Hoofdstuk 21

81 1 0
                                    

' zullen we nog even de stad in gaan' vroeg milo toen we buiten stapten. ' oehh ja leuk' antwoordde bo. gelukkig was het restaurantje dicht bij het centrum dus hoefde we niet zo ver te lopen. de rest van de avond hebben we gewoon een beetje in het centrum rondgelopen, en toen we naar de hotelkamers gingen hebben we film gekeken.

ik voelde iets in mijn haar, ik opende mijn ogen en zag dat rob met zijn handen in mijn haren aan het friemelen was. ' heyy goedemorgen' zei hij.  'hmmm' zei ik terug. ' vandaag gaan we naar disney dus moet je echt even op staan schat' zei robbie. bo en koen waren al wakker en stonden in de badkamer. ik kroop uit bed en pakte een setje kleding die ik speciaal voor disney had gekocht en trok dat aan.

 ik kroop uit bed en pakte een setje kleding die ik speciaal voor disney had gekocht en trok dat aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

toen we allemaal klaar waren liepen we naar de kamer van matthy, milo, micha en raoul. koen klopte op de deur, en milo deed open. ' zo zo helemaal in de disney sfeer' zei hij toen hij me helemaal bekeek,' yep'.  matthy, micha en raoul kwamen ook naar buiten gelopen en met zen alle liepen we naar het busje. ' naar welk park gaan we vandaag eigenlijk' vroeg matthy toen ik de Disneysnelweg op reed ( disney heeft daar een grote apparte snelweg waar je op moet om bij de parken te komen). ' epcot want dat is het saaiste park maar wel leuk voor roelie want het gaat over allemaal weetjes en dat soort shit' zei ik. toen de afslag naar epcot kwam sloeg ik af en we stapten het busje uit.

 toen de afslag naar epcot kwam sloeg ik af en we stapten het busje uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

*dit is epcot*


*skip naar CDH*

' deze vakantie was echt leuk' zei robbie toen we in de slaapkamer kwamen. ik zuchtte en ging op bed liggen ' ja maar wel vermoeiend'. 'blijf anders maar ff liggen oke' zei robbie. hij gaf me een kus en liep de kamer uit. ' AMBER, ROBBIE WIJ ZIJN WEG DOEI' hoorde ik vanaf beneden. ik opende mijn ogen en zag robbie editten. ' waar gaan ze naartoe' vroeg ik terwijl ik op robbies schoot ging zitten. ' ohh ze gaan naar de club' antwoordde hij. ik schrok was het al zo laat, ' wou je niet liever mee dan'. hij schudde zijn hoofd ' ik wou gewoon een speciale avond met mijn meisje' zei hij met een grijns. ik stond op en deed de deur dicht en robbie zette zijn ledlichten op donkerrood. robbie ging op bed zitten en ging op heb zitten. ik voelde zijn lippen op die van mij en mijn tong zocht naar een opening. ik voelde robbies handen onder mijn shirt gaan. ik trok zijn shirt uit en hij deed hetzelfde bij mijn shirt. ik liet mijn handen over zijn lichaam glijden en trok zijn broek uit.

je kan zelf wel bedenken wat er gebeurde

de volgende ochtend werd ik wakker, ik keek om me heen maar zag robbie nergens. ik kleedde me aan en liep naar beneden. robbie zat op de bank met matthy. ' good morning' ze ik en ik sprong bij ze op de bank. 'wat kijken we' vroeg ik. ' ohh gewoon een film'. 

*3 maanden later*

' schat ik het 2 tickets voor het nederlandselftal ga je mee' vroeg robbie. ' OMG ja natuurlijk' riep ik. ik rende naar onze slaapkamer en pakte snel mijn oranje shirt. robbie kwam achter me aangerend en pakte ook zijn oranje shirt. ' hoelaat moeten we gaan' vroeg ik toen we beneden waren. robbie keek op zijn horloge ' uhh nu', we liepen naar buiten en stapten in robbies auto. een half uurtje later stapten we de auto uit en liepen we het stadion binnen.  we haalde drinken en snacks en liepen naar onze plekken. 

*skip tot het einde van de wedstrijd*

toen de wedstrijd was afgelopen en iedereen weg was liep robbie het veld op. hij pakte een bal en gebaarde dat ik moest komen. ' wow' zei ik, dit was de eerste keer op een professioneel voetbal veld. robbie legde de bal op de penaltystip ' als jij die bal in de linkerhoek krijgt moet ik je iets vertellen'. ik knikte dit was niet zo moeilijk, ik nam een klein aanloopje en schoot de bal precies in de linkerhoek. ' nou wat moet je vertellen' vroeg ik. ' zou je eerst even die bal willen pakken' vroeg hij. ik liep naar de bal en toen ik terug kwam zat robbie ineens op 1 knie. ik hapte naar adem, ' lieve lieve lieve Amber, sinds die dag in Frankrijk vond ik je al leuk, wil je met me trouwen'. ik voelde de tranen over mijn wangen rollen, ' JA natuurlijk' hij stond op en ik zoende hem.

liefde op het eerste gezichtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu