Hoofdstuk 22

108 2 0
                                    

*2 maanden later*

vandaag was mijn trouwdag! ik sliep bij micha omdat ik niet wou dat rob mijn jurk al zou zien. ik had mijn wekker om 8.00 gezet omdat ik om 11.00 op de locatie moest zijn.

ik stond op en liep naar beneden. ' daar is mijn bruidje' zei micha. ik liep door naar de keuken en maakte een ontbijtje. micha was al klaar zij droeg haar jurk van de VEED. na mijn ontbijtje liepen we samen naar boven. ' klaar voor' vroeg micha. ik knikte. ze hielp me met mijn jurk, haar en make-up. om 10.00 waren we klaar, ik keek nog even in de spiegel.

de dag waar ik al mijn hele leven van droomde zou vandaag gaan gebeuren

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

de dag waar ik al mijn hele leven van droomde zou vandaag gaan gebeuren. op dat moment kwamen bo en koen binnen. ' heyy looking good' zei bo, ' rob gaat het fantastisch vinden' zei koen. matthy en raoul zouden bij robbie blijven. om 10.30 reden we met zen alle naar de trouwlocatie. we hadden een rare trouwlocatie uitgekozen maar het paste helemaal bij ons. we zouden gaan trouwen in het PSV stadion, omdat daar toch ons hard ligt en we allebij van voetbal houden. bo en koen liepen naar het veld waar de gasten al waren. ik en micha liepen naar de kleedkamer waar we zouden wachten tot het tijd was.

POV ROBBIE

ik stond om 9.00 op en liep naar beneden. raoul was eitjes aan het maken. ' morguhh klaar voor' vroeg hij toen ik in de keuken kwam staan. 'jep' ik ging aan tafel zitten en matthy kwam naar beneden. ' ik kreeg net een bericht van koen, hij en bo zijn al bij amber'. met zen 3 aten we de eitjes op en gingen we ons klaarmaken. om 10.15 reden we met zen 3 naar het stadion. ik was zo blij toen ik hoorde dat amber ook voor PSV was. we waren er ook wel snel uit dat we het daar wouden doen. toen we aankwamen liepen we naar een kleedkamer waar we zouden wachten.

POV KOEN

toen we aankwamen in het stadion gingen bo en ik naar het veld.  om 10.50 kwamen matthy en raoul naar ons toegelopen. ' hij is er klaar voor, hoe is het bij amber' vroeg matthy. ' beetje zenuwachtig maar gaat wel' antwoorde bo. om 11.00 kwam de ambtenaar en moesten we allemaal op de stoelen gaan zitten. na ongeveer 5 minuten kwam robbie het veld opgelopen.

POV ROBBIE

daar ging ik dan, ik liep het veld op. de boys zaten vooraan en dat vond ik wel heel fijn. de ambtenaar begroete me en toen was het wachten op amber. daar kwam ze eindelijk samen met micha. ze zag er prachtig uit. ' robbie van de graaf neem jij amber mol tot jou wettige echtgenoot wat is daarop jou antwoord' vroeg de ambtenaar toen amber bij mij stond. ' JA' zei ik. ' amber mol neem jij robbie van de graaf tot jou wettige echtgenoot wat is daarop jou antwoord' ik keek amber aan die lief lachte. ' nou uhh JA NATUURLIJK' zei ze. ' dan verklaar ik jullie nu tot man en vrouw' ik zoende amber.


POV AMBER

ik heet nou officieel amber van de graaf, wel een beetje raar maar fantastisch. de rest van de dag hebben we feest gevierd, foto's gemaakt en natuurlijk gedronken.  ik ben heel blij met robbie.


dit was mijn eerste boek. hopelijk vonden jullie het een beetje leuk :)  sorry voor alle spelfoutjes. als je een verhaal over een andere bankzitter wil comment dan even en als je leuke ideeën hebt comment die dan ook.

ik vond het griep leuk om dit te schrijven!


liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu