Kitabım GURUR(SUZ)'u da beğeneceğinizden eminim 💚 Oraya da beklerim hepinizi 💚
İyi okumalar...
-
Meraktan çatlıyordum ve delirmek üzereydim. Saatlerdir bir mesaj atmasını bekliyordum, İzmir Amerika arası yolculuğun 16 saatten fazla sürdüğünü unutarak. Beklememin 2. Saatinde hatırlamıştım ve yıkılmıştım.
Ona ulaşabilmem için onun bana oradaki hattından yazması gerekiyordu ve benim bunun için fazlasıyla saate ihtiyacım vardı.
Ulan yalancı çoban, seni bir elime geçirirsem döveceğim.
Evimin adresini nereden bulduğunun bi spoilerını verseydin bari gizemli prens.
Beklemekle bir yere varamayacağımı idrak ettiğimde sürünerek odama gittim ve üzerimi hızla değiştirip pijamalarımı giydim.
Uyursam saat hızlı akardı.
Tabii uyuyabilirsem.
Tam ışıkları söndürüp göz bandımı takıp uyuyacağım sırada telefonuma düşen bildirim sesiyle hızla baş ucumda duran telefona elim gitti.
Köpek olsaydım kulaklarım hızla havaya dikilmişti çoktan.
Pınar: Çabuk Mete aptalının storysine bak çabuk
Pınar: Sen akıllı oluyorsun ve gizemli prensini sıkı sıkı tutuyorsun
Pınar: Bu maldan bir bok olmaz
Pınar: Olsa da biz görmeyiz aq
Elizya: Bakıyorum hemen.
Pınar'ı bu kadar sinirlendirecek ne atmıştı çok merak ediyordum. Gerçi onu gerçekten tanıyan biri olarak az çok tahmin etmiştim de yine de emin olmalıydım.
Instagrama girdiğimde en başta duran Mete'nin storysine tıkladım. Bir gece kulübündeydi ve etrafında kızlarla dolu bir şekilde Berke'yle birlikte eğleniyorlardı.
Tahminlerim doğru çıkmıştı.
Pınar: Sana olan öfkesine ne bok yiyeceğini şaşırdı amk salağı
Pınar: Kendini hemen kızların koluna atmış
Pınar: Kızlarsız kalsın inşallah
Pınar: Sürüm sürüm sürünsün
Pınar: Çöle düşsün de kızlar buna 1 damla su vermesin inşallah
Elizya: Çölde kızlar napıyo kızım qhdjqıdıwjfjslfldş
Pınar: Ne bileyim ben ya
Pınar: İyi ki gitmemişsin o aptala
Pınar: Bu duvara falan da halleniyordur
Pınar: Oezevenk herif
Pınar: Orospuyla pezevenki birleştirdim yanlışlıkla
İstemsizce Pınar'a kahkaha attığımda kafamı geriye attım. Mete aynı Mete'ydi, ben aynı bendim.
Bana karşı duyguları mı değişti dediğim çocuk tabii ki değişmemişti. Niyeti bir anlık kaymıştı ama hala aynı tas aynı hamamdı ve ben alışmıştım. Canımı yakmıyordu ki.
Ama onun canını yakabilirdim.
Hikayesine tekrar girdiğimde hikayeyi beğendim önce. Sonra da bir yanıt yazdım.
"Aşk olsun bizsiz nasıl eğlenirsiniz."
-
Saat 14.39 ve hala bu Selim'den haber yok.