Hoofdstuk 6

196 4 0
                                    

* de volgende ochtend *

ik werd wakker om 7.45 omdat ik om 8.30 bij robbie moest zijn. ik deed een rokje aan met een topje en gympen, deed mijn make-up ( hetzelfde als het vorige hoofdstuk) en deed mijn haar in een staart. ik keek op mijn telefoon 8.28, ik appte rob:

Robbie❤

hi

hoi

ik kom er nu aan

isg ik sta buiten


ik stap in mijn auto en stop bij het huisje van robbie. 'hey, lekker geslapen' vraag ik als hij in stapt. ' ja opzich wel jij' vraagt hij. ik lach ' same'. robbie bloosde ' hebben jij en micha misschien zin om straks met ons te gaan zwemmen' vroeg hij. ik knikte, we kwamen aan bij de bakker en liepen naar binnen.  ' zal ik eerst bestellen en jij daarna' vroeg ik. 'ja is goed wil je dan wel helpen vertalen' zei hij. ik knikte,  'Bonjour, puis-je avoir 2 baguettes, 4 pain au chocolat et 6 croissants ?' vroeg ik. ik kreeg alles en bestelde voor robbie. we reden terug naar de camping en parkeerde de auto. ' ik app wel als wij klaar zijn' riep robbie. ik stak mijn duim op.


POV MICHA

mijn wekker ging. het was 9.35 amber was net weg met robbie. ik sjokte uit bed en kleede me om en deed mijn haar. ik deed de deur open en ging de tafel op het platje dekken. ik ging zitten met een bakie koffie tot ik amber haar auto aan zag reiden. jesus wat had ze veel bij, ik hoorde dat robbie nog wat riep maar ik weet niet precies wat. 


POV KOEN

ik werd wakker van gerommel in ons huisje. ik keek op mijn wekker 8.00. welke gek staat nou om 8.00 op op vakantie! ik stond op en liep mijn kamer uit. ik zag rob in de badkamer. ' waarom ben jij zo vroeg op? je hebt vakantie' vroeg ik. rob keek op ' ohh shit heb ik je wakker gemaakt' vroeg hij. ik knikte 'maakt niet uit, maar antwoord mijn vraag ff' zei ik. ' ohh amber komt om 8.30 voor de bakker weet je nog' zei hij blozend.  ik lachte ' jij vind amber leuk hè? vraag anders of ze mee gaat zwemmen straks' zei ik. hij knikte en pakte zijn telefoon. ' ze komt nu dek jij de tafel voor de rest zo' vroeg hij. ik knikte, wel schattig dat hij iemand leuk vind dacht ik bij mezelf


na het eten gingen we onze bikini's aan doen

mijn bikini

micha haar bikini

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

micha haar bikini

we waren net klaar toen robbie me appte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

we waren net klaar toen robbie me appte.

robbie❤

klaar?

ja komen er nu aan

oke komen nu naar buiten


we liepen met zen alle naar het zwembad, waar we 7 ligbedjes onder een parasol zette. ' wie gaat er mee naar de glijbanen' vroeg robbie. 'ik' riepen we allemaal en we liepen naar boven waar de glijbanen waren.  er was een kronkelglijbaan waar we allemaal appart van af gingen. bij de stijle glijbaan vroeg robbie of ik wou racen omdat er 2 dezelfde glijbanen naast elkaar lagen. ik lachte en we gingen klaar staan. ' 3   2   1   go' riep matthy. natuurlijk was robbie sneller maar dat maakt niet uit. als laatste gingen we in groepen van de tol, matthy, koen en milo gingen samen en micha, robbie, raoul en ik gingen samen. toen we klaar waren met de glijbanen liepen we langs het zwembad. koen, milo en matthy sprongen er meteen. ik liep gewoon rustig naast het  zwembad tot ik 2 handen op men schouders voelde, het was robbie hij wou met er in duwen. ik pakte zijn handen vast en trok hem mee. we lachten en bloosten allebij, de rest moet het gezien hebben wat ze begonnen allemaal te fluiten en 'oehhh' te zeggen.

liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu