala boğazımda bir düğümdü. En azından bir gün sonra gelebilirdi. Biz arkadaştık, benim ona aşık olduğumu bilmiyordu bile. Sırf arkadaşlığımız için gelebilirdi. Gelmedi.

Pınar'la konuştuğumda şoka uğramıştı. Mete'nin ne yapmaya çalıştığını anlamakla geçmişti günü. En sonunda bir karara varmıştık. Hatırlamıyorum numarası yapacaktım. Sarhoştum ve biz hiç öpüşmemiştik. Hep açılmamı destekleyen Pınar bile salağa yatmamı kabul etmişti. Mete'nin pisliğinin beni hiç etkilememiş gibi yapmam benim için daha sağlıklıydı.

O sırada telefonum titrediğinde whatsapp'ime mesaj geldiğini görmem bir oldu.

05***: Hem güzelsin hem üzersin be!

Bu cümle halk arasında birden viral falan mı olmuştu?

Elizya: Pardon?

05***: Tanışalım mı kızıl fırtınam?

Kızıl mı fırtınam? Kusmamak için kendimi zor tutarken whatsapp grubuna mesaj düşmesi bir oldu. Bizimkilerin olduğu gruba Mete yazmıştı.

Elizya: Kimsin?

05***: Selim ben. Selim Kaya?

Mete: Selim Kaya kim lan?

Platonik // TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin